Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira kävi hammaskivenpoistossa. Ei saatu keltaisuutta pois kulmahampaasta.

Vierailija
27.05.2025 |

Koirani, joka on nyt 10v, kävi juuri  hammaslääkärissä. Nyt jälkeenpäin katsoin koiran suuta ja huomasin, että kulmahammas on edelleen keltainen. Toki on poistettu hammaskiveä, mutta miten se voi olla vielä keltainen? Soitin ja kysyin ja kertoivat sieltä, että on värjäymää jota ei saa poistettua. Koira kävi sitä edellisellä kerralla vuosi sitten hammaskivenpoistossa samassa paikassa, jossa oltiin poistettu kaikki värjäymät ja hampaat olivat valkoiset. Nyt sitten vuodessa on tapahtunut jotain, että eivät saa poistettua värjäymää.

Onko tämä mahdollista ja onko jollekin tapahtunut samanlaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi kun höpöttelet koiran hampaiden väristä? Tuo koirasi minulle sijoitan sen saunan taaksen 75cm syvyyteen pohojalaiseen pikileeriin. Siinä paikassa hampaiden väri ei haittaa.

Tämä tarjous on voimassa 28h.

Vierailija
2/7 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista en tiedä, mutta ihmisenä minulla on keltaisuutta hampaissa mitä ei saa normihammaslääkärillä pois. Ainoastaan jos valkaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rääkkäät tuon ikäistä koiraa vielä hammaskivenpoistolla?

Vierailija
4/7 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sille hankkia koirien tekohampaat? Se oli hauska mainos :D

Vierailija
5/7 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rääkkäät tuon ikäistä koiraa vielä hammaskivenpoistolla?

Jos on pieni koira, niin ei ole vielä edes vanha ja hampaiden pitäisi kestää vuosikaudet eteenpäinkin. 

Vierailija
6/7 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden värjäymät ja hammaskivi ei vaan ole sama asia, vaikka kuinka vääntäisi. 

Vierailija
7/7 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirista en tiedä, mutta ihmisenä minulla on keltaisuutta hampaissa mitä ei saa normihammaslääkärillä pois. Ainoastaan jos valkaistaan.

Tämä. Ei ole mitään tekemistä hammaskiven kanssa.

t. maallikko hammasasioissa