Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2894)
Ettekö seuraa mitään uutisointia Vain elämään liittyen? Varmaan jo kuukausi sitten alettiin kunniavierasjaksojen kokoonpanoista tehdä juttuja ja joka ainoassa mediassa ja somessakin näitä ruodittiin.Myös täällä asiasta on kirjoiteltu. Käärijä läksi Remun päivän jälkeen Japaniin esiintymään Osakan maailmannäyttelyssä. Oli siis Stubbin kutsusta Suomi-päivän esiintyjä. Mikki läksi omalle keikalleen kesken Remun päivän. Johanneksella ja Laurilla on ollut myös omia aiemmin sovittuja juttuja. Pellekin taitaa olla poissa kerran. Mieli-päivänä kaikki kauden artistit ovat kuitenkin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai täälläkö ei tunnistettu Vestan mutsia. On jäänyt 1970-luvun alun suosikkisarja katsomatta.
Taidat keksiä omiasi tai luulla joksikin toiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai täälläkö ei tunnistettu Vestan mutsia. On jäänyt 1970-luvun alun suosikkisarja katsomatta.
Vaikka olisi kuinka katsottu silloiset sarjat, miten voi tunnistaa, jos nimi on muuttunut, samoin ulkonäkö, jos hän silloin oli lapsi. Ainoa Pilvi, jonka muistan oli Naapurilähiö-sarjassa.
Miksi alapeukut?
Itse pidin Pepen ja Remun päivistä, oli rentoa ja paikoin mielenkiintoista keskustelua ja hyviä biisejä. Remu oli Remu ja Pepe kertoi urastaan ja itsestään mukavan avoimesti ja kostailemattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva oli katsoa noiden kähisijöiden kun Saimaa tuli näyttämään miten lauletaan.
Katoin kans että tytöt siinä veti paremmin kun Jonna ja Vesta yhteensä. Tuollaisia esiintyjähelmiä piilotellaan.
Missä heitä on piiloteltu? Ai loppuunmyydyillä keikoilla ympäri Suomea? :) Mut joo, Saimaa on mahtava bändi, olen nähnyt usein livenä, suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva oli katsoa noiden kähisijöiden kun Saimaa tuli näyttämään miten lauletaan.
Katoin kans että tytöt siinä veti paremmin kun Jonna ja Vesta yhteensä. Tuollaisia esiintyjähelmiä piilotellaan.
Missä heitä on piiloteltu? Ai loppuunmyydyillä keikoilla ympäri Suomea? :) Mut joo, Saimaa on mahtava bändi, olen nähnyt usein livenä, suosittelen!
Jepjep, piiloteltu ihan sammoissa kätköissä kuin puolia tämän kauden artisteista, ei heistäkään osa ollut ikinä mitään kuullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on erikoinen kausi, sillä normisti täältä haetaan nostetta omalle uralle, mutta nyt kyllä Jonna ja Vesta kaivaavat itsensä syvempään monttuun.
Lauri, Kääriä ja Viivi vetävät omalla tyylillä eikä tämä vaikuta heidän jo olemassa olevaan suosioon.
Ehkä Mikki voi saada tästä pienen nousun uralleen.
Voisitko jo opetella kirjoittamaan KÄÄRIJÄ.
Olet rustannut kymmeniä kommentteja jostain Kääriästä.
Kääriälle muut sanottaa ja säveltää biisit. Ite vaa kekkaloi kansikuvissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on erikoinen kausi, sillä normisti täältä haetaan nostetta omalle uralle, mutta nyt kyllä Jonna ja Vesta kaivaavat itsensä syvempään monttuun.
Lauri, Kääriä ja Viivi vetävät omalla tyylillä eikä tämä vaikuta heidän jo olemassa olevaan suosioon.
Ehkä Mikki voi saada tästä pienen nousun uralleen.
Voisitko jo opetella kirjoittamaan KÄÄRIJÄ.
Olet rustannut kymmeniä kommentteja jostain Kääriästä.
Kääriälle muut sanottaa ja säveltää biisit. Ite vaa kekkaloi kansikuvissa
Etpä taida tietää asioista mitään, joten ei kannata puhua. Käärijä on aina tekemässä tekstejä ja ylipäänsä studiolla rakentamassa biisiä. Uransa alussa teki tekstit ihan yksin, vasta viime aikoina on tullut toinen tekstinkirjoittaja mukaan. Tuottaja on ollut alusta alkaen sama ja tekevät tiiviiisti yhteistyötä.
