Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2408)

Vierailija
2321/2408 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se formaattiin todennäköisesti kuuluukin, niin liikaa ylisanojahan tässä ohjelmassa käytetään, sekä artistit toisistaan kuin näistä osin aika erikoisista versioistakin ja "tulkinnoista".

Olen luova toisella alalla. Ymmärrän hyvin, että huipputaitavien ihmisten, jotka elävät sydän auki niin biisejä tehdessä kuin livekeikoilla, asettuessa saman pöydän ääreen sydän voi pakahtua. Etenkin  silloin, kun toiset vetävät itselle tärkeää kappaletta. Jokainen voi kuvitella, miltä tuntuisi astua vieraana sisään ja osallistua tupaantulijaisiin  talossa, jonka olet itse suunnittelut ja rakentanut edellisen parin vuoden aikana. Ja kuunnella, kuinka ihastuneita muut ovat ratkaisuista.

Yhtä lailla varmasti sykähdyttävää on seurata, kun toiset ammattilaiset hyppääävät epämukavuusalueelle ja

Etkö ymmärrä et nää artistit (ainakin osa) pitävät itseään yli-ihmisinä. On olemassa erikseen tavikset ja sitten on nämä erityiset jotka vain voivat ymmärtää toisiaan 😅 Ihan oikeasti olen kuullut tällaisen lausahduksen yhdeltä tunnetulta suomalaiselta artistilta.

Vierailija
2322/2408 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannes on esimerkki ihmisestä, josta näkee heti, että hän on elänyt hyvän ja turvallisen lapsuuden. Aika ihana.

On myös näytellyt joten voi näytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2408 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin symppiksen oloinen tuo Johannes, kun pyöräytteli Viiviäkin ympäri lavalla ja piti kädestä kiinni

Vierailija
2324/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanneksen jakso oli tosi hyvä! Pellellä mahtava veto!!! Ja Käärijä, käärijää parhaimmillaan . Lauri Haavin biisi oli taas paras, hän on tosi taitava. Musta on mahtavaa, että suomalaiset on hyvällä mielellä ja osaa kehua toisiaan, tässä ovat kaikki olleet tässä kaudella hyviä. 

Vierailija
2325/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa-seurakin on innostunut Vantaalaisesta, eikä ihme. Sanoitus on tehty lämmöllä kotikaupunkia kohtaan ja nykyajan kielellä.

Vierailija
2326/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannes on esimerkki ihmisestä, josta näkee heti, että hän on elänyt hyvän ja turvallisen lapsuuden. Aika ihana.

Miten sen nyt ottaa, äidillä ollut syömishäiriö ja isoveli selättänyt huumeongelman.

Sekä sisarella syömishäiriö.

Vierailija
2327/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä silti näen, että Johanneksella on ollut varsin onnellinen lapsuus eikä hänellä ole ollut hirveästi vastoinkäymisiä. Kaikissa perheissä on tuollaisia ongelmia, mutta nykyään ne nostetaan esiin ikään kuin jotenkin ainutlaatuisina. Ihan tavalliseen elämään kuuluu vastoinkäymisiä ja silti voidaan todeta, että on syntynyt onnellisten tähtien alla. Johanneksen läheisillä on ollut haasteita mutta Johannes itse vaikuttaa kyllä hyvin onnelliselta ja tasapainoiselta. Toki se saattaa olla kuva, jonka haluaa faneilleen antaa.

Todellisia vastoinkäymisiä ovat sellaiset seikat, jotka ovat musertaneet sinua ja muuttaneet elämäsi suuntaa pysyvästi. Toki vanhempien avioero on voinut olla tällainen mutta ainakaan Johannes itse ei sitä nosta esiin sellaisena. Sisarusten kokemukset voivat toki olla haastavia mutta sellaista kuvaa Johannes ei anna. 

Omasta mielestäni tuo onnellisuus näkyy Johanneksesta positiivisuutena ja laulujensa sanoissa hiukan kliseemäisinä teksteinä. Pidän Kuumaan laulujen teksteistä mutta joka kerta joudun sanomaan itselleni, että ne ovat aika pinnallisia kliseitä, sanontoja, jotka eivät tunnu nousevan riipaisevista kokemuksista vaan enemmänkin lahjakkaan ihmisen keräämistä tiedoista.  Jopa ura lähti nopeasti ja kivuttomasti liikkeelle ilman vastoinkäymisiä ja ylimääräisiä ponnisteluja. Johannes on lahjakas mutta sellainen tietty sielullisuus noista teksteistä puuttuu. Rakastan silti muutamia biisien sanoja aivan täysillä, vaikka tiedostankin tämän.

Vierailija
2328/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin lapsi haki viime vuonna Teakiin. Sinne pyrki joku 2000 ja 12 pääsi tai jotain. Johanneksen veli oli yksi niistä.

Oliko yllätys? Eikös tuo oppilaitos ole tunnettu nepotismista? 

No siis, kun kuuntelee tuota Johanneksen lapsuutta, niin niitä lapsiahan on valmennettu syntymästä asti ammattimaisesti näyttämölle. Ovat kaikkia muita edellä jo ihan hitosti siinä vaiheessa, kun haetaan opiskelemaan. Perheessä on ollut valm... eiku vanhemman roolissa tanssija, muusikko ja muusikko-näyttelijä. Mikko Kuustonenkin otettiin varmaan porukkaan mukaan, jotta vaan saatiin lapsille kokemusta esiintyä kameran edessä tai jotain, sehän on valmentanut 2 lasta näyttelijöiksi aiemmin...

Vierailija
2329/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä silti näen, että Johanneksella on ollut varsin onnellinen lapsuus eikä hänellä ole ollut hirveästi vastoinkäymisiä. Kaikissa perheissä on tuollaisia ongelmia, mutta nykyään ne nostetaan esiin ikään kuin jotenkin ainutlaatuisina. Ihan tavalliseen elämään kuuluu vastoinkäymisiä ja silti voidaan todeta, että on syntynyt onnellisten tähtien alla. Johanneksen läheisillä on ollut haasteita mutta Johannes itse vaikuttaa kyllä hyvin onnelliselta ja tasapainoiselta. Toki se saattaa olla kuva, jonka haluaa faneilleen antaa.

Todellisia vastoinkäymisiä ovat sellaiset seikat, jotka ovat musertaneet sinua ja muuttaneet elämäsi suuntaa pysyvästi. Toki vanhempien avioero on voinut olla tällainen mutta ainakaan Johannes itse ei sitä nosta esiin sellaisena. Sisarusten kokemukset voivat toki olla haastavia mutta sellaista kuvaa Johannes ei anna. 

Omasta mielestäni tuo onnellisuus näkyy Johanneksesta positiivisuutena ja laulujensa sano

Huumesisarus ja avioerot ja äidin vaihtuvat kumppanit ei ole onnea.

Vierailija
2330/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kumma, kun perheessä on huippulahjakas lapsi, niin usein sieltä löytyy vastavoimaksi se elämässä epäonnistunut huumeveikko sisaruksista. Esim. Teemu Selänne.

Vierailija
2331/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihan hirveä tää Viivin coveri Tulipalosta. Sanat katkesi kesken. 

Vierailija
2332/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli ihan hirveä tää Viivin coveri Tulipalosta. Sanat katkesi kesken. 

Onneksi Johannes tuli apuun lopussa...

Vierailija
2333/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa, äidillä ollut syömishäiriö ja isoveli selättänyt huumeongelman.

Sekä sisarella syömishäiriö.

Onneksi pizza pelasti Johanneksen.

Vierailija
2334/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin symppiksen oloinen tuo Johannes, kun pyöräytteli Viiviäkin ympäri lavalla ja piti kädestä kiinni

Unelmavävy.

Vierailija
2335/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä räjäytti pankin. Kauden paras veto, aika monenkin kauden. Jää elämään ikuisesti. On se ylivoimainen. Johannesta varmaan pännii, kun aina se törmää Käärijään, ja Jere talloo ja tuhoaa kaiken, valloittavalla rahvaanomaisuudellaan. Ylivoimainen olisi voittanut UMK:oon minä tahansa muuna vuonna. Arvasin ekakuulemalta, että siitä tulee iso radiohitti Suomessa.

Vierailija
2336/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä räjäytti pankin. Kauden paras veto, aika monenkin kauden. Jää elämään ikuisesti. On se ylivoimainen. Johannesta varmaan pännii, kun aina se törmää Käärijään, ja Jere talloo ja tuhoaa kaiken, valloittavalla rahvaanomaisuudellaan. Ylivoimainen olisi voittanut UMK:oon minä tahansa muuna vuonna. Arvasin ekakuulemalta, että siitä tulee iso radiohitti Suomessa.

