Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö ketään muuta, jos joku sanoo "nauttikaa" tai "nyt nautitaan"?

Vierailija
26.05.2025 |

Minulta menee ainakin fiilikset/ruokahalu/mikä nyt onkin kyseessä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun sitä nauttimista tungetaan kaikkialle. Nautitaan aamiaista ja nautitaan lounasta. Miten helvetissä se aina on muka joku nautinto? Mä syön kun on nälkä, mutta ei ne aamupuurot ja muu tavallinen mikään nautinto ole. 

Vierailija
22/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää todella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto on orgasmi. En saa sitä ruokaillessa, vaikka olisi kuinka hieno ateria. Inhoan muuten myös kaikkia siihen viittaavia sanoja kuten foodgasm tms, en halua edes tietää suomennettuja versioita

Vierailija
24/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tarkoitettu otettavaksi sanatarkasti. Enjoy...

Vierailija
25/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautinto on orgasmi. En saa sitä ruokaillessa, vaikka olisi kuinka hieno ateria. Inhoan muuten myös kaikkia siihen viittaavia sanoja kuten foodgasm tms, en halua edes tietää suomennettuja versioita

Ai, et tunne muita nautintoja kuin seksuaalisen?

Vierailija
26/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää, kun tarjoilija sanoo sen selvästi käskystä. Toinen ärsyttävä kysymys tarjoilijalta on, maistuiko?, jonka jälkeen hän häipyy paikalta kuuntelematta vastausta. Tällainen ravintola menee mulla boikottiin. Jos ei haluta kuulla asiakkaan mielipidettä ei pidä myöskään kysyä sitä. 

Vierailija
27/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, et tunne muita nautintoja kuin seksuaalisen?

Minulle sana nautinto on seksuaalinen sana. Mielihyvää tunteena toki saan muistakin asioista.

Vierailija
28/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti oli aina vihainen, ärsyyntynyt ja kaikin tavoin kiukkuinen jouluisin, kun sen pitii höösätä ja hössöttää niin paljon. Meillä oli aina kireä tunnelma jouluisin ja usein isoja riitoja, huutoa, itkua ja mykkäkoulua. Kun vihdoin istuttiin naamat nutturalla joulupöytään, niin mun äiti aina sanoi: No niin, joulurauhaa kaikille. Nyt nautitaan!

Ai että mua otti aivoon 😡😡😡

Ai saakeli, ihan helvetillistä lapsille tuollainen. Monia varmaan tiedostamatta ärsyttää tietyt latteudet juuri tuollaisten takia. Meillä oli niin että esim. kesästä, lomasta, aurinkoisesta säästä olisi pitänyt NAUTTIA vaikka mitä olisi tapahtunut. Tyyliin koira kuoli ja paras ja ainoa kaveri muutti pois, mutta nyt pitää NAUTTIA koska aurinko paistaa 🤗

Vierailija
29/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun sitä nauttimista tungetaan kaikkialle. Nautitaan aamiaista ja nautitaan lounasta. Miten helvetissä se aina on muka joku nautinto? Mä syön kun on nälkä, mutta ei ne aamupuurot ja muu tavallinen mikään nautinto ole. 

Seksistä ei muuten nautita. Sitä harrastetaan 😂

Vierailija
30/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruogasmi

Vierailija
31/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan. Ja juurisyy inhoon taitaa olla se teennäisyys. Muutkin samanlaiset toivottelut ja ähkäisyt ("ihanaa päästä nauramaan/rentoutumaan" jne) iljettää.

Vierailija
32/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastava on suomen kielen ärsyttävin ja typerin sana.

Vierailija
33/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Tuollaisen heittäminen latistaa tunnelman heti. Tulee sellainen olo, että nyt en ainakaan nauti enää. 

Vierailija
34/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Tuollaisen heittäminen latistaa tunnelman heti. Tulee sellainen olo, että nyt en ainakaan nauti enää. 

Sanatarkasti näin.

Vierailija
35/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tosi paljon. Ne on muuten aina ne tietynlaiset ihmiset, jotka sitä " nyt nautitaan" sanaa viljelee.

Vierailija
36/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti oli aina vihainen, ärsyyntynyt ja kaikin tavoin kiukkuinen jouluisin, kun sen pitii höösätä ja hössöttää niin paljon. Meillä oli aina kireä tunnelma jouluisin ja usein isoja riitoja, huutoa, itkua ja mykkäkoulua. Kun vihdoin istuttiin naamat nutturalla joulupöytään, niin mun äiti aina sanoi: No niin, joulurauhaa kaikille. Nyt nautitaan!

Ai että mua otti aivoon 😡😡😡

niin, temuuthan olitte nauttineet jo päiväkausia. Sitten alkaa ärsyttää, kun äiti antaa itselleenkin luvan...

Vierailija
37/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttiminen on syntiä kärsiminen hyve ,otsa hies leipäsi ansaitse ja herran pelko on viisauden alku.

Vierailija
38/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarjoilija voisikin toivottaa aivan ihanat ruogasmit ruoan tuotuaan. Tai nykyään kai pitäisi englannimmaksi vääntää, nautinnollista iltaa, nyt fuudgäsmätkää

Vierailija
39/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis syöt pahaa ruokaa? Voisithan syödä jotain sellaistakin, minkä syöpminen OLISI nautinto?

Vierailija
40/50 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toi kuumuudesta ja auringosta nauttimisen kehotus ärsyttää minuakin. Tuntuu että sitten katotaan kieroon, kun haluan valita helteisessä säässä varjoisan paikan.

Jotkut oikeesti voi pahoin suorassa auringonpaisteessa ja kuumuudessa. Olen siis laiha, jos joku tästäkin alkaa nyt mäkättämään..