Olen mies jolla on paljon naisia, kysyttävää?
Naisia on ollut aina helppo saada, olen 40v enkä edes muista koska olisin viimeksi ollut ilman naista.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Et reppana ole koskaan rakastunut ja löytänyt sitä ainoaa oikeaa 💖
Ehkä. On minulla ollut vaimo 16 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Montako sulla on?
Yhteensä on ollu yli sata naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et reppana ole koskaan rakastunut ja löytänyt sitä ainoaa oikeaa 💖
Ehkä. On minulla ollut vaimo 16 vuotta
Vapailla markkinoilla sulla on täysin eri tilanne, kuin 16 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja miehiä on niin paljon tarjolla kuin jaksaisin tapailla, puhumattakaan seksistä. Jopa Lidlissä asioidessani tuntematon mies pysäytti ja kysyi olenko vapaa, kertoi että olen hyvännäköinen ja lähdenkö treffeille hänen kanssaan. Töissä miehet flirttailee, baareissa en käy kun en saa olla siellä rauhassa. Ulkomailla ihan hirveää, jopa hotellin respan miehet painosti lähtemään discoon kanssaan, ja jouduin oppaalle valittaa lähentelyistä. Kesällä uimarannalla miehet ei jätä rauhaan, vaan yrittävät tehdä tikusta asiaa terv 40-v sporttinen nainen
Samoin täällä aikalailla. Saisin käydä välillä joka päivä tinder treffeillä, naisia riittää. Ap. Ihan tavallinen 40v iskä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne yhtä aikaa? Miltä tuntuu olla huono mies?
Usein on myös yhtäaikaa. Vaimo ollut tässä 16 vuotta. Sinä aikana ollu varmaan 30 eri naista.
Onko varmaan...
Mikä on etunimesi ensimmäinen kirjain. Tai jos etunimi on suosittu voi sanoa kokonaan sen, ei tunnista. Tyyliin Ville.
Rahalla saa ja hevosella pääsee 🤔
Lapsesi on varmaan susta oikein ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on etunimesi ensimmäinen kirjain. Tai jos etunimi on suosittu voi sanoa kokonaan sen, ei tunnista. Tyyliin Ville.
Matti
Ostakaa hyvä lammas, se sanoo aina mää kun siltä kysyy kuka haluaa rajua perspanoa ja hännäntupsukka heiluu.
Tuntuuko sinusta siltä, että deittisovellukssa ollessa sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa?
Entä, jos olet tutustunut johonkin kivaan naiseen, jonka kanssa viihdyt ja joka on ihana, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä paremmankin naisen sieltä löydän?"
Mikä on elämän tarkoitus?
Haluatko turpaasi?
Näitähän näemmä keksii kun vaan saa hetken aikaa. 🤣
Nainen jolla on paljon miehiä, olisko sulla kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta siltä, että deittisovellukssa ollessa sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa?
Entä, jos olet tutustunut johonkin kivaan naiseen, jonka kanssa viihdyt ja joka on ihana, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä paremmankin naisen sieltä löydän?"
Paljon ja paljon, mitä se tarkoittaa? Jos haluaisin voisin käydä lähes joka päivä eri naisen kanssa treffeillä. Keskityn aina yhteen, huomaan paljon naisista että miehiä on liikaa ja jos ei kerrasta ymmärrä sitä kun mainitsen asiasta nii ghostaan kokonaan. Tänään viimeksi olen ghostannut naisen joka kuvittelee että minua voi kohdella kuten haluaa, olen vain hyville ystävä.
Olen nainen ja miehiä on niin paljon tarjolla kuin jaksaisin tapailla, puhumattakaan seksistä. Jopa Lidlissä asioidessani tuntematon mies pysäytti ja kysyi olenko vapaa, kertoi että olen hyvännäköinen ja lähdenkö treffeille hänen kanssaan. Töissä miehet flirttailee, baareissa en käy kun en saa olla siellä rauhassa. Ulkomailla ihan hirveää, jopa hotellin respan miehet painosti lähtemään discoon kanssaan, ja jouduin oppaalle valittaa lähentelyistä. Kesällä uimarannalla miehet ei jätä rauhaan, vaan yrittävät tehdä tikusta asiaa terv 40-v sporttinen nainen