Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2025 - OFFICIAL

Vierailija
26.05.2025 |

Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.

.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2098)

Vierailija
2081/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen luomiväri , aika hirvee..

Nyt ei meikki onnistunut.

Vaikka Jonnan versio oli huikee. Tuli jopa mieleen, löysikö Jonna tässä idean uudelle uralle, uran uudelle suunnalle?

Vierailija
2082/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnan version kitara on yhdestä rokkibiisistä, oliskohan Arctic Monkeysia? En päässyt siitä yli, kun kuulosti täysin samalta, vaikka versio oli kova! 

No, musiikissa pöllitään paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toivoisin, että Egotrippi ottaisi Vestan vierailemaan jollekin tulevalle levylleen. Vaikka yksi biisi edes.

Vierailija
2084/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Vesta vaikuttaa hyvältä tyypiltä.

Joo, musta tuli Vesta-fani tän jakson myötä. Oon pitänyt sitä jotenkin vaan liian tyypillisenä nirppanokkaisena Kallion lukiolaisena, mutta mitä se jutteli tässä jaksossaan, niin avarsi sitä kuvaa. Kipupisteeseen tökkiminen oli yksi hieno oivallus, ja se että opiskelee musiikkia tekemällä sitä oli nerokasta, koska mä teen mun nykyistä duunia juuri samalla idealla, työ opettaa mua, mulla ei ole siihen koulutusta. Teen ehkä asioita väärällä tavalla, mutta enpähän pidä asioita itsestäänselvyytenä, vaan jaksan aina vaan tutkia ja ihmetellä kaikkea.

Vierailija
2085/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Vesta kertoi olevansa visuaalinen tyyppi, niin vaatteissa hän tarvitsisi kyllä jotain apua, muodoissa erityisesti. Ja väreissäkin. Oon täällä, jos haluat jeesiä.

Vierailija
2086/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vestan taidot on rajoittunut liian kapeaksi. Vois toimia jos osaisin edes hiukan muuntautua biisien suhteen

Tää ohjelma voi auttaa...

Vierailija
2087/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vestalta hyvä osuva kuitti " sitten Laurikin pääsee Viivin kanssa" :) :)

Missä sellainen oli? Multa meni ohi.  :o

Vierailija
2088/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Vesta voi olla noin epämuodikas. Ei oo ainakaan roolimalli.

Hölmö. Sillä on oma tyyli. Ihan hipstereiden etujoukoissa.

Se mustavalkoinen ruututyyli oli ihan jees aikoinaan, mutta tää laimee marttatyyli Vestan aamupäivässä oli ihan karsee. Se esiliina/tanhuliivi/mikälie/sivuista-auki teki Vestan kropasta ihan valtavan, ja laimea värimaailma ei taas sopinut yhtään Vestan rajuun tukanvärjäykseen. 

Vierailija
2089/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikki Kausteen esityksessä ei saa mitään selvää sanoista. Sääli, koska tässä olisi voinut olla potentiaalia ja rytmi oli kiva..

Jospa hän äänittäisi sen uudestaan Egotripin kanssa. Voisi tulla parempi.

Vierailija
2090/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punainen luomiväri , aika hirvee..

Nyt ei meikki onnistunut.

Vaikka Jonnan versio oli huikee. Tuli jopa mieleen, löysikö Jonna tässä idean uudelle uralle, uran uudelle suunnalle?

Yllättäen Jonna sai eniten irti Vestan lauluista. Jonnan paras veto VE:ssä.

Vierailija
2091/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesta on mulle uus, piristävä tuttavuus! Pelkästään jo ulkonäkönsä puolesta! Lahjakas kuin mikä tottakai, muttei todellakaan ole tätä somekulttuurin lammasmaista, instagramimaista "mulle litra ankkahuulitäytettä, tekotukkaa, tekoripsiä, silikoonia palloina rintaan ja peräpäähän ja pylllistystä" vaan kulkee omia polkujaan!

Arvostan. Siis todella!

Siis noi hiukset on täysin matkitut isommilta artisteilla ja biisit toistaa itseään laulutyylillisesti.

Mulle tulee mieleen originaali esikuva 101 Dalmatialaisesta se hirveähirveä pahismuija. Vestan pitää hankkia eläinturkkeja...

Vierailija
2092/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tuo Lauri edes kertoi tuosta? Tai siis että oli pyytänyt Viiviä kaljalle... Jotenkin vähän noloa, etenkin että tuosta syntyi ihan läppä, "Viivi voi lähteä Vestan kanssa ryyppäämään jos Lauri ei lähde". Gringe. Ihanan hyväntuulisesti kyllä näyttää Vesta suhtautuvan koko juttuun.

Vesta haluu Laurin, mutta Lauri haluu Viivin, mutta Viivi ei halua Lauria.

Vierailija
2093/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen koko ajan, miksi Vestan laulutyyliä hehkutetaan uutena ja modernina, sehän laulaa huokaillen ihan samalla tavalla kuin Marilyn Monroe aikoinaan.

Vierailija
2094/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna laulaa kuin kymmenen vuotiaana.

Vierailija
2095/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vestan päivä oli ainoa josta yksikään biisi ei mennyt soittolistalle. Jotenkin vaan Vestan versiot on niin paljon parempia. Niissä on kaikki jo valmiiks kohdallaan. Haavin versio oli kyllä ihan onnistunut bileystävyysbiisi, mutta en halua pilata alkuperäisen tunnelmaa kuuntelemalla Haavin versiota. 

Yleensä ottaen tästä ohjelmasta huomaa jos biisit on hyviä, mutta alkuperäinen esittäjä ei passaa omaan korvaan, koska silloin tulee hyviä versiointeja. Toisaalta huono esittäjä taas ei saa hyvistäkään biiseistä hyviä versioita.

Vierailija
2096/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanneksen versio oli karmea. Yritti jotain teennäistä taidetta ja tuli täyttä paskaa

Alkuperäinen niin paljon parempi kyllä, ilman viulua ei mitään uutta Johannekselta.

Vierailija
2097/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tuo Lauri edes kertoi tuosta? Tai siis että oli pyytänyt Viiviä kaljalle... Jotenkin vähän noloa, etenkin että tuosta syntyi ihan läppä, "Viivi voi lähteä Vestan kanssa ryyppäämään jos Lauri ei lähde". Gringe. Ihanan hyväntuulisesti kyllä näyttää Vesta suhtautuvan koko juttuun.

Vesta haluu Laurin, mutta Lauri haluu Viivin, mutta Viivi ei halua Lauria.

Ei halua, Viivi on ihastunut Lauriin ja Lauri Viiviin, Vestalla taitaa poikaystävä jo olla.

Vierailija
2098/2098 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, eikö johannes niinku tajua tupakoinnin vaarallisuutta? Muuten ihan järkevä kaveri mutta mitä v***ua kun polttaa?🤬

Vie vain itseään ennenaikaiseen hautaan ja saattaa hänellä olla jo korkea verenpaine, mutta vaikuttaa ettei tuo terveyspuoli paskan vertaa kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme