Eikö "patteriautoista" lällättäviä kuitenkin nolota, kun omassa bensa-autossa on patteri ja paljon sähkölaitteita?
Eikö olisi miehekkäämpää, että startti toimisi paineilmalla ja kaikki valot palasivat bensalla?
Kommentit (16)
Bensa-auton akku pitää vaihtaa muutaman vuoden välein että pelaa.
Kannattaa AP käydä välillä vaikka kävelyllä.
Kovasti on nyt raskasta patteriautouskovaisilla.
Jaxhuhali.
Patteri on hyvä renki mutta huono isäntä.
Ihan vinkiksi, diesel ja bensiini ei kulje durasellin voimalla.
Minkä ikäinen sä oikein olet kun ottaa nää patteriasiat noin koville? Ihan se on sama millä liikkuu, onko alla vaikka häkäpönttö tai kauramottori jos niikseen tulee.
En kuulu lällättäjiin, mutta kyllähän sähköhärpäkkeet vähän nolottaa. Paljon mieluummin ottaisin auton, jossa näitä rikkoontuvia turhia härpäkkeitä ei olisi.
Muutamia esimerkkejä mainitakseni: sähköinen käsijarru, nopeusvaroitin, rengaspaineanturit, sähköinen takaluukku, vireystilan valvonta...
Nykyautoissa on todellakin aivan liikaa ihan turhaa elektroniikka- ja sähkökrääsää, joka sekoilee etenkin pakkasella ja kostealla ilmalla sytyttää vikavaloja, vaikka mitään oikeaa vikaa ei ole missään. Juuri siksi vältän uuden auton ostoa niin kauan, kuin nyt 22-vuotias auto on pidettävissä kunnossa.
Mikäs siinä sähköä käyttäessä lisälaitteisiin kun on oma voimalaitos mukana.
Bensa auton akku voi vaikka tyhjentyä, mutta sen bensa auton saa käyntiin mäkistartilla.
Eikös tuo ostoskeskuskin syttynyt palamaan sähköautosta, muutama päivä sitten.
Nolottaako persuja käyttää sähköllä toimivia älypuhelimia? Syttyvät usein tuleen ja pitää ladata jatkuvasti. Akkua ei voi edes vaihtaa, tulee kalliiksi!!!
Mitä Esson baarin nurkkapöytäjengiä muka kiinnostaa mitä alla olevasta autosta ollaan mieltä? :D
Itsekin olin tuollainen kyllä -kaaaauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaako persuja käyttää sähköllä toimivia älypuhelimia? Syttyvät usein tuleen ja pitää ladata jatkuvasti. Akkua ei voi edes vaihtaa, tulee kalliiksi!!!
Miten nää mitkään sähköhärpäkkeet nyt littyy politiikkaan? Vai ihan haan koitat trollata?
Polttomoottoriautossa on vain pieni lyijyakku, se ei ole ongelma. Litiumakut ovat ongelma ja varsinkin jos ne ovat monen sadankilon kokoisia. Palomassaa on valtavasti.
Kaasukäyttöiset valot olisivat jo liian epämiehekkäitä.