Voinko vaatia päiväkodilta korvauksia?
Joku lapsi oli saanut sakset käsiinsä ja leikannut meidän tytön vyötäröön asti pitkät hiukset lyhyiksi. Olen niin raivoissani!!
Kommentit (4)
eikä vaikkapa korva... Minä olisin hermostunut siitä että lapsi " saa sakset käsiinsä" eikä kukaan aikuinen huomaa mitä on tekeillä ennen kuin tukka on poikki.
Tuskimpa ovat siistit jos lapsi on ne leikannut. Ja kunnon keskustelu asiasta ja anteeksipyyntö on paikallaan.
Olet todella pikkusieluinen, jos menet päiväkotiin räyhäämään, että mulle pitää antaa satanen! kannattaa ottaa selvää miten päiväkodin vakuutukset toimii, tuskin kaupungin kassasta kaivetaan sulle rahaa prinsessan tukan lyhenemisestä...
Naapurin poika tippui viime viikolla tarhassa kiipeilytelineestä, ja menetti tajunsa. Parin päivän sairaalareissun jälkeen pääsi kotiin. Siinä on syytä raivota.
Mielestäni olet vähän nipo.
vaikka hiukset kasvaa takaisin, niin se ei ole mikään pieni asia, jos toinen lapsi ne leikkaa poikki.
Ehdottomasti vaatisin keskustelua tytön vanhempien kanssa, mut toto korvausjuttua mä en tajua. Tuoko se sun lapsen hiukset takaisin vai oletko joka asiassa ostettavissa??