Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun pesen kylppärin niin on pää kipeä sen jälkeen

Vierailija
27.05.2025 |

Mietin hengitänkö myrkyllisiä höyryjä kun öösään pesuaineita. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko syy se, että kurottelet ja kumarrut alas edestakaisin enemmän kuin muussa siivouksessa?

Vierailija
2/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko syy se, että kurottelet ja kumarrut alas edestakaisin enemmän kuin muussa siivouksessa?

Voiko olla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, et mun yläasteen kaveri kertoi, et hän oli tokkurassa siivotessaan sairaalan tiloja. Oli niin myrkyllisiä aineita. Ei sentään oo kuollut niihin.

Vierailija
4/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käytät cloritea tai domestosia kuuman tai lämpöisen veden kanssa, ei saa niin tehdä. Päänsärky taattu. Kokemuksesta viisastunut olen.

Vierailija
5/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, et mun yläasteen kaveri kertoi, et hän oli tokkurassa siivotessaan sairaalan tiloja. Oli niin myrkyllisiä aineita. Ei sentään oo kuollut niihin.

Hui.🥵

Vierailija
6/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä kloriittia. Ota tolua hieman tai muu.

Vierailija
7/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai käytät cloritea tai domestosia kuuman tai lämpöisen veden kanssa, ei saa niin tehdä. Päänsärky taattu. Kokemuksesta viisastunut olen.

Kumpaakaan ei. Mutta ihan tujua muuta ainetta. Laitoin oven raolle osan aikaa, mutta pakko pitää kiinni osan kun huuhtelin vedellä pois aineet. mutta ilmeisesti ei auttanut. 

Vierailija
8/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä jotain miedompaa ainetta 

Vierailija
9/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö pesuainetta jossa on klooria? Kloorikaasu on aika rankka myrkky, ja päänsärky on yksi oireista joita sen hengittämisestä tulee.

Klooripesuaineita ei saa sekoittaa muihin pesuaineisiin, eikä niitä saa laittaa kuumaan veteen tai muuten lämmittää paljoa yli kädenlämpöisiksi tai niistä voi alkaa vapautua myrkyllistä kaasua.

Vierailija
10/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa jonkun keuhkosairauden vanhempana 

Vierailija
11/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkia poistavan pesuaineen kanssa tulee aina päänsärkyä, vaikka käyttää ihan kylmää vettä.

Vierailija
12/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö pesuainetta jossa on klooria? Kloorikaasu on aika rankka myrkky, ja päänsärky on yksi oireista joita sen hengittämisestä tulee.

Klooripesuaineita ei saa sekoittaa muihin pesuaineisiin, eikä niitä saa laittaa kuumaan veteen tai muuten lämmittää paljoa yli kädenlämpöisiksi tai niistä voi alkaa vapautua myrkyllistä kaasua.

Pitää tarkistaa onko. Ruiskutin suoraan kaakeleille ja harjasin ja lopuksi vedellä huuhtelu. Eli ei kuumaa vettä.

Vierailija
13/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalkkia poistavan pesuaineen kanssa tulee aina päänsärkyä, vaikka käyttää ihan kylmää vettä.

Okei. Oli juuri kalkkia poistavaa pesuainetta.

Vierailija
14/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tulee aina pää kipeäksi kun Imuroin ja tää on tapahtunut mulle ihan nuoresta asti. 

Vierailija
15/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkiviinaetikkaa reilusti lavuaariin ja pönttöön, jätä likoamaan. Myöhemmin harjaa ja huuhtele. Ei aiheuta päänsärkyä.

Vierailija
16/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä kylppäri ssä on vaikka hometta. 

Vierailija
17/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kloori reagoi kuuman kanssa.

Kylmää vettä kloorin kanssa, ja vain kylmällä huutelu.

Vierailija
18/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä kylppäri ssä on vaikka hometta. 

No ei ole. Johtuu pesuaineista. 

Vierailija
19/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaakaan ei. Mutta ihan tujua muuta ainetta. Laitoin oven raolle osan aikaa, mutta pakko pitää kiinni osan kun huuhtelin vedellä pois aineet. mutta ilmeisesti ei auttanut. 

Mikä on tämmöinen tuju aine?

Vierailija
20/34 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Oli juuri kalkkia poistavaa pesuainetta.

Eli etikkkaa, hapanta ainetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi