Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetteko koskaan näitä aloituksia ja ajattele että kaikki nämä ihmiset kulkevat tuolla vapaana meidän normaaleiden seassa

Vierailija
26.05.2025 |

Pelottaa suorastaan

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välttämättä kulje. Mielisairaaloissa on useamman vuoden ajan saanut pitää kännykkää, eikä sen käyttöä vahdita yleensä mitenkään. Voi kuulostaa vitsiltä, mutta ei ole. 

Vierailija
22/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten 7-23 joka ikinen päivä täällä ketjussa ilmiantava vanhapiika voisi olla ulkona muuta kuin öisin 

Kyllä ne palstamiehet on keskimäärin paljon hullumman kuuloisia kuin palstanaiset. Naiset harvemmin fantasioivat täällä miesten rais kauksista ja puukotteluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten 7-23 joka ikinen päivä täällä ketjussa ilmiantava vanhapiika voisi olla ulkona muuta kuin öisin 

Nainen ei todellakaan mene yöllä varsinkaan yksin ulos, jos ei ole pakko. Joku sekopäinen i n c e l  voi koska tahansa käydä päälle ja rais kata tai jopa tappaa

Vierailija
24/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja pelottaa. 

Mutta onneksi on näitä anonyymipalstoja, niin olen tullut tietoiseksi millä tavalla ajattelevia ihmisiä tuolla liikkuu ihmisten joukossa.

Vierailija
25/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on ehkä hyvä että on anonyymejä palstoja joilla voi päästellä höyryjä ulos, ettei tarvi tehdä sitä ihmisten parissa.

No melko sairasta settiä täältä saa lukea, ihmettelen kyllä koska ei  itsellä ole sellaisia ongelmia päästellä höyryjä.

Vierailija
26/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että vauvapalstailija olisi jotenkin normaali?

Vierailija
27/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei pelota, mutta koen sen vastenmielisenä. Olen asiakaspalveluammatissa enkä voi tietää, kuka kohtaamistani ihmisistä on sama, joka suoltaa täällä päivästä toiseen ilkeämielisyyttään, ankeuttaan ja typeryyttään toisten ihmisten niskaan.

Vierailija
28/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin oli vielä hiljattain vapaalla jalalla se hyypiö joka kävi erityisesti vanhojen naisten kimppuun, löi takaapäin nyrkillä ja tönäisi maahan, vanhin uhri yli 80v :(

Mistä noita sekopäitä oikein sikiää?

Vierailija
29/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään pitkästä aikaa (vuosiin) julkisen puolen terveysasemalla laboratoriossa ja juu, järkytyin miten monta selkeästi pahasti mt-ongelmaista, huumeidenkäyttäjää tai muuten pösilöä ihmistä siellä oli. 

Vierailija
30/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat on Ulilaudan Hikikomero-tyyppejä. Ei ne missään ulkona liiku.

Vierailija
31/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue esim. siitä miten yleisiä kaikenlaiset persoonallisuushäiriöt ovat niin et enää hämmästele. 

Vierailija
32/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei pelota, mutta koen sen vastenmielisenä. Olen asiakaspalveluammatissa enkä voi tietää, kuka kohtaamistani ihmisistä on sama, joka suoltaa täällä päivästä toiseen ilkeämielisyyttään, ankeuttaan ja typeryyttään toisten ihmisten niskaan.

No mitä väliä sillä on? Ei ne sulle voi mitään tehdä. Ehkä kannattaisi lopettaa palstailu, varsinkin jos on jotain lapsuustraumaa niin tämmöiset saitit oikein ruokkii ahdistusta ja epäluottamusta muihin.

Vierailija
33/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään pitkästä aikaa (vuosiin) julkisen puolen terveysasemalla laboratoriossa ja juu, järkytyin miten monta selkeästi pahasti mt-ongelmaista, huumeidenkäyttäjää tai muuten pösilöä ihmistä siellä oli. 

:D Kieltämättä aina miettii kun tuollaista näkee että kuinkahan paljon tuokin riehuu jossain vauvalla. Tosin mt-ongelmat ja huumeongelma ei läheskään aina tarkoita sitä että ihminen käyttäytyy aggressiivisesti tai muuten huonosti, se sanottakoon.

Vierailija
34/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sairaimmat eivät käy ulkona. Tai jos käyvät, on se kauppareissu ja heti kotiin.

Vierailija
35/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja pelottaa. 

Mutta onneksi on näitä anonyymipalstoja, niin olen tullut tietoiseksi millä tavalla ajattelevia ihmisiä tuolla liikkuu ihmisten joukossa.

Tämä palsta on kyllä avannut minunkin silmäni ja olen tullut tietoiseksi siitä, kuinka paljon naisia vihaavia miehiä keskuudessamme liikkuu. Olen tullut entistä varovaisemmaksi. 

Vierailija
36/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne missään kulje, wolttaavat ruokaa ja käyvät öisin kaupassa kun muut ei ole siellä. Eipä hätiä.

Vierailija
37/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri muutama päivä sitten mietinkin miten vääristynyt mielikuva minulla Suomesta on kun muodostan siitä kuvan Vauva palstan ja itapäivä lehtien perusteella! Apua.

Vierailija
38/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan välttämättä kulje. Niuvanniemestäkin voi palstailla.

Vierailija
39/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne palstamiehet on keskimäärin paljon hullumman kuuloisia kuin palstanaiset. Naiset harvemmin fantasioivat täällä miesten rais kauksista ja puukotteluista.

Totta. Ne naiset vaan kannustavat miehiä tekemään itsarin...

Vierailija
40/76 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävintä olisi jos tänne aktiivisesti kirjoitteleva olisi jossain eduskunnassa päättämässä suurten ihmisryhmien asioista, mutta tuo on erittäin epätodennäköien skenaario

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän