Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2408)

Vierailija
2361/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaalainen näkyy nousseen Suomessa Youtuben, iTunesin ja Deezerin ykköseksi.

Ei kiinnosta tää pakotus, Spotifyssä toivon mukaan ei. Se on eniten käytetty.

Teinien keskuudessa saattaa olla eniten käytetty.

Vierailija
2362/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikkien muidenkin, heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikkien muidenkin, heh.

Top 50-listassa on lähinnä räppäreitä, mikä viittaa aika selkeästi nuorisoon, ei viiskymppisiin.

Vierailija
2364/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele ettei johannekselta urheilu onnistu tervakeuhkona🤣

On niin pelle että ihme jos joku nainen hänet haluisi kun ei huolehdi itsestään. Parempia ja TUPAKOIMATTOMIA on myös saatavana

Viivojako sitä pitäisi vain vedellä?

Vierailija
2365/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää kun jotkut 15 vuotiaat kiljuvat kakarat menevät Kuumaan jokaiselle keikalle eivätkä käyttäytyä osaa😡😡

Vierailija
2366/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannes on esimerkki ihmisestä, josta näkee heti, että hän on elänyt hyvän ja turvallisen lapsuuden. Aika ihana.

Mistähän senkin nyt näkee? Terapiassa käy koko yhtye, jos oikein ymmärsin.

Vieläkö löytyy ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että fiksut ihmiset käyvät terapiassa ajoissa?

Terapia tekisi hyvää ihan jokaiselle, harmi ettei resurssit riitä. 

Johanneksen lapsuudenperhe oli monessa esimerkillinen ja Johannes on elänyt hyvän ja turvallisen lapsuuden, eikä se tarkoita että heidänkään elämänsä olisi ollut täydellistä. Minusta tämän näki ihan jo eilisessä jaksossa.

Vierailija
2367/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se formaattiin todennäköisesti kuuluukin, niin liikaa ylisanojahan tässä ohjelmassa käytetään, sekä artistit toisistaan kuin näistä osin aika erikoisista versioistakin ja "tulkinnoista".

Olen luova toisella alalla. Ymmärrän hyvin, että huipputaitavien ihmisten, jotka elävät sydän auki niin biisejä tehdessä kuin livekeikoilla, asettuessa saman pöydän ääreen sydän voi pakahtua. Etenkin  silloin, kun toiset vetävät itselle tärkeää kappaletta. Jokainen voi kuvitella, miltä tuntuisi astua vieraana sisään ja osallistua tupaantulijaisiin  talossa, jonka olet itse suunnittelut ja rakentanut edellisen parin vuoden aikana. Ja kuunnella, kuinka ihastuneita muut ovat ratkaisuista.

Yhtä lailla varmasti sykähdyttävää on seurata, kun toiset ammattilaiset hyppääävät epämukavuusalueelle ja

Tietenkin nuokin muusikot ovat tavallisia ihmisiä. 

Minusta on hyvin ymmärrettävää, miksi nuo Vain Elämää-kuvaukset on näille muusikoille tajunnanräjäyttäväkin kokemus. Kahden viikon "rippileiri", eli tiiviisti ollaan kimpassa aamusta iltaan, lauletaan ja soitetaan hyviä hittejä mitä erilaisimmin sovituksin, jokainen saa olla itse juhlakalu ja saat sekä avata muistojasi ja tuntojasi myös kuulla kaikkea ihanaa itsestäsi. Syödään ja juodaan hyvin, nautitaan kesäisestä maaseudusta, miten tämä leiri EI vaikuttaisi isosti?

Kyllä, ylisanojakin on, mutta uskon että ne tulee helposti tällaisen kokemuksen tuoksinassa. Terapiaa ja uusien kamujen itsetunnon kohotusta parhaimmillaan <3

Vierailija
2368/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä kausi on ollut ihana. Mukavan oloisia ihmisiä kaikki, oikeastaan todella sympaattisia. Erityinen yllättäjä on ollut Pelle, miten hieno tyyppi. 

En ymmärrä tätä Jonnan mollaamista, minulle hänestä on tämän ohjelman myötä muodostunut todella valloittava mielikuva, vaikka en aiemmin ole musiikistaan välittänyt. 

