Onko hölmöä laittaa tinderiin tai muuhun deittiprofiiliin tällaista mainintaa?
Toivon että mies haluaisi muuttaa kanssani pk-seudulle. Itse tarvitsen sieltä mielellään työpaikan ensin. Asun nyt ihan toisessa kaupungissa Suomessa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kannata nyt suoraan hakea sieltä pk-seudulta niitä miehiä.
Siis vaikka asun usean sadan kilometrin päässä pk-seudusta, ihan eri kaupungissa?
Ap
No muuta ensiksi ja ala hakea sitä miestä sitten. Daa. Mutta on varmasti aika hankala aloitta ajatus deittailusta niin, että mies muuttaisi mukanasi.
Vierailija kirjoitti:
jos et ole lääkäri tai lakimies, voisin lyödä omasta rahastani muutaman tonnin vetoa ettet tule minkäänlaista työtä saamaan moneen vuoteen jos sinulla ei ole pk-seudulla yhtään mitään verkostoja. ehkä tuurilla saat baronan kautta nollasopparilaisena yksittäisiä tiskausvuoroja.
Mulla on pitkä kokemus kaupan alalta, joten on mahdollisuus työllistyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos et ole lääkäri tai lakimies, voisin lyödä omasta rahastani muutaman tonnin vetoa ettet tule minkäänlaista työtä saamaan moneen vuoteen jos sinulla ei ole pk-seudulla yhtään mitään verkostoja. ehkä tuurilla saat baronan kautta nollasopparilaisena yksittäisiä tiskausvuoroja.
Mulla on pitkä kokemus kaupan alalta, joten on mahdollisuus työllistyä.
Ap
mitä on "kaupan ala" käytännössä? jos puhut ihan kirjaimellisesti kassoista, yhteen paikkaan on monta, monta sataa hakijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, todellakin on hölmöä.
Ei ole hölmöä. Kertoo ihmisestä paljon kun haaveilee pääkaupunkiseudulle.
Joo, olen siellä syntynyt, mulla on siellä perhesuhteita jonkin verran ja tuttuja, olin siellä jossain vaiheessa töissä ennen kuin muutin tänne. Täällä minulla ei ole oikein mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaativa teksti, Miten olisi mieluummin näin:
"Haaveilen muutosta pk-seudulle työ ja ihminen sielläpäin houkuttelisivat."Huomattavasti parempi. On aika luontaantyöntävää, että pitäisi olla muuttamassa naisen kanssa yhtään minnekään ennen kuin on ensin tavattu.
Toki paljon parempi on suoraan hakea se mies sieltä pk- seudulta.
Ei ollut tarkoitus kirjoittaa sitä siihen profiiliin ihan noilla sanoilla kuin avaukseeni. Tarkoitin lähinnä että onko hölmöä yleensäkään profiilissa mainita asiasta? Mielestäni voisi olla järkevää sanoa se jo siinä, ettei tule yllätyksenä (jos joku profiilista tykkäävä ei siis halua missään nimessä muuttaa pk-seudulle).
Ap
Järkevää on ja kyllä ainakin itse ymmärsin aloituksesi. Hyvä, että kerrot toiveistasi.
M50
Ei ollut tarkoitus kirjoittaa sitä siihen profiiliin ihan noilla sanoilla kuin avaukseeni. Tarkoitin lähinnä että onko hölmöä yleensäkään profiilissa mainita asiasta? Mielestäni voisi olla järkevää sanoa se jo siinä, ettei tule yllätyksenä (jos joku profiilista tykkäävä ei siis halua missään nimessä muuttaa pk-seudulle).
Ap