Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi menettää täysin äänensä noin nuorena? Varmaan kova vetämään röökiä, mikä selittäisi ennen aikojaan vanhentuneen ulkonäönkin.
Jonna on 53 tai 54v. Mielestäni ei ikäisekseen yhtään "ennen aikojaan vanhentuneen" näköinen. Päin vastoin. Ja käheä soundi sopii hänen biiseihinsä.
Minusta Jonna näyttää ja kuulostaa juuri ikäiseltään. On syntynyt 1973 eli on 52-vuotias.
Sen sijaan hänen tyylinsä on ainakin tässä ohjelmassa ja ehkä muutenkin ollut laulaa jatkuvasti äänensä rajoilla. Joka biisissä näyttää ja kuulostaa siltä, kuin hän pinnistelisi kovasti päästäkseen ylä-ääniin tai käyttääkseen rouheaa ja kovaa volaa. Haluaisin kuulla häneltä edes yhden slovarin, jonka hän laulaisi levollisesti ja rauhallisesti, ilman pinnistelyä.
Mistä Vestan vaatteet, tietääkö kukaan? Eli musta "i love me" collariasu ja kukkakuvioinen asu (kokopitkä mekko) jonka päällä oli jonkinlainen "pelastusliivi".
Onpa kivaa katsottavaa tämä Vestan päivä, hän on niin aito ja hurmaava ihminen. Olen kuunnellut hänen musiikkiaan, etenkin ekaa levyä, mutta hän ei ole ollut minulle henkilönä mitenkään tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesta on mulle uus, piristävä tuttavuus! Pelkästään jo ulkonäkönsä puolesta! Lahjakas kuin mikä tottakai, muttei todellakaan ole tätä somekulttuurin lammasmaista, instagramimaista "mulle litra ankkahuulitäytettä, tekotukkaa, tekoripsiä, silikoonia palloina rintaan ja peräpäähän ja pylllistystä" vaan kulkee omia polkujaan!
Arvostan. Siis todella!
Siis noi hiukset on täysin matkitut isommilta artisteilla ja biisit toistaa itseään laulutyylillisesti.
Kommentoin vain hiusten osalta, että identtinen SIA n hiusten kanssa. Muuten ihan mahtava artisti tuo Vesta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Vestan vaatteet, tietääkö kukaan? Eli musta "i love me" collariasu ja kukkakuvioinen asu (kokopitkä mekko) jonka päällä oli jonkinlainen "pelastusliivi".
Sitä, en tiedä, mistä Vestan vaatteet on, mutta kovin omaperäinen pukeutumistyyli hänellä on. Vaatteet on kautta linjan ylisuuria, erikoisen värisiä ja erikoisella kuosilla varustettuja, ja hän lätkii mielellään vaatteita päälleen monta kerrosta. On yöpaidan näköisiä mekkoja, farkkuja polvipituisen mekon alla jne. Ja kun eilen huomasin tuon pelastusliivin, en voinut oikein keskittyä enää mihinkään muuhun. Oli kyllä makee kukallinen pelastusliivi, mutta kuka pukee sellaisen päälleen illalliselle? Ei varmaan kukaan muu kuin Vesta.
Vestan stylisti on Aino Collin.
Paras kausi ikinä. Hienoja taiteilijoita, hyviä tyyppejä ja kiva keskinäinen arvostus. Ja hyviä tulkintoja, kaikesta ei voi eikä tarvitse tykätä, mutta kokonaisuutena tämä kausi on pelastanut VE:n tulevaisuuden. Vierailijajaksot kyllä turhia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää, eikö johannes niinku tajua tupakoinnin vaarallisuutta? Muuten ihan järkevä kaveri mutta mitä v***ua kun polttaa?🤬
Vie vain itseään ennenaikaiseen hautaan ja saattaa hänellä olla jo korkea verenpaine, mutta vaikuttaa ettei tuo terveyspuoli paskan vertaa kiinnosta.
Oho, tää on kyllä ylläri, en nähnyt koko jaksoa eilen. Tykkään Johanneksesta erittäin paljon. Erikoista, että röökaa, se on nimittäin nykyään todella, todella pieni prosentti, joka suomalaisista tupakoi. Puhumattakaan nuorista aikuisista, ei ole mitenkään cool. 😅 Omalta osaltani, itse olen 3-kymppinen enkä tunne ketään tupakoitsijaa.
kärtsäri on näköjään taas ollu feattaamassa Tommy Cashin keikalla
Siis en nyt muista aiemmilta kausilta, että millaisia nuo kunniavieras -jaksot ovat? Esitetäänkö heidän kappaleita vai mitä? Hämmennyin ku somessa joku artisteista oli laittanut että ensi viikolla tulee viimeinen VE-biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, en tiedä, mistä Vestan vaatteet on, mutta kovin omaperäinen pukeutumistyyli hänellä on. Vaatteet on kautta linjan ylisuuria, erikoisen värisiä ja erikoisella kuosilla varustettuja, ja hän lätkii mielellään vaatteita päälleen monta kerrosta. On yöpaidan näköisiä mekkoja, farkkuja polvipituisen mekon alla jne. Ja kun eilen huomasin tuon pelastusliivin, en voinut oikein keskittyä enää mihinkään muuhun. Oli kyllä makee kukallinen pelastusliivi, mutta kuka pukee sellaisen päälleen illalliselle? Ei varmaan kukaan muu kuin Vesta.
Vestalla on suolistosairaus ja voin itse IBD'tä sairastavana kuvitella että välillä on äärettömän tukala olla eikä voisi kuvitellakaan pukevansa istuvia vaatteita koska turvottaa ja on kovia kipuja. Minä olen joutunut luopumaan farkuistakin jo vuosia sitten koska vatsan alue ei siedä mitään vaatteen painetta tai puristusta. Kova turvotus kuuluu sairauteen ja se näkyy Käärijästäkin, välillä enemmän, välillä vähemmän.
Jonna on 53 tai 54v. Mielestäni ei ikäisekseen yhtään "ennen aikojaan vanhentuneen" näköinen. Päin vastoin. Ja käheä soundi sopii hänen biiseihinsä.