Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2894)
Johannes on vaan niin suloinen! tulee hyvä ja lämmin olo kun häntä kuuntelee ja katselee.
Tämä biisi on aina ajankohtainen!
" Mulla sama juttu. Kyseessä ei ollut parisuhde - menetys kuin menetys - jokainen kokee aikanaan."
Minä menetin lapsen. Kiitos kannanotosta.
"Minä menetin lapsen. Kiitos kannanotosta"
Eipä mitään. Lapsen menettäminen on varmasti todella vaikeaa ja suru on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Johannes on vaan niin suloinen! tulee hyvä ja lämmin olo kun häntä kuuntelee ja katselee.
Hän on myös keuhkojensa ja terveytensä turmelija😅 että sellanen kaveri jota tuo terveyspuoli ei kiinnosta ja en kyllä ihmettele ettei liikunta nappaa koska harvemmin tervakeuhkot tykkää siitä😅
Johannekselle tulee vielä terveysongelmia jos ei lopeta. Kun nyt ymmärtäisi jättää röökin mutta aivolohkoissa selvästi jokin vialla kun ei ymmärrä. No oma vika jos päätyy ennenaikaiseen hautaan. Sehän ois vasta jos joskus olisi keuhkosyövän kanssa miettimässä lopettiko liian myöhään niinkuin Riki Sorsa.
Johannes on kyllä yks iso neiti kun ei edes käy salilla, tekisi hyvää hänelle vähän lihaksia kasvattaa. Ei ihme että tytöt tuollaista ällöttävää itsestähuoltapitämätöntä tervakeuhkoa kaihtaa. Kun ei älyä että saisi sillä miehekkyyttä tuohon kuikeloon kroppaansa.
Jos jollekin tulee mt-ongelmia ilmastohuijauksesta, niin ei oo kovin hääppöset lähtökohdat ollutkaan.
Pellellä oli kaunis laulu, varsinkin niissä herkissä kohdissa, missä ei laulanut punkmaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko johannes niin idiootti tosiaan että kuvittelee elävänsä vanhaksi kun tupakoi? Ei v nyt oikeesti
Ehdimmekin jo kaivata sinua. 😂
Ai hitsi toi Jonna Tervomaan versio Zombiesta kuulostaa kauhealta. En halua sanoa pahalla, mutta hän ei kyllä osaa laulaa yhtään. Ja vielä näin vaikean kappaleen valitsi.
Liviltä katselen siis uusintaa.
🇺🇦🇮🇱
Johannes Brotherus ei ole vieläkään lopettanut keuhkojensa myrkyttämistä😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Toivon hänelle hyvin kivuliasta keuhkoahtaumatautia
Vierailija kirjoitti:
Vesta silliä on kaupassa myynnissä.
Se ei pidä sitä hinkuvaa ääntä.
Käärijän Vantaalainen on todella hyvä kappale, siis paljon parempi kuin mikään Cha cha cha. Kuitenkin suuri harmi, että Käärijä ei ole tehnyt tai siis Käärijälle itsellleen ole tehty tuollaista alkuperäistä kappaletta, vaan siihen on pitänyt käyttää toisen jo olemassa olleen hittikappaleen säveltä. Ehkä sitten omat tai taustatiimin taidot eivät ole riittäneet.
Oon aivan varma että johanneksel on jonkinasteinen kehityksenviivästymä. Ei tajua yksinkertaisia asioita
Vain elämää on surkea homojen ohjelma
Tuleville kausille Olavi Uusivirta, Don Huonojen Kalle Ahola, Samuli Putro, Movetronin Päivi, Paleface
Näillä menisi liian poliittiseksi ja se ei ole tarkoitus. Lisäksi Putro on hyvä selittäjä mutta vähän psyko tähän ohjelmaan mielestäni.