Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
 Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2409)
Tupakoihan Vestakin, oikein kuva lehdessä kirjamessujen pihalta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen päivän aktiviteettina on tupakin poltto🤣
Väliohjelmana tupakkapaikka Satulinnan nurkalla. Rennot vaatteet päälle jne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaan fakta että jos johannes ei tee elintapoihin muutoksia niin hyvin todennäköisesti tulee sairastumaan tupakan vuoksi😂 että kyllä hänellä olisi vielä mahdollisuus muuttaa elämäntavat terveellisemmäksi. Ei tule elämään kovin pitkälle vanhuuteen ainakaan, mutta sitä saa mitä tilaa
Ei se sikäli haittaa, että harvemmin bändit enää tekee niitä hyviä levyjä vanhoina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen päivän aktiviteettina on tupakin poltto🤣
Väliohjelmana tupakkapaikka Satulinnan nurkalla. Rennot vaatteet päälle jne.
Tupakkitauko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaan fakta että jos johannes ei tee elintapoihin muutoksia niin hyvin todennäköisesti tulee sairastumaan tupakan vuoksi😂 että kyllä hänellä olisi vielä mahdollisuus muuttaa elämäntavat terveellisemmäksi. Ei tule elämään kovin pitkälle vanhuuteen ainakaan, mutta sitä saa mitä tilaa
Johannes ehtii vielä 27 clubiin, tosin ei tupakoimalla, mutta piippuhan siinäkin keinossa olisi olennainen. Miksi jaksat valittaa Johanneksen tupakoinnista?
Pyydän anteeksi eilistä kommenttiani. Tiesin sen mauttomaksi jo kirjoittaessani sitä, mutta itsehillintä petti.
En itse käytä tupakkatuotteita enkä nikotiinituotteita, enkä niitä välitä nähdä läheistenkään käyttävän, mutta tämä tupakkanatsi jotenkin on vähän liikaa kaltaiselleni hipille.
Ruutu+
Vierailijana Remu -päivä
Eka kerta kun en tykkää. Ja siis koska Mariska käkättämässä kovaan ääneen kaikkien päälle ja rääkymässä suuna päänä koko ajan äänessä. Ei hyvä korvaaja poissa oleville. Ei ois kannattanu rikkoa ryhmää.
Käärijän "Menoo" -versio Get on -biisistä oli myös hyvä.
Olikohan Remu hiprakassa koko päivänsä? Siltä vaikutti.
Tehääs silleen et ne ketä kiinnostaa viikosta toiseen jankata ventovieraiden ihmisten tupakanpoltosta perustaa sille ihan oman ketjunsa. Tavallisia normaaleita ihmisiä, ketkä on kiinnostuneita ketjun otsikon ohjelmasta ja sen jaksojen tapahtumista alkaa tympiä jo.192
Vierailija kirjoitti:
Tehääs silleen et ne ketä kiinnostaa viikosta toiseen jankata ventovieraiden ihmisten tupakanpoltosta perustaa sille ihan oman ketjunsa. Tavallisia normaaleita ihmisiä, ketkä on kiinnostuneita ketjun otsikon ohjelmasta ja sen jaksojen tapahtumista alkaa tympiä jo.192
Pitäis kuitenkin ymmärtää miten myrkyllistä ja vaarallista se on mutta se ei mene vaan jakeluun. Ei pidä sitten vikistä jos sairastuu sen takia kun itse on keuhkonsa myrkyttänyt. Tiedoksi ihan johannekselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kärtsäri on näköjään taas ollu feattaamassa Tommy Cashin keikalla
Miten niin taas, tää oli eka kerta Tommyn keikalla ja Bojanin ja Joker Outin takia matkusti Sloveniaan.
Onhan se ollut Tommyn keikalla myös Tallinnassa.Ei ole, vaan Tommy Käärijän keikalla niin päin, mutta tänään 31.10. on Käärijä Tommyn keikalla Virossa, matkustanut sinne eilen.
Tää piti kysyy ihan Jereltä ni vastasi olleensa kahdesti tätä ennen Virossa Tommyn keikalla mukana.
Mutta uskotaan sua kun oot nii kova tietäjä ettei tuu paha mieli sulle.
Tommyn Viron karsinnassa Euroviisuihin oli tukena joo, katsomossa.
Hyi, Ylivoimainenkin pilattu, minä kuuntelen Laurin biisiä, ettei toi vaan pääsisi kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, Ylivoimainenkin pilattu, minä kuuntelen Laurin biisiä, ettei toi vaan pääsisi kärkeen.
Ei ole. SInäkö olet poistanut joka ikisen Vantaalaista kehuvan kommentin ketjusta? Taitaa olla pää vähän pipi?
Harmi, jos joku täällä ei kestä muiden mielipiteitä ja kokee ne jotenkin itseään uhkaaviksi. Minulle Käärijän Vantaalainen on aivan hervottovan hauska ilopilleri, joka saa ihmisen hyvälle tuulelle. Ja minä olen sentään Espoosta.
En ole mikään kiihkeä Kuumaa-fani, mutta heidän biisinsä ovat ihan kivoja korvamatoja ja parista pidän ihan tosi paljon, ja juuri ne sitten sain kuulla tänään. Pidän niistä ihan Kuumaan versioina, mutta Vantaalainen ja Tulipalo jäävät näinä uusina versioina soittolistalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis kuitenkin ymmärtää miten myrkyllistä ja vaarallista se on mutta se ei mene vaan jakeluun. Ei pidä sitten vikistä jos sairastuu sen takia kun itse on keuhkonsa myrkyttänyt. Tiedoksi ihan johannekselle
Rakas, Johannes ei takuulla lue tätä palstaa. Hän on aikuinen ihminen ja vastuussa omista tekemisistään, joten annapa sen napanuoran nyt katketa-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, Johannes ei takuulla lue tätä palstaa. Hän on aikuinen ihminen ja vastuussa omista tekemisistään, joten annapa sen napanuoran nyt katketa-
Ihmetystä herättää että eikö hän yksinkertaisesti tajua tupakin vaaroja? Kun muutenkin huonot elämäntavat hänellä
Tietääkö kukaan mistä nimi Brotherus tulee? Kaikkien sisarusten nimi on Brotherus, mutta äitinsä tyttönimi oli Saloheimo ja isä on Antti Ikonen.
Nyt on vaikea ilta koska kaikki biisit alkuperäisinä kuulostaa samalta.
Täällä aiemmin joku tiesi, että äidinäiti on Brotherus.