Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheen rahatilanne on paha

Vierailija
27.05.2025 |

Mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja mies jo puoli vuotta ollut lomautettuna. Mä hain opiskelemaan uutta ammattia, ensi viikolla tietää pääsenkö. Siihenkin menee rahaa ja onnistuuko edes tässä kunnossa. En näe mitään valoa tunnelin päässä. 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala bloggaakaksi ja some-influensseriksi, tienaavat hyvin, ja onlyfansissa vielä enemmän. Vaikka miehesi kanssa yhdessä.

Ap tuliko jo tarpeeksi vinkkejä?

idiot  mee vaan  pois

Vierailija
82/88 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno tai kerää pulloja

Millaset urpot täällä kehottaa meneen töihin, eihän niitä ole?! Ja pullojen keruusta niin niitä on niin paljon että hyvä kun saa limskarit juotua tyhjäksi niin se tölkki revitään jo käsistä. Eikö tosiaankaan joku paviaani tajua että ei onnistu?!?

Duunitori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaset urpot täällä kehottaa meneen töihin, eihän niitä ole?! Ja pullojen keruusta niin niitä on niin paljon että hyvä kun saa limskarit juotua tyhjäksi niin se tölkki revitään jo käsistä. Eikö tosiaankaan joku paviaani tajua että ei onnistu?!?

Duunitori?

Ja mol.fi

Vierailija
84/88 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunitori?

Ja mol.fi

Kuka niitä töitä hakee? Mun mies ei halua kun kuulemma ei saa ja tekee nyt osa aikaisena firmassa. Itse eläkkeellä jo 5ttä vuotta. Mäkö? Kuka mut palkkaa? Sä? Tää mun sairaus tuli yllätyksenä. 

Ap

Vierailija
85/88 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja miehensä vaikuttavat melkoisen yksinkertaisilta ihmisiltä.

Vierailija
86/88 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim S-bonuksina tulee kuussa helposti 70 e. Ne kun laittaa rahastoon aina automaattisesti, niin huomaamatta sulle on säästynyt tuntuva omaisuus.

Saa kyllä törsätä kamalasti kauppaan, että noin paljon saisi bonuksia. Alle kympin saan yleensä. Ja joo ne menee rahastoon, mutta säännöllisesti joudun tyhjentämään sen rahaston, kun elämisrahat ovat lopussa.

Vierailija
87/88 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä pääsee heinätöihin ja keräämään marjoja

Myös risusavotta työllistää

Noista ainoastaan marjojen keruussa jotain mahdollisuutta. Tosin sekään ei kaikille onnistu. Marjapaikat voi olla kaukana, eikä autoa tai terveys esteenä. Itse en pyörätuolilla marjamättäälle pääse, vaikka kuinka kova hinku olisi.

Vierailija
88/88 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies halua hakea muita töitä. Tekee palkatta nykyiseen työpaikkaan töitä pientä korvausta vastaan. Enkä usko että hänen olisi helppo töitä edes saada. Mä en voi edellistä ammattia tehdä. 

Nytkin meni tili nollille kun mies oli "unohtanut" maksaa lämmityslaskun ja tontin vuokran.

Ap

Järjetöntä tehdä palkatta töitä.

Eihän tuo teekään, vaan "pientä korvausta vastaan". Eli kun saa työttömyyskorvausta myös, kyseessä on petos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi