Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2409)

Vierailija
1181/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere: Mie pyysin miun bändin tänne, mukaan lukien Häärijä.

Onko Pelle ookoo jos mie pyydän  meidän kaikkien faijat vielä tänne?

-  Arvaa onko ookoo... Totta helvetissä se on ookoo... Voi jumalauta... Tervetuloa!

Jere: Kaikista on tullu mulle faijoja ja kaikki on rakkaita.

Aika huikeaa

Ja toi Jeren isän ylpeä katse, kun kuuntelee Pellen vieressä poikein esitystä. 

Valtava määrä rakkautta ja hyväksyntää tuossa porukassa.

Vierailija
1182/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Yli tuhat vuotta sitten. Mahtava biisi. Ei kelpaa kellekään.

Myrskytuuli Zen. Mahtava biisi. Ei kelpaa kellekään."

Pidän kyl Pellen huumorintajusta ja itseironiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Yli tuhat vuotta sitten. Mahtava biisi. Ei kelpaa kellekään.

Myrskytuuli Zen. Mahtava biisi. Ei kelpaa kellekään."

Pidän kyl Pellen huumorintajusta ja itseironiasta

Ei ole turhan tärkeä. Koko elämänasenne aika hieno.

Vierailija
1184/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän käärijä on versiota tehdessään ottanut yhteyttä toisten "faijoihin" eli silloin saanut tietoon että Jonnan isä on kuollut..

Ne oli Käärijän ja hänen bändin faijat ei toisten artistien. Hänhän erikseen sanoi, että koko bändin faijat on tukeneet heitä kaikkia ja heistä on tullut perhe. Biisi oli kunnianosoitus Käärijä poppoon faijoille, jotka oli siksi kutsuttu sinne. 

Kerrankin on porukka, jolla on perheet mukana koko hommassa. Monesti nimenomaan moni artisti valittaa huonoja kasvuolojaan tai ainakin piilottaa häpeissään perheensä taustalle. Lisää tällaista perhe-energiaa tuollekin alalle, kiitos.

Siinä on vaan se, että yleensä vähän ongelmallisemmista taustoista tulevat ovat myös taiteellisesti lahjakkaamp

Voi höpö nyt sentään. Lahjakkuus on lahjakkuutta ja syvällisiä ajatuksia on muillakin kuin kärsineillä.

Vierailija
1185/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Käärijä ottanut inspistä Bara Bada Bastusta kun laulaa saunomisesta ja tuossa huudetaan yhdessä kohtaa PERKELE?

No, vaikka onkin muuttanut alkuperäistä biisiä ihan liikaa, niin oli tämä nyt parempi kuin useimmat muut esitykset (katson nyt aamulla uusintaa, en jaksanut eilen katsoa). 

Vierailija
1186/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän isällä on kyllä aseistariisuvan kaunis hymy! Kenen innokas isä istui Pellen toisella puolella?

Poika perinyt hymyn isältään näemmä.

Vierailija
1187/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän käärijä on versiota tehdessään ottanut yhteyttä toisten "faijoihin" eli silloin saanut tietoon että Jonnan isä on kuollut..

Ne oli Käärijän ja hänen bändin faijat ei toisten artistien. Hänhän erikseen sanoi, että koko bändin faijat on tukeneet heitä kaikkia ja heistä on tullut perhe. Biisi oli kunnianosoitus Käärijä poppoon faijoille, jotka oli siksi kutsuttu sinne. 

Kerrankin on porukka, jolla on perheet mukana koko hommassa. Monesti nimenomaan moni artisti valittaa huonoja kasvuolojaan tai ainakin piilottaa häpeissään perheensä taustalle. Lisää tällaista perhe-energiaa tuollekin alalle, kiitos.

Siinä on vaan se, että yleensä vähän ongelmallisemmista taus

Kyllä mutta rankempia kokeneille on yleensä enemmän sanottavaa tästä elämästä ja enemmän ymmärrystä siitä. Toki sitä sivusta seuraajanakin voi saada hienoja lyriikoita aikaiseksi. 

Vierailija
1188/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä Johanneksen aivotoiminnassa on vikana kun ei ymmärrä röökin vaaroja?!! Ei ihme jos ei naista löydä itselleensä ja nuo hampaat, ei mahda niitäkään kummoisesti hoitaa🤢

Vierailija
1189/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Johannes näytä käyvän salilla tai harrastavan muutakaan kuntoliikuntaa. Tämä vielä joskus tuo terveysongelmia hänelle.

Vierailija
1190/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, et mä oisin heikko, koska osaan tnteita näyttää

hei, ei oo totta et oon joku neito joka oottaa vaan prinssiään käymään

mulle aina kerrottiin, kun mä täytän 25, niin Leonardokaan ei huolis mua enää

miks mä aina vertasin muovibarbeihin, uskoin väitteisiin jois ei oo mitään perää...

Pelle näyttää jopa järkyttyneenä miettivän, että vieläkö 2020-luvulla samat vanhat kaavat on rikkomatta,

että ei voi olla totta ja kun kertsi lähtee lähes raivolla nousee kuulijan punk -nyrkki hymyn saattelemana.

Biisin aikana Pellen kasvoilla näkyy vähän sellainen ylpeys kuin Jeren isällä tämän biisin aikana.

Vierailija
1191/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollaiset hänen kaltaiset tervakeuhkot jaksa tehdä kuitenkaan mitään puuskuttamatta, eli luovuttaisi varmaan aika heti salillakin kun huomaisi ettei hänestä ole mihinkään. Tämä ei vie pois sitä että Johanneksen elimistö on oikeasti koetuksella jo tupakan vuoksi ja päälle muut syyt.

Vierailija
1192/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks mä aina vertasin muovibarbeihin, uskoin väitteisiin jois ei oo mitään perää...

Pelle näyttää jopa järkyttyneenä miettivän, että vieläkö 2020-luvulla samat vanhat kaavat on rikkomatta,

että ei voi olla totta ja kun kertsi lähtee lähes raivolla nousee kuulijan punk -nyrkki hymyn saattelemana.

Biisin aikana Pellen kasvoilla näkyy vähän sellainen ylpeys kuin Jeren isällä tämän biisin aikana.

7 kymppinen Pöllö-setä luo edelleen uskoa nuoriin ja jokaiseen omana yksilönään. Aina saa yllättyä, Pellen sanoin. "Soihtu kulkee!"

Vierailija
1193/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä ottanut inspistä Bara Bada Bastusta kun laulaa saunomisesta ja tuossa huudetaan yhdessä kohtaa PERKELE?

No, vaikka onkin muuttanut alkuperäistä biisiä ihan liikaa, niin oli tämä nyt parempi kuin useimmat muut esitykset (katson nyt aamulla uusintaa, en jaksanut eilen katsoa). 

On joo. Perkele on KAJ:n keksimä.

Vierailija
1194/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo. Perkele on KAJ:n keksimä.

Ha ha, niinpä. Mitä nyt Pelle viljelee perkelettä tuossa jaksossa tiuhaan.

Vierailija
1195/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7 kymppinen Pöllö-setä luo edelleen uskoa nuoriin ja jokaiseen omana yksilönään. Aina saa yllättyä, Pellen sanoin. "Soihtu kulkee!"

Pellen ansiosta ja inspiroimana nuorilla naisilla on nyt voimabiisi PMMP:n tyyliin. Pelle on lahja joka jatkaa antamistaan vuosikymmenestä toiseen.

Vierailija
1196/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Lauri kertoi äitinsä diganneen aina Pellestä <3

Kaikkien äidit ja isät diggaa Pelleä!

Vierailija
1197/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka tuntee osallistujista Pellen lisäksi vain Tervomaan ja Käärijän?

Muut olivat jotenkin myös ihan pihalla, mistä laulettiin. Olisiko nyt ollut liian suuri ikä- ja kulttuuriero? Jotenkin erittäin lattea tunnelma jäi Pellen illasta. Muita iltoja en aio katsoakaan.

Jopa Tervomaan esitys ärsytti, kamalaa suun aukomista eikä meinannut koko kappale loppua, aina vaan aina vaan...

Aikuinen, kuusiseiska Pellafani aina ja ikuisesti

Vierailija
1198/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan artisti osaa ennustaa etukäteen, mistä tuolla keskustellaan tai tietää kaikkien elämäntilanteita. Biisit on kuitenkin tehty paljon ennen ohjelmaa eikä niitä paikan päällä voi enää muuttaa. Jos pitäisi etukäteen miettiä mikä aihe voi kenellekin olla herkkä, niin aika harvoja biisin aiheita voi käyttää. Jollakin voi olla vaikea suhde vanhempiin tai lapsiin, tullut ero tai vaikea parisuhde, talous- tai terveysongelmia tai ihan mitä vain. Rakkauslaulutkin pitäisi kieltää jos joku on sinkku, ettei vain kukaan pahastu. Biisiversioista ei tarvitse pitää, mutta tämä toisten puolesta loukkaantuminen on todella kaukaa haettua. 

Näinpä näin. Biisejä tehdään tunteista ja esitykset herättää tunteita. Jokaisella on joku menetys taustalla. Ohjelmaan osallistujat tuskin ottavat toisen biisivalintaa tai sen esitystä loukkauksena itseään kohtaan.

Vierailija
1199/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä Johannes näytä käyvän salilla tai harrastavan muutakaan kuntoliikuntaa. Tämä vielä joskus tuo terveysongelmia hänelle.

Ei kuntoliikuntaan mitään salia tarvitse. Taviksille riittää normaali arkiliikunta. Ymmärrätkö sinä poloinen, salien mainostuksen uhri ollenkaan tuota asuaa?

Vierailija
1200/2409 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi ollut paitsiossa Käärijän takia. En vaan pysty katsomaan häntä. Odotin Pellen jaksoa, se on nähtävä. Oli hyviä ja ei niin hyviä, tai siis itsestäni näin, versioita. Pellessä on sellainen perus jota mukava katsoa. Ja biisit tietysti. Tämä kausi nyt nähty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän