Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö ketään muuta, jos joku sanoo "nauttikaa" tai "nyt nautitaan"?

Vierailija
26.05.2025 |

Minulta menee ainakin fiilikset/ruokahalu/mikä nyt onkin kyseessä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Juuri äsken sain toivotuksen. Hyväntahtoinen toivotus, ei sen kummempaa.

Suomessa ei todellakaan ole liikaa ihmisiä jotka toivottavat ja toivovat muille hyvää, luontevasti jopa vieraille ihmisille, joten itse arvostan jokaista kyseisen taidon osaavaa. Ja tahdon itse  pysyä samanlaisena, niin että juttutuokio kanssani jättäisi edes neutraalin ellei toisinaan jopa hyvän mielen.

Vierailija
42/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun sitä nauttimista tungetaan kaikkialle. Nautitaan aamiaista ja nautitaan lounasta. Miten helvetissä se aina on muka joku nautinto? Mä syön kun on nälkä, mutta ei ne aamupuurot ja muu tavallinen mikään nautinto ole. 

Miksi siis syöt pahaa ruokaa? Voisithan syödä jotain sellaistakin, minkä syöpminen OLISI nautinto?

Armeijassa ollessani luti sanoi metsäreissulla: Syöminen ei ole mikään nautinto vaan välttämätön paha mistä täytyy suoriutua ripeästi ja taas tappamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautinto on orgasmi. En saa sitä ruokaillessa, vaikka olisi kuinka hieno ateria. Inhoan muuten myös kaikkia siihen viittaavia sanoja kuten foodgasm tms, en halua edes tietää suomennettuja versioita

Ai, et tunne muita nautintoja kuin seksuaalisen?

Minulle sana nautinto on seksuaalinen sana. Mielihyvää tunteena toki saan muistakin asioista.

Suomen kielessä ei kuitenkaan ole noin. Jos väkisin haluat käyttää kieltä poikkeavalla tavalla, niin tietenkään et ymmärrä muita eivätkä he sinua.

Vierailija
44/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun työtön ja saamaton, yhden lapsen äiti lähtee ryyppäämään ja kertoo viettävänsä lapsivapaata aikaa.

Vierailija
45/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, mutta en tiedä miksi. Ehkä se, että sanoitetaan ääneen mitä pitäisi tuntea sillä hetkellä tai mahdollisesti lähitulevaisuudessa. Sama juttu, kun katsotaan jotakin hauskaa elokuvaa ja joku sanoo, että "saa taas nauraa". Tai jos olen lähdössä etelään lomamatkalle niin joku tuttu huikkaa, että "muistakaahan nauttia/rentoutua". Miksi jonkun pitää ottaa asiakseen puhua auki kokemus kaikille?

Ei herranjesta miten moni turha asia joitain ärsyttääkin. Mahtaa olla aika ikävää elämää, jos ärsyyntyy noin pienestä. 

Vierailija
46/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tarpeetonta toivottaa hyvää ruokahalua. Ihmiset ovat jo riittävän lihavia, heillä on siis jo liiankin hyvä ruokahalu.

Vierailija
47/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Tuollaisen heittäminen latistaa tunnelman heti. Tulee sellainen olo, että nyt en ainakaan nauti enää. 

Jos sulle sanoo hyvää huomenta niin teet ihan kiusallasi aamustasi surkean? Koska sinuahan ei käsketä :) Elämä voi olla hankalaa vastarannan kiiskillä.

Vierailija
48/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu toi kuumuudesta ja auringosta nauttimisen kehotus ärsyttää minuakin. Tuntuu että sitten katotaan kieroon, kun haluan valita helteisessä säässä varjoisan paikan.

Jotkut oikeesti voi pahoin suorassa auringonpaisteessa ja kuumuudessa. Olen siis laiha, jos joku tästäkin alkaa nyt mäkättämään..

No hoikathan siitä kuumuudesta just usein kärsii, jos on matala verenpaine niin kuumuus laskee sitä entisestään. Ite vetelen merisuolalla höystettyä vettä kesäisin niin pysyy paineet edes vähän siedettävämpänä. Läpi vuoden ei kannata vedellä ylettömästi suolaa koska pitkässä juoksussa se rasittaa munuaisia ja aiheuttaa osteoporoosia. Jotain muitakin haittoja oli mutta en nyt muista mitä kaikkea.

Vierailija
49/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun työtön ja saamaton, yhden lapsen äiti lähtee ryyppäämään ja kertoo viettävänsä lapsivapaata aikaa.

Pitääkö siis olla ahkera, työssäkäyvä useamman lapsen äiti, että saa luvallasi pitää lapsivapaan illan ja lähteä ryyppäämään?

Vierailija
50/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kehotukset nauttia helteistä. En käy edes saunassa koska kuumassa tulee huono olo. Verenpaine laskee liikaa.

Kesällä aina kuumana päivänä tulee joku selittämään, että nyt pitää nauttia kun on kerrankin lämmintä. Ehkä pitäisi mennä heille sanomaan kylmänä sadepäivänä, että nyt pitää nauttia kun on kerrankin kylmää ja sateista.