Katsoin Marion Rung jakson ja aivan rakastuin Mikki Kausteen versioon Marionin Goodbye kappaleesta. Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin unettava jakso eikä tuu paranee Marionin iltanakaan. Miks pitää tuoda jotain vanhoja staroja vielä kerran yleisön eteen? Lopettakaa tyylillä?
FREDERIK kehiin! Eipä olisi tylsää...
Marion jakso mielestäni ihan hyvä. Paitsi Vestaa ja Jonnaa en tahdo kestää, en yhdessäkään jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Reetu olisi pitänyt pyytää tonne. Ei olisi ollut tylsää.
Ei kestä sitä sössötystä ja itse kehua.
Pitkästä aikaa katson Vain Elämää ja oon katsonut kaikki jaksot. Oon sitä ikäluokkaa, että muistan lapsuudessa radiossa soineen Egotripin hitit ja sit Vestan Ota varovasti. Oon tykännyt kyllä kaudesta kovasti ja löytänyt uusiakin artisteja soittolistoille!
Viivi: oli entuudestaan tuttu, vahvisti mielikuvan hänestä. Oon somessa seurannut ja tosi pirskahtelevan, maanläheisen ja hauskan oloinen tyyppi. Kaikista versioista en ole pitänyt, mutta lahjakas laulaja kieltämättä. Kaikissa somekanavissa seuraan ja iha mahtavaa sisältöä tulee sinne.
Lauri Haav: tiesin entuudestaan kaverien suosikkiartina ja nousi itsellä monen biisin kanssa suosikkien joukkoon. Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta tykkäsin kovasti Rakkauden haudalla -sovituksesta, vaikka alkuperäinenkin on kiva. Mukavan ja fiksun oloinen, raikas tuulahdus suomirap genressä kun ei joka biisissä lauleja naisten p*rseistä.
Johannes: oli tuttu ja joitain KUUMAA:n biisejä olin kuunnellut. Pysynyt aika vahvasti omassa tyylissään, että varmasti faneille löytyi uusia suosikkibiisejä. Hyviä radiohittejä varmasti, mutta eivät ole päätyneet omalle soittolistalle.
Vesta: tiesin joitain biisejä, henkilönä aivan vieras. Ihanan iloisen ja super mukavan oloinen tyyppi. Kaikki vedot ei omaan mieleen, mutta löysin hänen tuotannosta muita biisejä, kun tutustuin.
Jonna: tiesin biisejä ja jostain syystä oli ennakko-oletuksia hänestä. Vaikuttaa kuitenkin tosi kokeneelta ja elämää nähneeltä, fiksulta naiselta. Arvostan!
Pelle Miljoona: musiikki ei iske mutta tosi symppiksen oloinen tyyppi!
Mikki: fiksun oloinen ja osa vedoista olleet tosi hyviä. Ehkä jäänyt vähän taka-alalle
Käärijä: hänenkään kohdalla musiikki ei lähde itselle, mut mahtava tyyppi. Oikea piristys!
Erityismaininta muuten vielä, et hyvää työtä tehnyt suurimmassa osassa jaksoista Viivin stailisti. Kivat meikit ja ihanat vaatteet!
Kauheaa kura Vestalta jälleen. Kun ei oo taiteellinen, niin miksi pitää yrittää väkisin?
Pidetään keskustelu asiallisena ja sanotaan, että Vesta pisti riman maahan heti kättelyssä.
upea versio Vestalla, on aivan superlahjakas
Vestalle sopii lintuaiheiset kappaleet: Kot kot kot ja Tipitii.
Pidin Vestan Tipitiistä, kaunis tulkinta.
Kot-kot ja tipi-tii! Todella taiteellista, vai?
Aika häiriintynyt tipitii. Esittäjänsä näköinen.
Vaikka olisi kuinka katsottu silloiset sarjat, miten voi tunnistaa, jos nimi on muuttunut, samoin ulkonäkö, jos hän silloin oli lapsi. Ainoa Pilvi, jonka muistan oli Naapurilähiö-sarjassa.