Olisin halunnut nähdä, miten Ylivoimainen olisi otettu vastaan Euroviisuissa. Voi kun Kuumaa osallistuisi Viisuihin vielä uudestaan! Johannes voisi soittaa viisun aikana viulua ja stepata, vaikka stepaten lavalle. Sopisi niin hyvin Euroviisuihin, kun siellä kuuluukin näyttää ihan kaikki mitä osaa.

Vierailija
2337/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se formaattiin todennäköisesti kuuluukin, niin liikaa ylisanojahan tässä ohjelmassa käytetään, sekä artistit toisistaan kuin näistä osin aika erikoisista versioistakin ja "tulkinnoista".

Olen luova toisella alalla. Ymmärrän hyvin, että huipputaitavien ihmisten, jotka elävät sydän auki niin biisejä tehdessä kuin livekeikoilla, asettuessa saman pöydän ääreen sydän voi pakahtua. Etenkin  silloin, kun toiset vetävät itselle tärkeää kappaletta. Jokainen voi kuvitella, miltä tuntuisi astua vieraana sisään ja osallistua tupaantulijaisiin  talossa, jonka olet itse suunnittelut ja rakentanut edellisen parin vuoden aikana. Ja kuunnella, kuinka ihastuneita muut ovat ratkaisuista.

Yhtä lailla varmasti sykähdyttävää on seurata, kun toiset

Mitä te täällä mäkätätte yli-ihmisistä. Jonna paljasti salaisuuden, että se menestys tulee ahkerasti tekemällä. Oli se ala sitten mikä tahansa. Johannes on treenannut musiikkia taaperosta asti. Se on se jokapäiväinen puurtaminen, mikä tuottaa tulosta.

Vierailija
2338/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kumma, kun perheessä on huippulahjakas lapsi, niin usein sieltä löytyy vastavoimaksi se elämässä epäonnistunut huumeveikko sisaruksista. Esim. Teemu Selänne.

Olisko ne valtavat odotukset, mitä vanhemmat laittaa lapsiinsa, jotka musertaa, jos ei tule läpimurtoa. Ne jotka selviää niistä paineista, heistä tulee timantteja, ja he jotka särkyvät, särkyvät pahasti.

Vierailija
2339/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin lapsi haki viime vuonna Teakiin. Sinne pyrki joku 2000 ja 12 pääsi tai jotain. Johanneksen veli oli yksi niistä.

Oliko yllätys? Eikös tuo oppilaitos ole tunnettu nepotismista? 

No siis, kun kuuntelee tuota Johanneksen lapsuutta, niin niitä lapsiahan on valmennettu syntymästä asti ammattimaisesti näyttämölle. Ovat kaikkia muita edellä jo ihan hitosti siinä vaiheessa, kun haetaan opiskelemaan. Perheessä on ollut valm... eiku vanhemman roolissa tanssija, muusikko ja muusikko-näyttelijä. Mikko Kuustonenkin otettiin varmaan porukkaan mukaan, jotta vaan saatiin lapsille kokemusta esiintyä kameran edessä tai jotain, sehän on valmentanut 2 lasta näyttelijöiksi aiemmin...

Johanneksessa on yllättävän paljon mikkokuustosta. Kasvonpiirteet, vanhanaikainen tyyli, laulunkirjoitus. Kummallakin on nykyään samanlaiset hiuksetkin. En siis tarkoita, että olisi lehtolapsi, vaan että on imenyt isäpuoleltaan paljon kaikkea hyödyllistä. Ehkä ihan vahingossa.

Vierailija
2340/2408 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt Kuumaan Ylivoimaisesta, kun sen 2023 kuulin ekaa kertaa. On liian pliisu, liian sävytön ja yllätyksetön. Tavallaan hyvä ja turvallilnen, just sellainen, jota ollaan lähetetty vuodesta 1961 lähtien melkein vuosittain. Se kiva ja hyvä ja virheetön ja kaikkien makuun sopivan sen sijaan, että oikeasti riskeerattaisiin jotain. Ne kerrat, kun on riskeerattu,, ollaan päästy viiden parhaan joukkoon tai saatu nolla pistettä. Eli Kuumaan Ylivoimainen on suomalaisiin vetoava mutta ei sovi maailmalle, koska sinne tarvitaan jotain säväyttävää ja riskialtista.