Olen samaa mieltä, ihania tyyppejä kaikki <3

Itse olen kirjoittanut Jonnan äänestä, mutta en ole tarkoittanut mollata. Harmittaa vain kun huutanut äänensä piloille. Toki on omalla tavallaan upea tulkitsija siitä huolimatta.

Vierailija
2369/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannes on esimerkki ihmisestä, josta näkee heti, että hän on elänyt hyvän ja turvallisen lapsuuden. Aika ihana.

Miten sen nyt ottaa, äidillä ollut syömishäiriö ja isoveli selättänyt huumeongelman.

Sekä sisarella syömishäiriö.

Näitäkö ei voi tulla, jos on ollut hyvä lapsuus? Voin kertoa: valitettavasti voi.

Vierailija
2370/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" äidin keksimää pakkoliikuntaa ja soitonopiskelua leikin sijaan."

Nytkö äiti ei saisi ohjata lasta liikunnan pariin, kun se on sitten jo pakkoliikuntaa?

Itse olen soittanut lapsena, ja myöskin leikkinyt, eivät poissulje. Toisekseen, se soittaminen ON leikkiä pienelle lapselle.

Nyt vähän rajaa näihin negan etsimisiin.

Vierailija
2371/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää kun jotkut 15 vuotiaat kiljuvat kakarat menevät Kuumaan jokaiselle keikalle eivätkä käyttäytyä osaa😡😡

mitä nämä jokaisella keikalla olevat tekevät muuta kuin kiljuvat?

Vierailija
2372/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykännyt Kuumaan Ylivoimaisesta, kun sen 2023 kuulin ekaa kertaa. On liian pliisu, liian sävytön ja yllätyksetön. Tavallaan hyvä ja turvallilnen, just sellainen, jota ollaan lähetetty vuodesta 1961 lähtien melkein vuosittain. Se kiva ja hyvä ja virheetön ja kaikkien makuun sopivan sen sijaan, että oikeasti riskeerattaisiin jotain. Ne kerrat, kun on riskeerattu,, ollaan päästy viiden parhaan joukkoon tai saatu nolla pistettä. Eli Kuumaan Ylivoimainen on suomalaisiin vetoava mutta ei sovi maailmalle, koska sinne tarvitaan jotain säväyttävää ja riskialtista. 

Täähän on myös ihan mikkokuustosta. Hymyillään vaan julkisesti rauhanlähettiläänä tai whatever, vaikka omassa elämässä tapahtuisi mitä. Johanneksella on niin hyvät kulissit, että katson Vain Elämää ihan järkyttyneenä, samalla kun luen paljastuksia tästä ketjusta. Miten se voi tupakoida? Mitäh, onko se

Tämä oli toivottavasti yritys (epäonnistuneesta) sarkasmista. Vetelet viivoja sellaisten asioiden välille, joilla ei ole mitään todellista yhteyttä. Se, että minusta Johanneksen biisit ovat suomalaisten makuun virheettömiä ja hyviä mutta aika yllätyksettömiä, ei tarkoita, että Johannes ei olisi kokenut mitään. Hyvä lapsuus ei tarkoita, etteikö Johannes olisi kokenut mitään. Normaaliin lapsuuteen kuuluu monenlaisia kokemuksia, jopa vanhempien avioeroa tai sisaruksen sairastumista. Joskus oma psyyke ei näitä asioita kestä, ja silloin se muovaa ihmistä enemmän kuin jotain toista saman kokevaa. Sekin on elämää. Johannes vaikuttaa tasapainoiselta ja terveellä itsetunnolla varustetulta, mutta toki aina on pieni mahdollisuus, että se on vain kulissia. Itse näin en usko, koska se pahoinvointi näkyisi joissakin muissa asioissa esim. siinä, ettei halua osallistua tv-ohjelmaan, jossa on riski paljastaa itsestään liikaa. Vaikka en ole Kuumaan ykkösfani, arvostan todella paljon Johannesta muusikkona. Hän on lahjakas, mutta tehtailee ehkä omaan makuuni liian samankaltaista musiikkia. Toivottavasti tosiaan lisäisi steppauksen ja viulunsoiton seuraavaan biisiinsä!

Vierailija
2373/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä kausi on ollut ihana. Mukavan oloisia ihmisiä kaikki, oikeastaan todella sympaattisia. Erityinen yllättäjä on ollut Pelle, miten hieno tyyppi. 

