Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2894)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi JannikaB piti muuttaa kappale erilaiseksi , en pitänyt. Diiva mikä Diiva.
Kuule kun tässä on ideana tehdä siitä kappaleesta se oma versio. pöljä mikä pöljä
Se on huono! Elättääkö tuo ihminen esiintymällä itsensä?
eri
Vierailija kirjoitti:
Minusta koko ohjelma on mennyt pilalle, kun alkuperäiset osallistujat eivät pysy mukana loppuun asti vaan sinne kuskataan korvaajia, jotka vaihtuvat viikosta toiseen, tosin ei mitään pahaa heistä, mutta ohjelma ei ole enää entisensä.
Samaa mieltä. Menee jotenkin konsepti pilalle kun kesken kuvausten osallistujat lähtevät jonnekkin muualle musisoimaan ja heidän tilalle täytyy järjestää korvaavat artistit.
Reiluinta olisi katsojien kannalta se että jos artisti ohjelmaan osallistuu, niin silloin ei buukattaisi muita keikkoja ohjelman kuvausten ajaksi, vaan artisti olisi koko sen kuvausajan siellä paikanpäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta koko ohjelma on mennyt pilalle, kun alkuperäiset osallistujat eivät pysy mukana loppuun asti vaan sinne kuskataan korvaajia, jotka vaihtuvat viikosta toiseen, tosin ei mitään pahaa heistä, mutta ohjelma ei ole enää entisensä.
Samaa mieltä. Menee jotenkin konsepti pilalle kun kesken kuvausten osallistujat lähtevät jonnekkin muualle musisoimaan ja heidän tilalle täytyy järjestää korvaavat artistit.
Reiluinta olisi katsojien kannalta se että jos artisti ohjelmaan osallistuu, niin silloin ei buukattaisi muita keikkoja ohjelman kuvausten ajaksi, vaan artisti olisi koko sen kuvausajan siellä paikanpäällä.
Artisti maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katsoin ettei Marionin päivänä ollut esim Kääriä paikalla.
Se oon oikeastaan loukkaus vierailevaa artistia kohtaan.
No, tässä tapauksessa korvattiin itse Lortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tässä tapauksessa korvattiin itse Lortil
Ai niin eihän siellä ollut kuuman solistiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Marion hyvä mikki..ihailemani jannikan biisi oli lattea ,menihän se ylppökin esitys tunteella ja ääni kiva kun matalalta laulaa muuten oli hiukan pelottava fiilis vaikka hyvähän se on tunteitaan purkaa..en tiedä sitten julkisesti- ihan hyvä oli.Oli kiva nöhdä marionia pitkästä aikaa ja hyvin kulki ajatus hänellä!
Miksi ei kulkisi? Emme me kahdeksankymppiset olla mitään seniilejä. Emme ainakaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi JannikaB piti muuttaa kappale erilaiseksi , en pitänyt. Diiva mikä Diiva.
Kuule kun tässä on ideana tehdä siitä kappaleesta se oma versio. pöljä mikä pöljä
Se on huono! Elättääkö tuo ihminen esiintymällä itsensä?
eri
Kannattaa ehkä kuunnella Masked ku Jannika laulaa. Parempi ku yksikään Vain Elämässä tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tässä tapauksessa korvattiin itse Lortil
Niin, Lordi voitti Euroviisut, Käärijä tuli "vain" toiseksi. Ei ollut loukkaus Marionia kohtaan, vaihtaa kakkonen voittajaan.
Vierailija kirjoitti:
Herra Ylppö jäi mieleen kaudella 2020, kun hän lauloi Hei tonttu-ukot hyppikää ja kaatui lavalla.
Joo, se oli hauska!
Mikin Goodbye tämän syksyn paras veto!
Wau Tuo Viivin El Bimpo! Jestas mikä tykitys ja esiintyminen. Tämä tyyli sopii hänelle kun hänellä näkyy olevan näitä komiikan taipojakin. Muutenkin säpäkkä ja reipas tervehenkinen kaunis artisti. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikin Goodbye tämän syksyn paras veto!
Oli kyllä hyvä veto Mikiltä. Marion oli mieluisa vieras. Hauska ja välitön. Toivottavasti itse olen tuossa iässä yhtä skarppi. Tää oli oikeastaan paras jakso koko kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kosketti Vestan tulkinta. Koin sen niin, että nainen kaipaa sydäntäsärkevästi. Puolisoa, lapsia ja kotia.
Samoin. Tuli jopa mieleen oma ero aikoinaan. Kun vaan yritin rakentaa sitä yhteistä pesää, yritin ja yritin. Ja toinen vaan huiteli muualla, eikä sitoutunut yhtään hommaan, vaikka koko liitto oli alunperin hänen ideansa. Ja toinen mietti vaan, miten saa putsattua multa mun vähäiset rahani, minkä tajusin vasta jäljestäpäin - summista, mitä hänellä oli ulosotossa ja summista, mitä hän yritti painostaa mua antamaan hänelle eri tavoin, aina sama summa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kosketti Vestan tulkinta. Koin sen niin, että nainen kaipaa sydäntäsärkevästi. Puolisoa, lapsia ja kotia.
Samoin. Tuli jopa mieleen oma ero aikoinaan. Kun vaan yritin rakentaa sitä yhteistä pesää, yritin ja yritin. Ja toinen vaan huiteli muualla, eikä sitoutunut yhtään hommaan, vaikka koko liitto oli alunperin hänen ideansa. Ja toinen mietti vaan, miten saa putsattua multa mun vähäiset rahani, minkä tajusin vasta jäljestäpäin - summista, mitä hänellä oli ulosotossa ja summista, mitä hän yritti painostaa mua antamaan hänelle eri tavoin, aina sama summa.
Joten voitte arvata, että tuli kylmät väreet Jonnan ja Marionin keskusteluista. Miksi miehet kohtelee aina niin huonosti vahvoja ja kauniita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Wau Tuo Viivin El Bimpo! Jestas mikä tykitys ja esiintyminen. Tämä tyyli sopii hänelle kun hänellä näkyy olevan näitä komiikan taipojakin. Muutenkin säpäkkä ja reipas tervehenkinen kaunis artisti. Tykkään.
Viivin lookki oli hieno, pinkit meikit ja pinkki mekko. Olisin vaan leikannut ne mustat roikko-olkaimet pois. Naps naps. Tekivät lookista halvan ja sekavan. Mutta kieli poskessa esiintyminen ja taustatanssijat sopi ihan älyhyvin Viiville.
Tämä Marionin jakso on niin koskettava ja nuo hänen puheensa. Liikuttavaa. Nostalgisia on nuo kuvat ja tarinat menneiltä vuosikymmeniltä jotka nuoruudestani muistan. Kaunis on myös Mikin Good Bye, näinkin hienosti biisin voi lunastaa omaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos ne keikat on sovittu jo ennen kuin on sovittu Vain Elämää- osallistumisesta. Mm. Käärijä kertoi, että Japanin vierailu oli sovittu jo paljon aikaisemmin. Kyllä kaikki muutkin sitoutuivat näihin artistipäiviin ja kuvauspäivät oli sitten sovitettu artistien menoihin. Tuotannolla on tietenkin ollut tiedossa artistien aikataulut, mutta on silti haluttu tehdä älytön määrä turhia lisäjaksoja. Ei siitä voi artisteja syyttää. Tarpeetonta kauden venytystä vain.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pimu! Hyvä esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, Hyvästi yö on eräs Marionin hienoimmista vieläkin. Olisin halunnut kuulla erilaisen version.
Mun mielestäni Ylppö onnistui kyllä hyvin esityksessään. Viesti meni perille ja esitys oli intensiivinen. Mä tykkään intensiivistä esiintyjistä, jotka oikein menevät syvälle siihen musiikkiin ja antavat kaiken tulla ulos.
Hemmetin huvittavaa nähdä miten biisi voi muuttua genrevaihdoksella. Piti kuunnella Marionin alkuperäinen biisi, että muisti miten se oikeasti meni :D