***JOULUPALLEROT-05***
Nyt uutta pinoo kun entinenki on valahtanut noin kauas!!!
(viikko melkein viimeisistä kuulumista kun Äityliini kirjoitti)
Monasti oon miettinyt, et mihkä meidän jouluisten aika menee, kun ei paljoa keritä kirjoittelemaan. No, toiset opiskelee ja käy töissä, mut mäkin oon vaan kotona. Onko se sit laiskuutta,tiedäppä sitä...
Ihan vaan sillä kun muilla " vuotisilla" näkyy pitkiä pinoja joka viikko.
Ykspäivä muistelin meidän odotus-puolen pinoa ja sitä kuinka kovasti sillä oli lukijoita. Tais olla silloin mielenkiintoisin pino ;
Asiasta toiseen...
Julius oppi nyt kiipeämään sohvalle ja joka kerta kun annat jotain syömistä(leipää,pullaa...) ni jätkä löytyy sohvalta istumasta ja nassuttamasta, söpöä.
Ahkerasti on nyt oltu pihalla ja sieltäpä ei sit millään tultas poiskaan, kauhee huuto alkaa tai lyöttäydytään pyllylleen =)
Mäkin jätin vihdoin ja viimein tuttelin pois, sunnuntaina(olin laiska ja tuttelipurkki oli helppo yöpöydällä, verrattuna kipittely jääkaapille alakertaan) ja hyvin on yöt menny ilman maitoa. Illalla juo pullollisen ja aamulla seittemän jälkeen seuraavan.
Uudet sanat vaan näkyy kohta sanomisen jälkeen unohtuvan, välillä pelottaa et oppiiko toinen pian koskaan puhumaan... Muuten on kyllä viisas. No, eiköhän ne sieltä tule kun on tullakseen...
Onnittelut Äityliinille! Ootkin saanut hyvin painoa pudotettua.
Mä kovasti toivon ettei tästä raskaudesta tulisi kovin paljon niitä kiloja (onneksi ollaan vielä -9kg lähtötilanteeseen) kun niitä Juliuksesta jäi kuiteski aikalailla.
Tää on tätä mun tuuria, aina kun tänne jotain kirjoittaa, niin heti tulee joltakin pikkumieheltä haiseva vastalause, heh!
Ei kai se auta ku mennä pesemään...
Ihanaa aurinkoista päivää ja yrittäkää kaikki kirjoittaa edes jotai....
K ja Julius 1v2½kk masukki rv14+5
Kommentit (22)
nostan,kiirusta pukkaa=)
kylpylään kohta>>
äityliini ja Juho
Nefili:mä ainakin oon käynyt odotuspuolella kirjoittamassa jotain
teidän pinoon,alkuraskausaikana ainakin,tuli niin omat joulunpallero
odotukset mieleen,
onnea sulle ja kaikille joulupalleron 06 saaneille=)