En ymmärrä tätä Jonnan mollaamista, minulle hänestä on tämän ohjelman myötä muodostunut todella valloittava mielikuva, vaikka en aiemmin ole musiikistaan välittänyt. 

Itse olen kirjoittanut Jonnan äänestä, mutta en ole tarkoittanut mollata. Harmittaa vain kun huutanut äänensä piloille. Toki on omalla tavallaan upea tulkitsija siitä huolimatta.

Minä taas olen sitä mieltä, että Jonna on upea tulkitsija juuri siksi. Ei hänen äänensä ole pilalla. Jonnan ääni vain paranee vuosi vuodelta. Englannin kielellä on tästä joku sanontakin, tomaateista tai perunoista, en muista. 😎

Vierailija
2374/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai pakotus. Tossahan kerrottiin vain tilanne ja faktoja. Eipä sinun toiveesi taida mihinkään vaikuttaa. Tähän mennessä ei koko VE-kautena yhdestäkään biisistä ole pöhisty tähän tapaan. Odotellaan nyt iltaan ja katsotaan. Käärijä ansaitsee kyllä ykkössijan. Toivotaan parasta.

Pöhisty? Käärijän omat 15 stooria.

Ei ole minulle tullut vastaan herran omat stoorit. Tulee varmaan niille, jotka jaksavat seurata kyseistä artistia. En jaksa ymmärtää ihmisiä, jotka itse kaivavat esiin artistista tietoa kyttäämällä tätä ja sitten arvostelevat, kun artisti on liikaa esillä tai pitää liikaa meteliä asioistaan. Älä seuraa, niin ei ärsytä.

Vierailija
2375/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän senkin nyt näkee? Terapiassa käy koko yhtye, jos oikein ymmärsin.

Vieläkö löytyy ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että fiksut ihmiset käyvät terapiassa ajoissa?

Terapia tekisi hyvää ihan jokaiselle, harmi ettei resurssit riitä. 

Johanneksen lapsuudenperhe oli monessa esimerkillinen ja Johannes on elänyt hyvän ja turvallisen lapsuuden, eikä se tarkoita että heidänkään elämänsä olisi ollut täydellistä. Minusta tämän näki ihan jo eilisessä jaksossa.

Ja muutamat käyvät terapiassa jopa vuosikausia.

Vierailija
2376/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mitään, ärsyttävää että näiden penskojen pitää pilata muiden keikkakokemus kun pitää karjumalla laulaa😠

Vierailija
2377/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mitään, ärsyttävää että näiden penskojen pitää pilata muiden keikkakokemus kun pitää karjumalla laulaa😠

Fanitus näyttäytyy niin monella tavalla. Itse jaksan aina ihmetellä näitä, jotka känny pystyssä kuvaavat koko keikan. Ymmärrän paljon enemmän niitä, jotka tanssivat ja laulavat koko keikan läpi. Joo, karjumista ei ole kiva kuunnella mutta sekin on tapa ilmaista itseään. Suosittelen laulamaan ja tanssimaan myös itse, niin ei ehkä sitä karjumista niin huomaa. Spotifysta voi kuunnella sitten sitä täydellistä ääntä. 

Vierailija
2378/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa ja ketä? Onko sinun pakko kuunnella, jos joku biisi nousee ykköseksi?

Voin kertoa: ei ole pakko kuunnella, vaan voit ihan itse valita, mitä haluat kuunnella. Ei kai se ole sinulta pois, jos muut haluavat kuunnella jotain mitä sinä et.

Vierailija
2379/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kajn keikalla kiljui aikuset naiset, yhtä kauheelta sekin videoilla kuulostaa.

Vierailija
2380/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen sitä mieltä, että Jonna on upea tulkitsija juuri siksi. Ei hänen äänensä ole pilalla. Jonnan ääni vain paranee vuosi vuodelta. Englannin kielellä on tästä joku sanontakin, tomaateista tai pe

Kuultuna voisi toimiakin. Mutta kun joutuu katsomaan sitä vääntämistä ja tuskaa, millä se pihinä tuotetaan ulos, niin ei. Jonnallahan oli lapsena hyvinkin kirkas ääni, että tuo sen ääni ei ole sille luonnollinen raspi.