Vieläkö meinaat äänestää Persuja ensi eduskuntavaaleissa?
Kommentit (28)
Kyllä äänestän, olen ihan tyytyväinen.
Jollei joku puolue saa yli puolta äänistä, se ei voi yksin päättää.
Nyt persut joutuu myötäilemään kokoomusta.
Kyllä. SDPn korottama bensan hinta saatiin alas. Siitä minulle tavan autoilijalle 4 000 euron säästö tällä vaalikaudella. Lisäksi veualesta toiset 4 000 euroa enemmän käteen.
Juuri Rydmanin ansiosta Suomi teki huippudiilin USAn kanssa. Suoritus on niin huikea ja useiden miljardien arvoinen, että taidanpa äänestää persuja.
Miten niin vielä? En ole koskaan äänestänyt perseilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
En, enkä äänestänyt viimeksikään.
En minäkään. Sitä ennen lähes 20 vuotta. Ei ole yhtään puoluetta enää, mitä voisi äänestää.
Koko Eduskunta pitäisi KESKITYSLEIRITTÄÄ!
Äänestän tietenkin. Ihan vain siksi että se teitä palstapunikkeja itkettää :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. SDPn korottama bensan hinta saatiin alas. Siitä minulle tavan autoilijalle 4 000 euron säästö tällä vaalikaudella. Lisäksi veualesta toiset 4 000 euroa enemmän käteen.
Jos kuvittelet sen olevan persujen ansiota niin olette toisenne ansainneet, sinä ja persut.
Antti ei saa ääntäni, Tytin juoksupoika.
Äänestän Kokoomusta niin ku aina.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on asennetta vailla järjen hiventä.
Tottakai. Kokkarit on kakkosvaihtoehto. Vihervassareita en ole äänes-tänyt kuin joskus nuoruudessa kun aivot eivät olleet vielä kehittyneet valmiiksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvittelet sen olevan persujen ansiota niin olette toisenne ansainneet, sinä ja persut.
Kerropa, kenen ansiota se on?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on asennetta vailla järjen hiventä.
Mitenniin? Punikkiviha on viisauden alku.
En ole ikinä äänestänyt mutta seuraavissa vaaleissa aion! Niin hyviä asioita saaneet läpi kuten kansalaiskoe, kansalaisuuden saamisen vaatimusten kiristäminen.
Äänestän ääliöliberalismia vastaan.
En, enkä äänestänyt viimeksikään.