Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (850)
Pellen versio oli huono. Jonnakin vähän vaivaantuneena.
Vierailija kirjoitti:
Jonna on mun ikäinen ja halusin nuorempana aina olla hänen näköisensä, minusta tosi kaunis <3 Edelleen piirteet miellyttää, mut nyt täytyy sanoa että on vanhemman näköinen kuin minä silmäpusseineen, eikä se mitään haittaa mut tavallaan lohdullista.
Kuulostat omahyväiseltä.
Käsittämätöntä kuraa Haavin esitys. Todella huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna on mun ikäinen ja halusin nuorempana aina olla hänen näköisensä, minusta tosi kaunis <3 Edelleen piirteet miellyttää, mut nyt täytyy sanoa että on vanhemman näköinen kuin minä silmäpusseineen, eikä se mitään haittaa mut tavallaan lohdullista.
Jokainen luulee aina olevansa niin kovin nuoren näköinen. Jonna on kaunis nainen ja ihan ikäisensö näköinen. Niin sinäkin varmaan. Ja se on ihan hyvä niin.
Totta, onhan sitä sokea itselleen ja lähimmilleen. Silti, minulla on faktisesti rasvainen iho eli ryppyjä vähän eikä tosiaan silmäpussejakaan juurikaan.
Muuten olen ruma, anna mun nyt olla iloinen edes nuorekkaasta ihostani ;) Eikä tarkoitus ollut painaa Jonnaa, kunhan vertailen idoliini.
Iloitse vaan. Mua vaan kyllästyttää tämä ainainen naisten vanhenemisen ruotiminen.
Minua myös. Mikä siinä on, että naisten ulkonäköä, varsinkin vanhempien julkkisnaisten, pitää aina ruotia. Silläkö yritetään pitää naiset omalla paikallaan ulkonäkö sheimaamalla. Tässäkin ohjelmassa pääosassa on Jonnan pitkä ura ja hieno musiikki, mutta jonkun pitää päästä sanomaan, mutta kun sillä on silmäpussit. Mitä vttua, missikisatko nämä oli ja oliko muuta sanottavaa.
Vaikka tykkäänkin kovasti Johanneksesta ja olen kehunut häntä, niin kieltämättä tuli mieleen kuinka laskelmoitua on hänen tekemisensä = hittejä tehtailee päämäärätietoisesti eikä siis siten, että jostain "sattumalta" kehkeytyisi hitti. Spotify-listalla roikkuu kärkisijoilla hänen ja Behmin duettobiisi, jossa ei ole mitään yhteistä Käärijän alkuperäisen kanssa paitsi biisin nimi, koko idea muutettiin ja tehtiin vetoavaksi duetoksi. Jonnan päivänä kutsui Kuumaan pojat soittamaan, jotta biisiversio voidaan laittaa kätevästi Kuumaan nimiin. Sellaista. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa katsoa siirappista kehumista , vähemmälläkin pärjäisi . Odotan enemmän että artisti kertoisi itsestään ja urastaan ihan normaalista ja olisi pätkiä urastaan .Nyt kehuvat kilpaa toisiaan .
NO ÄLÄ KATSO. Tää on kyllä taas niin myrkyllinen ketju kun pitää aina päästä lyömään vyön alle ja haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa katsoa siirappista kehumista , vähemmälläkin pärjäisi . Odotan enemmän että artisti kertoisi itsestään ja urastaan ihan normaalista ja olisi pätkiä urastaan .Nyt kehuvat kilpaa toisiaan .
NO ÄLÄ KATSO. Tää on kyllä taas niin myrkyllinen ketju kun pitää aina päästä lyömään vyön alle ja haukkua.
NO ÄLÄ LUE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan laula "Minttu sekä Ville"? Sitä soitettiin ihan discoissakin silloin 80-luvun alussa. Maailma tarvitsee naivismia ja huumoria.
Huhut kertovat Jonnan kieltäneen vanhat biisit?
Älä jatka puppupuheitasi. Biisin tekijänoikeudet ei edes ole Jonnalla.
Kyseessä yli 40 vuotta vanha lastenlaulu. Voisitteko jo lakata jauhamasta. Jos haluatte kuulla, siihen on muitakin mahdollisuuskia.
Viivi vetää kaikki biisit samalla tavalla.
On muutakin sanottavaa. Mm: Jonna on hyvä tyyppi, jalat maassa!