Oletko sinä sellainen työkaveri, jonka puoleen useimmat kääntyvät apua saadakseen?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
En ole. Enemmänkin sain aina aliarvostusta ym. negatiivista osakseni, minkä takia vaihdoin tiimitöistä itsenäiseen työmuotoon; hoitoalalta avustajaksi.
Tsemppiä!
Kyllä, se johtuu ihan siitä että olen isossa projektissa niitä harvoja, jotka ovat olleet siinä alusta asti. Tiedän taustoja, alkuperäisten valintojen taustoja sekä keneltä kannatta kysyä koska projekti on nyt kasvanut lähes 100 henkeen.
Edellisessä työpaikassa olin sellainen loppuvuosina. Olen paitsi auttavainen, niin myös työskentelin tuolla tosiaan melkein kymmenen vuotta, joten osasinkin myös neuvoa monessa asiassa.
Uudessa työssäni olen ollut vasta pari vuotta, joten koen olevani enemmän tiellä kuin hyödyksi. Koetan silti auttaa aina kun vain uskon osaavani!
Kyseessä hoitoala, mutta erityyppiset työyksiköt.
Olin aikoinaan. Omat työt jäivät monasti tekemättä kun päivät kuluivat muiden neuvomiseen ja kyselyihin. Olin kai liian kiltti. Työpäivän päätyttyä jäin sitten tekemään omia hommiani.
Olin rahoitusalalla. Siitä on jo todella kauan.
Olin aikoinani myös. Aina auttamassa ja jeesaamassa kaikkia. Jossainvaiheessa huomasin että tämä reiluus toimii vaan yhteensuuntaan ja vaihdoin täysin tyyliä. Hyvä niin. -Hoitoala-
En ole. Enemmänkin sain aina aliarvostusta ym. negatiivista osakseni, minkä takia vaihdoin tiimitöistä itsenäiseen työmuotoon; hoitoalalta avustajaksi.