Kukaan muu selvinpäin juhannuksena?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Aion olla raittiina ainakin kuukauden, todennäköisesti pitempäänkin. Olen onnistunut kehittämään ikävän taipumuksen juoda ahdistukseen ja suruun, ja viime aikoina takaiskuja on riittänyt joten alkoholinkäyttö on päässyt riistäytymään melko pahasti käsistä.
Nyt poikki tuo ennen kuin olet täysin kusessa ja voimia! Traumoista ei voi päästä yli jos päihteilee, eli anna itsellesi mahdollisuus päästä yli. Tulet selviytymään ja pärjäämään, usko se. Tsemppiä ja voimaa täältä. T. 6v raittiina jota ennen 15v alkoholiongelmaisena
Vierailija kirjoitti:
Vedä vaan lasolia naamaan niinkuin muutkin spurgut.
Mikä sinulla on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä vaan lasolia naamaan niinkuin muutkin spurgut.
Mikä sinulla on ongelma?
Luuletko, että tuolla niitä on vain yksi?
Huvittavaa kun saa vittuilua siitä, että ei juo...
Vierailija kirjoitti:
Olen juhannuksena selvinpäin, koska olen aina selvinpäin. Ei kiinnosta ollenkaan dokaaminen. Ei juhannuksena, eikä muutenkaan. Kakroiden juttuja.
Alkoholistien juttuja on juominen.
Juhannus on nimen omaan juomisen juhla. Jos ei ota, niin pilaa muidenkin juhannuksen.
Pakko. Olen alkoholisti, raittiina 7v.
Mielelläni joisin, jos voisin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko. Olen alkoholisti, raittiina 7v.
Mielelläni joisin, jos voisin.
Totta kai voit juoda. Se ei vaan kannata. Tai ole järkevää.
Mitäpä sitä muuta. Istun yksiössäni yksin ja katselen parvekkeelta hiljaista kaupunkia. Näin olen tehnyt ainakin 10 vuotta.
Olen, kuten muinakin juhannuksina. Tai muinakin päivinä. En koe juomista millään tavalla tarpeelliseksi, jaksaa paremmin liehua juhlista toisiin :D
Todella moni on. Lähipiiriini ei kuulu yhtään ihmistä, joka olisi juhannuksena humalassa.
Koko juhannus töitä, eli selvinpäin.
Mä, koska olen töissä pe-su. Ja ihan vapaaehtoisesti, koska nappaan koko viikonlopulta 1400 euroa ylimääräistä liksaa. Raha käytetään 2 viikon kesälomareissuun sit elokuussa👌
En ole eläessäni ollut kännissä juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion olla raittiina ainakin kuukauden, todennäköisesti pitempäänkin. Olen onnistunut kehittämään ikävän taipumuksen juoda ahdistukseen ja suruun, ja viime aikoina takaiskuja on riittänyt joten alkoholinkäyttö on päässyt riistäytymään melko pahasti käsistä.
Nyt poikki tuo ennen kuin olet täysin kusessa ja voimia! Traumoista ei voi päästä yli jos päihteilee, eli anna itsellesi mahdollisuus päästä yli. Tulet selviytymään ja pärjäämään, usko se. Tsemppiä ja voimaa täältä. T. 6v raittiina jota ennen 15v alkoholiongelmaisena
Kiitos kannustuksesta! Olen tosiaan kipeästi traumaterapian tarpeessa, mutta Kelalta tuli hylkäävä päätös. Oikaisuvaatimus on jo tehty, mutta pahoin pelkään, että bumerangina tulee taas takaisin... Korkki on sentään pysynyt jo viikon verran kiinni, ei auta kuin sinnitellä ja elätellä vielä toiveita edes vähän valoisamman huomisen suhteen. Mukavaa ja aurinkoista kesän jatkoa sinulle :)
Eli kerran vuodessa nopea pikakänni. Ihan kiinnostuksena milloin aina vedät sen? Vappu, joulu, syntymäpäivä?