Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (850)
Tikapuut on ihana biisi. Ei Viivin kähisemänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Jonna vaikuttaa siltä, että sitä ei kiinnosta vit**akaan olla tuolla? On kyl aina ollut jotenkin takakiree.
Jotenkin sellainen tyly asenne, että hän on kokenut tyyliin kaiken ja tietää kyllä paremmin.
Ai kaa, en mä vaan koe niin. Minusta hän on ihana, fiksu, kypsä ja elämää nähnyt makee nainen.
Ihanaa, että Viivi kunnioitti alkuperäistä Jonnan biisiä. Liikutuin, itkukin tuli. Tuli mieleen oma vanha äitini, joka tekee tällä hetkellä hidasta kuolemaa parantumattomaan syöpään. Ja minä autan ja tuen häntä kaikessa, mutta ei ole minullakaan Tikapuita taivaseen
Sairaus ja kuolema on riipaisevaa. Ja kaikki se kipu ja tuska, jota eivät edes opioidit pysty sammuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Jonna vaikuttaa siltä, että sitä ei kiinnosta vit**akaan olla tuolla? On kyl aina ollut jotenkin takakiree.
Jotenkin sellainen tyly asenne, että hän on kokenut tyyliin kaiken ja tietää kyllä paremmin.
Ai kaa, en mä vaan koe niin. Minusta hän on ihana, fiksu, kypsä ja elämää nähnyt makee nainen.
Minäkin olen nyt tykästynyt häneen. Hän on jännästi tyyppinä karismaattisempi kuin esiintyjänä. Jotenkin aidosti ihmisen oloinen.
Sama, pidän enemmän hänestä ihmisenä kuin hänen musiikistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Viivi kunnioitti alkuperäistä Jonnan biisiä. Liikutuin, itkukin tuli. Tuli mieleen oma vanha äitini, joka tekee tällä hetkellä hidasta kuolemaa parantumattomaan syöpään. Ja minä autan ja tuen häntä kaikessa, mutta ei ole minullakaan Tikapuita taivaseen
Sairaus ja kuolema on riipaisevaa. Ja kaikki se kipu ja tuska, jota eivät edes opioidit pysty sammuttamaan.
Tämä biisi on kyllä sellainen, jota ei voi itkemättä kuunnella. Oma äitini kuoli muistisairauteen vuosia sitten. Edelleen itketti. Ne loppuajat olivat niin täynnä merkitystä ja juuri tuota tunnetta: toisaalta niin arkista ja väsyttävää ja toisaalta täynnä pyyteetöntä rakkautta. Kun roolit ovat täysin kääntyneet. Hieno biisi, vaikken versiosta niin välittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
On sulla antaa hänelle henkiset tikapuut <3
Voi kun joku ois vetänyt Päivänsäde biisin. Oli mun lempibiisi nuorena, samastuin siihen kovasti. Mutta ehkä tuo oli enemmänkin ysärinuoren kokemus kuin nykynuorten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä biisi on kyllä sellainen, jota ei voi itkemättä kuunnella. Oma äitini kuoli muistisairauteen vuosia sitten. Edelleen itketti. Ne loppuajat olivat niin täynnä merkitystä ja juuri tuota tunnetta: toisaalta niin arkista ja väsyttävää ja toisaalta täynnä pyyteetöntä rakkautta. Kun roolit ovat täysin kääntyneet. Hieno biisi, vaikken versiosta niin välittänytkään.
Minäkin itkin, lähinnä sitä Jonnan tarinaa ja sanoitusta, hänen versionsa korvissani. Ajattelin kuusi vuotta sitten kuollutta ja pitkään sairastanutta rakasta isääni.
Mikin laulaminen ihmeellistä sössöttävää puuroa kertosäettä lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän "Faija tahtoisin jäädä, mutta moottoritie on kuuma" ihan täydellinen versio.
Aivan huippu! Ja ihanat faijat.
Jeren isä oli ihan täpinöissään, kun pääsi tapaamaan Pelle Miljoonan.
Miki Kauste veti todella hienosti👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin itkin, lähinnä sitä Jonna
Näin se musiikki koskettaa ja yhdistää ihmisiä ja meidän kokemusmaailmojamme, joskus voimakkaammin kuin mikään muu. Ehkä runot tekevät samaa.
Eiks Jonnan isä kuollut ALS sairauteen ? Vai oliko näin..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan.
Käärijältä jälleen upea esitys!
Eikö kukaan laula "Minttu sekä Ville"? Sitä soitettiin ihan discoissakin silloin 80-luvun alussa. Maailma tarvitsee naivismia ja huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan hän kertoi siitä ohjelmassa.
Hieno ja koskettava esitys.