Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö lomalle Malediiveille?

Vierailija
27.05.2025 |

Maa on 2,4m meren pinnan yläpuolella, pääkaupunki Male on 11 neliökilometrin saari, jossa on yli 200.000 ihmistä. Väestönkasvu on ollut aivan tolkutonta, sen jälkeen kun taannoinen hallitsija keksi hyödyntää turismin.

Maalla ei ole mitään luonnonvaroja eikä vietävää ulkomaihin. Kalansaaliit ovat pienentyneet.

Maa on sunnalainen, väestönkasvun ennakoidaan vain kiihtyvän.

Menisitkö jollekin pienelle, syrjäiselle paratiisisaarelle Malediivelle ihailemaan täydellistä hiekkarantaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja se on yksi minun ikimuistoisemmista matkoistani, vaikka olen käynyt n. 60 maassa. Syynä oli ultraluksus-hotelli.

Vierailija
2/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi uudelleen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi muslimimaahan.

Vierailija
4/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Perusteluna liian pitkä lentomatka ja liika turismi.

Vierailija
5/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa.

Vierailija
6/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yhden kerran elämässäni käydä jossain tropiikin paratiisimaisessa kohteessa, mutta se voisi olla jokin muukin kuin Malediivit. En ole käynyt koskaan Euroopan ulkopuolella.

Vierailija
7/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- liian pitkä lento

-> rannalle pääsee lyhyemmällä lentämisellä mukavammin

Vierailija
8/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen Femalediiveille. Kunnon seksiloma.

Vierailija
9/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
10/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monilla pienillä saarilla Tyynenmeren alueella. Joten kai voisin mennä Malediiveillekin. Mieluiten menisin kyllä veneellä, eikä lomailu pienellä hotellisaarella erityisesti houkuta.

Vierailija
11/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No v.ttu en.   Miksi?

Vierailija
12/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lento on pitkä ja en pidä lentämisestä. Portugalista löytyy yhtä valkoiset hiekat.

Vierailija
13/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi muslimimaahan.

Jep, rättipäämaat on mustalla listalla.

Vierailija
14/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikuttaa tylsältä paikalta ja liian kaukana.

Vierailija
15/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin yhden kerran elämässäni käydä jossain tropiikin paratiisimaisessa kohteessa, mutta se voisi olla jokin muukin kuin Malediivit. En ole käynyt koskaan Euroopan ulkopuolella.

Suosittelen Seychellejä. Paljon hiekkarantoja, eivät halua afrikkalaisia sinne. Hinnat tosin Suomen tasoa.

Vierailija
16/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Seychellejä. Paljon hiekkarantoja, eivät halua afrikkalaisia sinne. Hinnat tosin Suomen tasoa.

Kiitos, täytyy harkita tuota, sitten jos kerran lähtee.

Vierailija
17/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Seychellejä. Paljon hiekkarantoja, eivät halua afrikkalaisia sinne. Hinnat tosin Suomen tasoa. Ja ihmisiä löytyy kaiken värisiä ja niiden sekoituksia.

Vierailija
18/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja en menisi uudelleen. On siellä toki rannat ja kirkas vesi mutta seon vai pintapuolista nähtävää.

Vierailija
19/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni, moni muu paikka kiinnostaa paljon enemmän. Jos joku maksaisi matkan täysihoidolla luksushotelliin niin sitten kyllä. Muuten en.

Vierailija
20/23 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole juuri Afrikassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän