Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ja miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä mistä kohtaa koskemalla naisesta tuntuu hyvälle?

Vierailija
26.05.2025 |

Kun naiset tietävät vaisomaisesti että se kullin hyväily on se juttu. Pitääkö siis mihelle erikseen opettaa mistä nainen.

Kommentit (193)

Vierailija
21/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiennyt vaimoni kanssa, mutta kun pääsin pillua nuolemaan niin seurailin reaktioita. Alkuun en huomannut juuri mitään reaktiota mutta kun sormella kokeilin vähän niin huomasin miten märäksi oli paikat menneet. 

Siinä sitten etenin ja opin miten ja mistä homma etenee, yleensä orgasmiin asti. Toista kertaa ei tarvinnut yhtään houkutella, ensimmäisellä vähän ujoutta. Harjoittelua on jatkettu jo n. 20 vuotta. 

Vierailija
22/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin vastaauksissahan ei vastata, vaan jälleen haukutaan kaikki naiset, jotka vaan runnovat sun muuta. Ainakin minä osaan kyllä käsitellä hyvin, enkä usko olevani ainoa.

Ja tottakai naiset haluavat erilaista kosketusta, mutta ainakin silloin kun oli vapaa olemaan miesten kanssa, yksikään ei edes yrittänyt kosketella klitorista millään lailla, siis ei millään lailla. Kun minä olen vastaavasti ottanut suihin.

Sisarelle yritetään selittää, että samoin kuin naiset, myös miehet ovat keskenään erilaisia, ja siitä juuri johtuu, ettei voi kumpikaan sukupuoli etukäteen tietää, miten pitää menetellä. Täytyy vain oppia ja harjaantua tekemällä, aluksi kömpelöstikin. Tulkitsee sen naisten haukkumiseksi. Ei näin asennoituvalle voi viedä mitään tietoa perille. KAIKKI on hänelle vain naisten haukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap se vain vuodesta toiseen haluaisi maailman olevan niin yksinkertainen, että hyvän seksin eväät olisivat "hinkkaa klitorista" ja "vatkaa kullia". Minusta taas paljon yksinkertaisempi ohje olisi pitää toista hyvänä sillä tavalla mikä toiselle tekee hyvää, mutta siinä tietysti on se kommunikaation kirous.

Rakkauselokuvissa ei ollut tällaista ollenkaan.

Vierailija
24/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap se vain vuodesta toiseen haluaisi maailman olevan niin yksinkertainen, että hyvän seksin eväät olisivat "hinkkaa klitorista" ja "vatkaa kullia". Minusta taas paljon yksinkertaisempi ohje olisi pitää toista hyvänä sillä tavalla mikä toiselle tekee hyvää, mutta siinä tietysti on se kommunikaation kirous.

Rakkauselokuvissa ei ollut tällaista ollenkaan.

Ei niin, siinä vaan mies könysi päälle ja alkoi naimaan! Ei ikinä mitään naisen nuolemista tms. Näin se nuori sukupolvi oppii...

Vierailija
25/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Havaitsin myös jotakin yhtenäistä. KAIKKI tytöt pitivät, kun vain jutellessakin ilman romanssitarkoitusta hyväili heidän vittuansa, eikä kukaan, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta, estänyt työntämästä sormeakin syvälle emättimeen. Selvästi pitivät siitä."

Viehättävimpiä nuoruuden muistojani pääaiheen ulkopuolelta. Olin ollut monta vuotta poikaluokalla. Sellaisiakin silloin oli. Satuin tapaamaan kuppilassa muinaisen luokkatoveritytön, jonka kanssa en ollut ollut tekemisissä. Koska meillä oli suurelta osin yhteinen kavely kotiin, kuljimme yhdessä, mutta jäin vielä lämpimän kevään salliessa istumaan heidän puutarhakeinussaan, joka oli matkan varrella.

Juttelimme siinä useita tunteja, koko ajan sormeni oli tytön emättimessä, oli kuin laajakaista olisi auennut meidän välillämme. Tuntui kuin juttelisi hyvinkin tutun kanssa. 

Vierailija
26/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä joku nainen on taajaan yrittänyt naisen nautinnon puolesta puhuakkin, niin vimmatummin on joku tai jotkut miehet yrittäneet latistaa, ja haukkua naista milloin miksikin.Mutta onneksi me naiset ollaan sitkeetä sakkia, eikä heti annetaperiksi.

Ja luojalle kiitos, oma mieheni on jumalattoman hyvä rakastaja, ja nauttii todella kun saa minut kiemurtelemaan orgasmin koukuissa.

En tajua miksi tätä joku mies niin kiivaasti vastustaa, "pääasia että mies ja muna nauttii" on niin typerä ja lapsellinen juttu, että sääli,jos tällä joku vaimo edes onkaan.

Vierailija
27/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää sellainen kuva, että ap. on änkyrä, joka näkee kaikkialla vain naisvihaa. Ei sellaisen kanssa edes karaistunut mies tule toimeen.

Onneksi valtaosa naisista on herttaisia, helliä ja halukkaita yhteiseen oppimiseen ja toinen toisiinsa sopeutumiseen. Naiset ovat ihania.

Vierailija
28/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää sellainen kuva, että ap. on änkyrä, joka näkee kaikkialla vain naisvihaa. Ei sellaisen kanssa edes karaistunut mies tule toimeen.

Onneksi valtaosa naisista on herttaisia, helliä ja halukkaita yhteiseen oppimiseen ja toinen toisiinsa sopeutumiseen. Naiset ovat ihania.

No sun kuva on väärä! Onko nainen heti änkyrä, jos haluaa nautintoja, ja puolustaa niitä kaikille naisille.

Änkyröitä miehiä täällä kyllä riittää, jos on oikeitakin MIEHIÄ.

Vierailija
29/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kumma, että asiallinen aloituskin saanut 7 alapeukkua, kertoohan se jotain.

Vierailija
30/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi tätä joku mies niin kiivaasti vastustaa, "pääasia että mies ja muna nauttii" on niin typerä ja lapsellinen juttu, että sääli,jos tällä joku vaimo edes onkaan.

Voitko nyt jälkeen kerran tästäkin ketjusta näyttää sen viestin, missä joku mies on "vastustanut"? Joo, sinulle on huomautettu että niin naisia kuin miehiäkin on erilaisia, ja sen vuoksi on tarpeen neuvoa ja opetella. Miten ihmeessä se on sinun mielessäsi nautinnon "vastustamista", jos sanoo että jokaiselle on tehtävä hyvää sillä tavalla kuin hän itse haluaa? Arvovaltakysymys sulle?

Vierailija
31/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sellainen nainen, joka ei pyydä itselleen mitään, ja alistuu mukisematta kaikkiin miehen mielihaluihin, on se paras. Voi voi.

Vierailija
32/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sellainen nainen, joka ei pyydä itselleen mitään, ja alistuu mukisematta kaikkiin miehen mielihaluihin, on se paras. Voi voi.

Mistä sä tätä oikein vedät? Tässä ketjussahan on nimenomaan peräänkuulutettu sitä että naiset (ja miehetkin) KERTOISIVAT mitä haluavat ja millä tavalla. Vaan ei tunnu tällainen ajatus kelpaavan.

Vierailija
33/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin vastaauksissahan ei vastata, vaan jälleen haukutaan kaikki naiset, jotka vaan runnovat sun muuta. Ainakin minä osaan kyllä käsitellä hyvin, enkä usko olevani ainoa.

Ja tottakai naiset haluavat erilaista kosketusta, mutta ainakin silloin kun oli vapaa olemaan miesten kanssa, yksikään ei edes yrittänyt kosketella klitorista millään lailla, siis ei millään lailla. Kun minä olen vastaavasti ottanut suihin.

Olet ollut väärien miesten kanssa. Kyllä naisen nautinto on aina miehelle tärkeintä. Itse olen vasta nuollut erästä naista jopa monta tuntia, eikä hän ottanut suihin kuin hetken. Lisäksi kädestä kiinni pitäen ohjasin naisen runkkausliikkeitä kertoen mikä, miten ja millä voimalla tuntuu hyvältä. Myöskin aina samalla kun panen naista hyväilen klitorista ja olen sitä varten pyytänyt jopa liukkaria, että olisi helpompaa sitä tehdä.

miksi koskettelet klitorista samanaikaisesti? Typerä tapa minusta. Itse käskisin lopettaa moisen. Tässä on 2 eri asiaa, joita ei tarvitse yhdistää. Tässä jää se paneminen "vajaaksi".

Vierailija
34/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi koskettelet klitorista samanaikaisesti? Typerä tapa minusta. Itse käskisin lopettaa moisen. Tässä on 2 eri asiaa, joita ei tarvitse yhdistää. Tässä jää se paneminen "vajaaksi".

Niin varmaan ehkä? mieheltä, mutta nyt sais nainen enemmän, ja sehän on huono juttu.

Vierailija
35/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli muuten aivan tosi yksinkertainen kysymy APltä. MIHIN miehen pitäisi koskettaa.

Nyt tulee vastauksia, "ei naisetkaan osaa jne" no ne sentään koskettavat! Mutta mies ei voi edes koske ja kysyä miten haluat. Vastausat ei sii tullut mihin...

Ja mitä tulee että vääriä miehiä, ovatko ne kaikki vääriä joita naiset tapailleet? Ilmeisesti.

Vierailija
36/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan ehkä? mieheltä, mutta nyt sais nainen enemmän, ja sehän on huono juttu.

toistan nyt vielä itseäni. Haluan, että se paneminen hoidetaan panemisena ja klitoriksen koskettelu sitten erikseen. Jos siinä molempia asioita yrittää tehdä hyvin, niin toinen tai molemmat jäävät ihan vajaaksi. Menee räpellykseksi. Kiitos ei.

Vierailija
37/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mitä tulee että vääriä miehiä, ovatko ne kaikki vääriä joita naiset tapailleet? Ilmeisesti"

Eivät ne miehet, joita naiset yleensä ovat tavanneet, vaan ne miehet, joita SINÄ olet tavannut.

Vierailija
38/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja mitä tulee että vääriä miehiä, ovatko ne kaikki vääriä joita naiset tapailleet? Ilmeisesti"

Eivät ne miehet, joita naiset yleensä ovat tavanneet, vaan ne miehet, joita SINÄ olet tavannut.

Aha, täältä lukemani perusteella. heitä on ihan miljoonia. Mistä olet ajatellut että mulle olis kasaantunut kaikki vääränlaiset, paitsi se viimeinen , joka täydellinen.

Mihin tuo perustuu. Täällä monet naiset kirjoittaneet vuoskaudet, kuinka mies vaan hyppää niskaan ja alkaa naimaan, ja kun saa, kääntää kylkensä, ja siinä kaikki. Olet typerä joka taas vaan puolustat miehiä tavan, tai kenties haluat ärsyttää.

Vierailija
39/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin erillaisia, kokeilemalla gentleman löytää tavan, jolla nainen, kuin nainen tyydyttyy.

Ehkä nämä AP:n miehet on ollut kokemattomia tai sitten miehiä, jotka ovat penis orientoituneita ja eivät oikein osaa lukea tilannetta, miten nainen kokee kyseistä stimulanttia, jolla yrittää saada hyvää aikaan.

Opettakaa tällaista miestä, kait ne oppivat?

Vierailija
40/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta, he eivät välitä ja alkuinnostuksen mentyä ohi heitä laiskottaa. 

Onneksi voi olla yksin kun on palkkatyö ja oma pankkitili. Naisilla on täällä hyvät oltavat. Heteroparisuhteet on naisille yhtä tyhjän kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme