Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies jolla on paljon naisia, kysyttävää?

Vierailija
27.05.2025 |

Naisia on ollut aina helppo saada, olen 40v enkä edes muista koska olisin viimeksi ollut ilman naista.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja miehiä on niin paljon tarjolla kuin jaksaisin tapailla, puhumattakaan seksistä. Jopa Lidlissä asioidessani tuntematon mies pysäytti ja kysyi olenko vapaa, kertoi että olen hyvännäköinen ja lähdenkö treffeille hänen kanssaan. Töissä miehet flirttailee, baareissa en käy kun en saa olla siellä rauhassa. Ulkomailla ihan hirveää, jopa hotellin respan  miehet painosti lähtemään discoon kanssaan, ja jouduin oppaalle valittaa lähentelyistä. Kesällä uimarannalla miehet ei jätä rauhaan, vaan yrittävät tehdä tikusta asiaa terv 40-v sporttinen nainen

Vierailija
22/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kelpaa vakituiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et reppana ole koskaan rakastunut ja löytänyt sitä ainoaa oikeaa 💖

Ehkä. On minulla ollut vaimo 16 vuotta 

Vierailija
24/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako sulla on?

Yhteensä on ollu yli sata naista.

Vierailija
25/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et reppana ole koskaan rakastunut ja löytänyt sitä ainoaa oikeaa 💖

Ehkä. On minulla ollut vaimo 16 vuotta 

Vapailla markkinoilla sulla on täysin eri tilanne, kuin 16 vuotta sitten.

Vierailija
26/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja miehiä on niin paljon tarjolla kuin jaksaisin tapailla, puhumattakaan seksistä. Jopa Lidlissä asioidessani tuntematon mies pysäytti ja kysyi olenko vapaa, kertoi että olen hyvännäköinen ja lähdenkö treffeille hänen kanssaan. Töissä miehet flirttailee, baareissa en käy kun en saa olla siellä rauhassa. Ulkomailla ihan hirveää, jopa hotellin respan  miehet painosti lähtemään discoon kanssaan, ja jouduin oppaalle valittaa lähentelyistä. Kesällä uimarannalla miehet ei jätä rauhaan, vaan yrittävät tehdä tikusta asiaa terv 40-v sporttinen nainen

Samoin täällä aikalailla. Saisin käydä välillä joka päivä tinder treffeillä, naisia riittää. Ap. Ihan tavallinen 40v iskä

Vierailija
27/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne yhtä aikaa? Miltä tuntuu olla huono mies?

Usein on myös yhtäaikaa. Vaimo ollut tässä 16 vuotta. Sinä aikana ollu varmaan 30 eri naista. 

Onko varmaan...

Vierailija
28/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on etunimesi ensimmäinen kirjain. Tai jos etunimi on suosittu voi sanoa kokonaan sen, ei tunnista. Tyyliin Ville.

Vierailija
29/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
30/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee 🤔

Vierailija
31/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on varmaan susta oikein ylpeitä. 

Vierailija
32/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis pukki. En arvosta. 

Vierailija
33/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on etunimesi ensimmäinen kirjain. Tai jos etunimi on suosittu voi sanoa kokonaan sen, ei tunnista. Tyyliin Ville.

Matti 

Vierailija
34/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

T.Mies

Vierailija
35/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa hyvä lammas, se sanoo aina mää kun siltä kysyy  kuka haluaa rajua perspanoa ja hännäntupsukka heiluu.

Vierailija
36/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinusta siltä, että deittisovellukssa ollessa sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa? 

Entä, jos olet tutustunut johonkin kivaan naiseen, jonka kanssa viihdyt ja joka on ihana, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä paremmankin naisen sieltä löydän?"

Vierailija
37/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on elämän tarkoitus?

Haluatko turpaasi?

Näitähän näemmä keksii kun vaan saa hetken aikaa. 🤣

Vierailija
38/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla on paljon miehiä, olisko sulla kysyttävää?

Vierailija
39/39 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko sinusta siltä, että deittisovellukssa ollessa sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa? 

Entä, jos olet tutustunut johonkin kivaan naiseen, jonka kanssa viihdyt ja joka on ihana, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä paremmankin naisen sieltä löydän?"

Paljon ja paljon, mitä se tarkoittaa? Jos haluaisin voisin käydä lähes joka päivä eri naisen kanssa treffeillä. Keskityn aina yhteen, huomaan paljon naisista että miehiä on liikaa ja jos ei kerrasta ymmärrä sitä kun mainitsen asiasta nii ghostaan kokonaan. Tänään viimeksi olen ghostannut naisen joka kuvittelee että minua voi kohdella kuten haluaa, olen vain hyville ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi