Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2416)
Tykkäättekö naiset Vestan Cruella De Vil hiuksista? :D
Vierailija kirjoitti:
Mikki on säveltänyt monia Jonnan biisejä ja he ovat olleet ystäviä 30 vuotta.
Onkohan ne pannu ??
Mikki näyttää siltä että keittoa on mennyt?
Vierailija kirjoitti:
En tunne Jonnalta yhtään tuotosta pl. se lasten rallatus, mutta vaikutti symppikseltä ja hyvällä tavalla tavalliselta. Ihan katsottava jakso ja kiva fiilis tuolla.
Mua ainakin heti kun kuulin Jonnan osallistumisesta alkoi heti kiinnostaa kuka esitttää M&V ja millainen versio siitä tänäpäivänä saadaan .
Minun mielenkiintoni ei riitä nyt tähän. Satuin nyt avaamaan telkkarin ja siellä oli taas menossa "mieletön veto", kun joku nuori, uusi naislaulaja piipitti, hymisi ja hönkäili ääni väristen Jonnan kappaletta. Voi luoja! Välivingahdukset toivat Armi Aavikon laulun mieleen. Lähdenpä tästä lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna on mun ikäinen ja halusin nuorempana aina olla hänen näköisensä, minusta tosi kaunis <3 Edelleen piirteet miellyttää, mut nyt täytyy sanoa että on vanhemman näköinen kuin minä silmäpusseineen, eikä se mitään haittaa mut tavallaan lohdullista.
Ihailin kans Jonnan ulkonäköä nuorena, miten oli kaunis. Kyllä nainen muuttuu paljon vanhetessaan.
Eikä se aika sinuakaan säästä.
Viivi lauloi upeasti Tikapuut Hän on todella laulaja, niinkuin Jonna totesi.
Tässä Jonnan jaksossa pidin vain Kuumaan esityksestä ja sitten niiden Emman ja Matildan äänet toi jostain syystä kylmät väreet.
Katsoin jo Pellen jakson Ruudusta ja jäin ihmettelemään, miksi Laurin esityksen jälkeen Pelle ei edes noussut ylös halaamaan vaan odotti että Lauri tulee hänen luokseen ja vain kätteli tätä istualteen. Kaikkien muiden kohdalla Pelle nousi heti ylös taputtamaan ja halasi lämpimästi.
Kertoo jotain Jonnan päivän biisiversioiden tasosta, että minusta Viivi oli paras ja en tykkää Viivistä muuten ollenkaan. Jonna olisi voinut vetää kaikki biisit itse paremmin.
Kärtsäri on niin ihana. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Jonnan jaksossa pidin vain Kuumaan esityksestä ja sitten niiden Emman ja Matildan äänet toi jostain syystä kylmät väreet.
Minusta se Kuumaan versio oli pliisu, ei tukenut kapaaleen sanomaa kuten Jonnan alkuperäinen, joka on ihanan kohottava tässä kaikenlaisten ikävien uutisten maailmassa.
Mistä Emma ja Matilda tunnetaan? Jostain taustalaulukuorosta? Paikallaolijat näyttivät tunnistavan, mutta itse en tunnistanut. Kauniit äänet.
Katoin just ekan jakson. Miten toi Autiomaa duetto oli niin tylsä? En jaksanu kuunnella vaan kelasin yli.
Autiomaahan on erittäin hyvä biisi. Pettynyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne Jonnalta yhtään tuotosta pl. se lasten rallatus, mutta vaikutti symppikseltä ja hyvällä tavalla tavalliselta. Ihan katsottava jakso ja kiva fiilis tuolla.
Mua ainakin heti kun kuulin Jonnan osallistumisesta alkoi heti kiinnostaa kuka esitttää M&V ja millainen versio siitä tänäpäivänä saadaan .
Olikohan biisin puuttumiseen joku typerä levy-yhtiöpoliittinen syy ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellen versio oli huono. Jonnakin vähän vaivaantuneena.
Miksi pitää määkiä noin laulaessa?
Joo.. ääni ja laulutyyli eivät tunnu sopivan oikein mihinkään genreen. Joskus ihan ihmetyttää, kuinka erikoisilla laulunlahjoilla jotkut tienaavat leipänsä. Hänelläkin on omat faninsa.
Joku väitti, että olen kateellinen ja katkera enkä oikeasti tykkää Johanneksesta, koska esitin kritiikkiä liiallisen laskelmoinnin tunnusta. Tuo ei pidä paikkaansa: jos menisin Kuumaan keikalle, osaisin laulaa mukana useissa heidän biiseissään, niin paljon olen Kuumaata kuunnellut. En vain välitä taiteen teossa laskelmoinnista, kaupallisuuden hakuisuudesta ja "bisneksen" teosta vaan aitoudesta ja vilpittömyydestä, sisimmästä kumpuavasta taiteesta. Esim. Ruotsin musateollisuushan on viimeisen päälle laskelmoitua ja ruotsalaiset tuottavat geneeristä ja viimeisen päälle harkittua musaa. Summa summarum, aitoutta kiitos, ei laskelmointia, koskien tietenkin ihan kaikkia tämä toivomus. Jään mielenkiinnolla seuraamaan mitä tuleman pitää. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jo Pellen jakson Ruudusta ja jäin ihmettelemään, miksi Laurin esityksen jälkeen Pelle ei edes noussut ylös halaamaan vaan odotti että Lauri tulee hänen luokseen ja vain kätteli tätä istualteen. Kaikkien muiden kohdalla Pelle nousi heti ylös taputtamaan ja halasi lämpimästi.
Pelle varmaan vaistoaa Laurin feikkiyden. Verratkaa nyt esim. Jereen; Kääris on sydän auki koko ajan kun taas Lauri pitää jotain "coolia" räppäri-imagoa päällä. Viivi on myös vähän feikki, mutta Pelle ehkä antaa hänelle anteeksi.
Laurin esitys oli kuitenkin Pellen päivän paras, eniten punkkia jäljellä
Te jotka olette kuunnelleet Vestaa enemmän: onko tämä hönkivä pihinä hänen tyylinsä laulaa? En ole aiemmin Vestan kappaleita kuullut, nähnyt vaan kehuvia otsikoita. Itse kyllä ihmettelen näitä kehuja jos niitä saa tuollaisella hönkimisellä.
Alkaa olla aikansa elänyt koko Vain elämää. Tuo eilinen Jonna Tervomaan jaksokin oli tylsistä tylsin.