Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2894)

Vierailija
2781/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän siitä, että laulajat tekee omanlaisia versioitaan kappaleista. Olen pitänyt jokaisesta tähän mennessä, tosin Viivin versio oli geneerisin. Jatkaa jaksosta toiseen tutulla, turvallisella tyylillä. 

Vierailija
2782/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla Miriamin valssin. Mutta kuka laulaa, Viiville olisi sopinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, Hyvästi yö on eräs Marionin hienoimmista vieläkin. Olisin halunnut kuulla erilaisen version. 

Se on hieno. Kuuntele sitä Marionin versiota.

Taiteilijoille on se vapaus, että he tekevät, mitä haluavat.

Sinä olisit halunnut kuulla erilaisen. :D No tee vaikka itse ja kuuntele sitä. Veikkaan että on erilainen.

Vierailija
2784/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle, Marion ja Hector ovat kyllä ihan huippuja.

Ovat säilyttäneet avarakatseisuuden ja arvostavat nuoria.

Upea elämänasenne ja se näkyy heissä.

Vierailija
2785/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten kammottava tuo jannikka.

Vierailija
2786/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveä versio Jannika B:n biisi

Vierailija
2787/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika on kyllä hyvännäköinen nainen ja hänellä on kaunis ääni

Vierailija
2788/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannikan esittämänä El viva Espanja kuullostaa surulliselta biisiltä, toisin kuin alkuperäinen Marionin versio.

Vierailija
2789/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannikan versio todella tylsä. 😴 Puuttuu se alkuperäisen ihana reipas meininki.

Vierailija
2790/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tylsähkö versiointi, saksofoni tosin kuulostaa hyvältä.

Mutta kelvannee niille, jotka eivät halua kuunnella liian erilaisia tulkintoja. 

Vierailija
2791/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannikan esittämänä El viva Espanja kuullostaa surulliselta biisiltä, toisin kuin alkuperäinen Marionin versio.

Niin?

Vierailija
2792/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän siitä, että laulajat tekee omanlaisia versioitaan kappaleista. Olen pitänyt jokaisesta tähän mennessä, tosin Viivin versio oli geneerisin. Jatkaa jaksosta toiseen tutulla, turvallisella tyylillä. 

Noilla uusilla versioilla ei olisi voitettu yhtäkään kilpailua, zero points. Järkyttäviä, ainakin muutamat noista.

Vierailija
2793/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika kamala sovitus. Pilalle meni. Ei ei Jannika, ei noin. Viva Espanja ei ollut eläköön Espanjaa nähnytkään. Harmittaa Marionin puolesta

Saksofoni oli ihan parasta. Olisi yksin vain soittanut

Vierailija
2794/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iloiset ja hyvät kappaleet tehdään noin oudoiksi. Jannikakin hoki vain yhtä säkeistöä ja Vesta Tipitiitä. Äänenkäyttökin ihmeellistä. Samoilla vaivoilla voisi laulaa reippaasti ja kunnolla. Mutta kun ei käy vissiin imagoon. Kuten Ylpölläkin. 

Vierailija
2795/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla uusilla versioilla ei olisi voitettu yhtäkään kilpailua, zero points. Järkyttäviä, ainakin muutamat noista.

No mutta tuskin näitä versioita on tarkoitettu mihinkään laulukilpailuun, varsinkaan kaupalliseen sellaiseen. Sen sijaan esim. Vesta ja Ylppö voivat esittää näitä keikoillansa, eivätköhän uppoa yleisöön? Eikä sinua kaivata paikalle. 

Vierailija
2796/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koko ohjelma on mennyt pilalle, kun alkuperäiset osallistujat eivät pysy mukana loppuun asti vaan sinne kuskataan korvaajia, jotka vaihtuvat viikosta toiseen, tosin ei mitään pahaa heistä, mutta ohjelma ei ole enää entisensä.

Vierailija
2797/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi iloiset ja hyvät kappaleet tehdään noin oudoiksi. Jannikakin hoki vain yhtä säkeistöä ja Vesta Tipitiitä. Äänenkäyttökin ihmeellistä. Samoilla vaivoilla voisi laulaa reippaasti ja kunnolla. Mutta kun ei käy vissiin imagoon. Kuten Ylpölläkin. 

Jokainen artisti tekee kappaleesta oman tulkinnan omin taiteellisen ansioin.

Vierailija
2798/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnan versio ihan hyvä, sopii Jonnan äänialalle (riittävän matala). 

Vierailija
2799/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli Marionin tyylinen biisi

Vierailija
2800/2894 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuskin näitä versioita on tarkoitettu mihinkään laulukilpailuun, varsinkaan kaupalliseen sellaiseen. Sen sijaan esim. Vesta ja Ylppö voivat esittää näitä keikoillansa, eivätköhän uppoa yleisöön? Eikä sinua kaivata paikalle. 

Luuletko, että edes menisin noiden keikoille? Musiikin harrastajana sattuu korviin noiden laulut.

Ketju on lukittu.