Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2894)
Vierailija kirjoitti:
Vestan Tipitii on ehkä upeinta, mitä olen tässä ohjelmassa kuullut.
Olen eri mieltä. Alkuperäinen on paljon parempi, tuo Vestan versio kuulosti dramaattiselta ja rumalta, en tykännyt. Oma mielipiteeni.
Voi Vesta minkä teit Tipitiille.
Niin, Viivillehän tuntuukin olevan tärkeintä, miltä näyttää. Laulaessakin liikkuu vain suu, ettei tule ryppyjä.
Vesta on kyllä niin huono artisti! Pilasi Marionin ihanan, aurinkoisen Tipitii biisin. Miksi kaikki pitää kääntää ruikutus ja valitus kappaleiksi? Ei mikään ihme että ihmisiä ahdistaa, kun hyvät ja kevyet biisit käännetään molliksi ja kertomaan maailman pahuudesta. Ihan nolottaa, että Marionille esitettiin tämä versio. Marion on ihana, pitkänlinjan artisti joka on aina tuonut iloa biiseillään!
Vestalta aivan huikea versio Tipitiistä, kantoi mukanaan kaiken sen ahdistuksen mikä nuoria 2020-luvulla jäytää.
Vasta ei kuulu suosikkeihini mutta tämä kosketti syvältä!
Kyllä kosketti Vestan tulkinta. Koin sen niin, että nainen kaipaa sydäntäsärkevästi. Puolisoa, lapsia ja kotia.
Ainakin tähän asti esitykset ovat olleet mielestäni erittäin huonoja. Tämän ohjelman voisi muutenkin lopettaa. Myöskään bändi ei ole varsinaisesti ylittänyt itseään.
Vierailija kirjoitti:
Upposin Vestan luomaan maailmaan ja itkin.
Vesta pilasi Tipitiin. Karmea versio.
Kauheaa katsoa kuinka tuo Vesta kärsii koko ajan. Taitaa olla ankea elämä, reppana. Ehkä ollut joskus tuskallinen ero.
Vierailija kirjoitti:
Vestalta aivan huikea versio Tipitiistä, kantoi mukanaan kaiken sen ahdistuksen mikä nuoria 2020-luvulla jäytää.
Kuulosti tekoahdistukselta.
Marion on kyllä pysynyt hiustyylissään uskollisena ja näyttää edelleen siinä hyvältä.
Muutenkin hyvä tyyppi. Ei sellaista jäykkää ja teennäistä pingottamista kuin Katri Helenalla.
Vierailija kirjoitti:
Marion on kyllä pysynyt hiustyylissään uskollisena ja näyttää edelleen siinä hyvältä.
Muutenkin hyvä tyyppi. Ei sellaista jäykkää ja teennäistä pingottamista kuin Katri Helenalla.
Marion on todella upea... esimerkki kaikille...
Tää Viivin versio upposi paremmin.
Hyvä esitys Viiviltä jälleen.
En mä tiedä kuuntelisinko Viivin versioo (en kyllä alkuperäistäkään ole kuunnellut), mutta olihan tuo viihdyttävä
Viivi yllätti, eläytyi biisin maailmaan täysin luontevasti ja tavoitti Marionin luoman fiiliksen hienosti.
Mitä Jannika B ja Ylppö tuolla tekee, toivottavasti eivät esiinny?