Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2894)
Haluaisin kuulla Miriamin valssin. Mutta kuka laulaa, Viiville olisi sopinut.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, Hyvästi yö on eräs Marionin hienoimmista vieläkin. Olisin halunnut kuulla erilaisen version.
Se on hieno. Kuuntele sitä Marionin versiota.
Taiteilijoille on se vapaus, että he tekevät, mitä haluavat.
Sinä olisit halunnut kuulla erilaisen. :D No tee vaikka itse ja kuuntele sitä. Veikkaan että on erilainen.
Pelle, Marion ja Hector ovat kyllä ihan huippuja.
Ovat säilyttäneet avarakatseisuuden ja arvostavat nuoria.
Upea elämänasenne ja se näkyy heissä.
Jestas miten kammottava tuo jannikka.
Onpa hirveä versio Jannika B:n biisi
Jannika on kyllä hyvännäköinen nainen ja hänellä on kaunis ääni
Jannikan esittämänä El viva Espanja kuullostaa surulliselta biisiltä, toisin kuin alkuperäinen Marionin versio.
Jannikan versio todella tylsä. 😴 Puuttuu se alkuperäisen ihana reipas meininki.
Nyt on tylsähkö versiointi, saksofoni tosin kuulostaa hyvältä.
Mutta kelvannee niille, jotka eivät halua kuunnella liian erilaisia tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Jannikan esittämänä El viva Espanja kuullostaa surulliselta biisiltä, toisin kuin alkuperäinen Marionin versio.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän siitä, että laulajat tekee omanlaisia versioitaan kappaleista. Olen pitänyt jokaisesta tähän mennessä, tosin Viivin versio oli geneerisin. Jatkaa jaksosta toiseen tutulla, turvallisella tyylillä.
Noilla uusilla versioilla ei olisi voitettu yhtäkään kilpailua, zero points. Järkyttäviä, ainakin muutamat noista.
Jannika kamala sovitus. Pilalle meni. Ei ei Jannika, ei noin. Viva Espanja ei ollut eläköön Espanjaa nähnytkään. Harmittaa Marionin puolesta
Saksofoni oli ihan parasta. Olisi yksin vain soittanut
Miksi iloiset ja hyvät kappaleet tehdään noin oudoiksi. Jannikakin hoki vain yhtä säkeistöä ja Vesta Tipitiitä. Äänenkäyttökin ihmeellistä. Samoilla vaivoilla voisi laulaa reippaasti ja kunnolla. Mutta kun ei käy vissiin imagoon. Kuten Ylpölläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän siitä, että laulajat tekee omanlaisia versioitaan kappaleista. Olen pitänyt jokaisesta tähän mennessä, tosin Viivin versio oli geneerisin. Jatkaa jaksosta toiseen tutulla, turvallisella tyylillä.
Noilla uusilla versioilla ei olisi voitettu yhtäkään kilpailua, zero points. Järkyttäviä, ainakin muutamat noista.
No mutta tuskin näitä versioita on tarkoitettu mihinkään laulukilpailuun, varsinkaan kaupalliseen sellaiseen. Sen sijaan esim. Vesta ja Ylppö voivat esittää näitä keikoillansa, eivätköhän uppoa yleisöön? Eikä sinua kaivata paikalle.
Minusta koko ohjelma on mennyt pilalle, kun alkuperäiset osallistujat eivät pysy mukana loppuun asti vaan sinne kuskataan korvaajia, jotka vaihtuvat viikosta toiseen, tosin ei mitään pahaa heistä, mutta ohjelma ei ole enää entisensä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi iloiset ja hyvät kappaleet tehdään noin oudoiksi. Jannikakin hoki vain yhtä säkeistöä ja Vesta Tipitiitä. Äänenkäyttökin ihmeellistä. Samoilla vaivoilla voisi laulaa reippaasti ja kunnolla. Mutta kun ei käy vissiin imagoon. Kuten Ylpölläkin.
Jokainen artisti tekee kappaleesta oman tulkinnan omin taiteellisen ansioin.
Jonnan versio ihan hyvä, sopii Jonnan äänialalle (riittävän matala).
Nyt tuli Marionin tyylinen biisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tuskin näitä versioita on tarkoitettu mihinkään laulukilpailuun, varsinkaan kaupalliseen sellaiseen. Sen sijaan esim. Vesta ja Ylppö voivat esittää näitä keikoillansa, eivätköhän uppoa yleisöön? Eikä sinua kaivata paikalle.
Luuletko, että edes menisin noiden keikoille? Musiikin harrastajana sattuu korviin noiden laulut.