Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan lopenuupunut tähän elämään.

Vierailija
28.05.2025 |

Työurani on ollut korkeakoulutuksesta huolimatta aivan hirveää räpiköimistä, burnoutien ja työttömyyden vuorottelua, jäin tahtomattani lapsettomaksi ja nyt alkaa avioliittokin natista liitoksissaan. Tekis mieli ostaa joku erämökki ja vetäytyä sinne maatumaan. 

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku, joka kuvittelee, että kuolema ratkaisisi asiat ja että sillä pääsisi pois painajaisesta. Sukellatteko tuntemattomaan veteenkin, ottamatta ensin selvää, onko se edes turvallista?

Sama kuoleman suhteen. On paras ottaa selvä asioista, ennen kuin tekee mitään harkitsematonta. Kuoleman jälkeen voi joutua kärisimään iankaiken, jos ei ole synnit sovitettuna, kun tästä ajasta kuolee pois.

Vierailija
22/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku, joka kuvittelee, että kuolema ratkaisisi asiat ja että sillä pääsisi pois painajaisesta. Sukellatteko tuntemattomaan veteenkin, ottamatta ensin selvää, onko se edes turvallista?

Sama kuoleman suhteen. On paras ottaa selvä asioista, ennen kuin tekee mitään harkitsematonta. Kuoleman jälkeen voi joutua kärisimään iankaiken, jos ei ole synnit sovitettuna, kun tästä ajasta kuolee pois.

Ei jumalia ole olemassa. Sitten kun kuolemme, niin me vain lakkaamme olemasta. Tietoisuus tulee olemaan samanlaista kuin mitä se oli ennen syntymää, eli ei mitään. Sitä olemasta lakkaamista haluan todella paljon. Sen takia aion tappaa itseni. Ei enää tarvitse tuntea mitään, eikä olla. Ei ole enää mitään. Se on taivas. Elämä on helv etti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppää kaivoon. 

Vierailija
24/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa muillakin

Vierailija
25/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopen uupunut ei ole yhdyssana.

Vierailija
26/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä! Aiheutat todella ikävän olon veturinkuljettajalle. Hän ei ole syyllinen sinun olotilaasi. Myös hän voi olla väsynyt ja masentunut mutta jatkaa sisulla töitä.

Vierailija
27/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin huomenna hypätä junan alle.

Ei et tee sitä.

Vielä tulee onnen päiviä.  Joku mun vaistossani sanoi niin heti kun luin tämän.  

Vierailija
28/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edellisiin. Suurin syy on muut ihmiset, heidän epäinhimillisyys ja vaativuus. Antaisivat muiden olla. Ruoditaan kaikki rintojenkoosta työnsuorittamiseen. 

Vierailija
29/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä! Aiheutat todella ikävän olon veturinkuljettajalle. Hän ei ole syyllinen sinun olotilaasi. Myös hän voi olla väsynyt ja masentunut mutta jatkaa sisulla töitä.

Mitä sitä kiinnostaisi? Vähän sotkua tulee ja junat vähän myöhästyvät, mutta ne ongelmat on helppo hoitaa. Enemmän yhteiskunta hyötyy siitä, että mä ta p an itseni, niin säästyy rahaa. Työtön kun myös olen.

Vierailija
30/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalia ole olemassa. Sitten kun kuolemme, niin me vain lakkaamme olemasta. Tietoisuus tulee olemaan samanlaista kuin mitä se oli ennen syntymää, eli ei mitään. Sitä olemasta lakkaamista haluan todella paljon. Sen takia aion tappaa itseni. Ei enää tarvitse tuntea mitään, eikä olla. Ei ole enää mitään. Se on taivas. Elämä on helv etti.

Miten se voi olla samanlaista kun ennen syntymää se tietoisuus?

Todellisuus on opettanut että sitten ollaan sylissä juomassa maitoa! On linnut ja kukat ja elämä!

Vierailija
31/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei ole sullakaan kaikki hyvin. Ei ap.l ihan yhtä huonosti mene. 

Vierailija
32/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin huomenna hypätä junan alle.

Ei et tee sitä.

Vielä tulee onnen päiviä.  Joku mun vaistossani sanoi niin heti kun luin tämän.  

Pas k at. Et tiedä elämästäni mitään. Ei ole mahdollista, että minulle tulisi onnen päiviä. Ne päivät vaan synkkenevät päivä päivältä. Ennemminkin lehmät rupeavat lentämään.

Edellinen.

Vierailija
33/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhteyttä kriisipuhelimeen, jos on itsemurhavaarassa. Modet hoi!

Vierailija
34/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsemurhaa miettinyt ja se päivä tulee kun laitan rasvatun köyden kaulani ympärille ja hirttäydyn. Totaalisen väsynyt elämää. 

m53

Mikä on todellinen ikäsi?

Vierailija
35/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsemurhaa miettinyt ja se päivä tulee kun laitan rasvatun köyden kaulani ympärille ja hirttäydyn. Totaalisen väsynyt elämää. 

m53

Rukoillaan sinun puolesta, Elämää.

Vierailija
36/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä itsemurhaa siinä mielessä, että kuolla me saamme jokainen kyllä joskus. Sinne kyllä pääsee, joten mikä kiire? Ihmisen elämä on oikeasti tosi lyhyt. On ihan sama katsoa miten se menee. 

Toisekseen, jos aikoisin kuolla, niin tekisin kyllä ennen sitä joitain asioita. Ottaisin kaikki pikavipit mitä saa ja painelisin jonnekkin Bora boralle ja katsoisin saako Suomen ulosottomies ikinä kiinni. Tappaa itsensä vasta sen jälkeen sitten jos oikeasti saa. Jos millään ei ole enää mitään väliä, niin sehän on vapauden äärimmäinen laita ja voi tehdä ihan mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
37/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa yhteyttä kriisipuhelimeen, jos on itsemurhavaarassa. Modet hoi!

Modet? Onko ne kriisityöntekijöitä?

Vierailija
38/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aina menee päin persettä mulla.

Eiköhän kaikilla ole omat ongelmansa. Ei tarkoita sitä, että voi alkaa sen takia uhkailemaan i*sem*rhalla.

Vierailija
39/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi, sillä minuakin uuvuttaa elämä. Vuosien aikana haaveillut saareen tai Lappiin muutosta johonkin kauas kaikesta erakoksi, että voisin vain olla. Olen väsynyt, en jaksa mitään, asiat eivät kiinnosta ja kaikki on merkityksetöntä. En keksi yhtään työtä, mitä haluaisin tehdä, mutta töissä vaan on pakko käydä ja tehdä turhia ja tylsiä asioita päivästä toiseen. Kärsin lapsettomuudesta, joka itkettää usein. Ärsyttää ihmismassat. Ahdistaa luonnon ja ilmaston tila. Inhottaa Suomen poliittinen tilanne. Jne. 

Ymmärrän siis.

Älä kuitenkaan tapa itseäsi. Etenkään junaradalla, sillä kuljettaja voi traumatisoitua. Hänellä ei ole mitään osaa eikä arpaa sinun pahaan oloosi. 

Hae apua työterveydestä tai terveysasemalta. 

Vierailija
40/79 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä valtavan oleellisesta kontribuutiosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän