Puhuvatko naiset usein keskenään miesten elimistä?
Omissa kokemuksissani ainakin tämä on aika yleinen aihe, mitä olen kuullut tyttöystävien tai tapailunaisten kertoneen minulle. Mitkä ovat teidän kokemuksenne miehinä ja naisina?
Kommentit (58)
Kyllä, mutta vain läheisimpien ystävien kesken.
En ole ikinä jutellut ystävien kanssa peniksistä.
N33
Sillä lailla yleisesti. Ei kenekään tietyn miehen.
Hyi ei, en ole ikinä kuullut kenenkään naisen puhuvan niin rumasta aiheesta.🤮
Vierailija kirjoitti:
Hyi ei, en ole ikinä kuullut kenenkään naisen puhuvan niin rumasta aiheesta.🤮
Miksi aihe on mielestäsi ruma? Ainakin minun elintä ovat monet naiset kehuneet kivan näköiseksi jne., ja minä miehenä pidän vastaavasti monen naisen sukuelintä esteettisenä. -ap
Miehet eivät ymmärrä, että monet naiset keskustelevat läheisimpien ystävien kanssa ihan kaikesta henkilökohtaisesta. Heille ei ole olemassa mitään "parisuhdesalaisuuksia", vaan yksityisimmätkin asiat jaetaan ja kysytään parisuhdeneuvoja niiltä ystäviltä.
Olen kertonut ystävättärelleni miten rasvoittunut mieheni maksa on ja keuhkotkin pilannut röökaamalla.
Luulen, että olemme useammin puhuneet esim. lantusta. Kyse ei ole siitä etteikö joskus ole puhuttu lantusta, mutta ihan hyvin voi mennä kymmenen vuotta puhumattakin.
No elimistä en ole varmaan kenenkään kaverini kanssa keskustellut kuin kerran ja silloinkin syynä oli sairaus. Mutta muuten ruoditaan kyllä ulkonäköä ja yhdessä kuolataan jos komea sattuu kohdalle.
Kyllä, etenkin pienet elimet ovat klassinen naureskelun aihe! HAHAHAA!
Nauravat miesten vehkeen ohuutta ja pienuutta? Niin että saunatila raikuu ja kuuluu 10 kilometrin päähän.
En ole koskaan puhunut. On meillä parempiakin keskusteluaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ymmärrä, että monet naiset keskustelevat läheisimpien ystävien kanssa ihan kaikesta henkilökohtaisesta. Heille ei ole olemassa mitään "parisuhdesalaisuuksia", vaan yksityisimmätkin asiat jaetaan ja kysytään parisuhdeneuvoja niiltä ystäviltä.
Varmasti moni mies ymmärtää. Ainakin minulle useampi kumppani on kertonut näistä suoraan. Tietenkään kaikki naiset eivät tällaista harrasta, ja aina voi päteä sääntö, että kysyä saa, mutta vastata ei täydy. Mutta yleisesti ottaen naiset kyllä puhuvat läheisten naisystäviensä kanssa ihan kaikesta. -ap
Parhaimpien kavereiden kanssa juu ja tyttöjenilloissa, tai siskon kanssakin keskustellut. Tai äidin. Ei siis pienet elimet kiitos, näitä tulee kyllä vertailtua kellä oli isoin ja kuka parhaiten osasi käyttää.
Peniksistä yleisesti? Ei koskaan. Ainoa kerta kun kenenkään yksilön peniksestä on puhuttu jos se on ollut aivan huomiota herättävän iso ja kyseessä on joku satunnainen säätö. Koskaan ei ole kuullut kenenkään edes mainitsevan oman kumppaninsa varustuksen kokoa. On ääneenpuhumaton sääntö ettei siitä puhuta.
Emme kehtaa keskustella puolisoidemme millimunista. 🤭
Ei ole kyllä ikinä tullut puheeksi kenenkään kanssa miesten elimet.
N51