Kesällä 4- vuotta täyttävä poika käy vielä iltaisin rinnalla
Onko pitkä imetys kuinka yleistä nykyään? Oletteko te imettäneet pitkään?
Kommentit (116)
Mun pian 4v käy öisin joskus. Imetän häntä nuorempia kaksosia, joten en unisena aina huomaa, kuka rinnalla käy. Muuten olen häneltä lopettanut, kun en enää niin montaa lasta jaksanut imettää. Vanhimman lapsen kanssa imetys päättyi 4v 7kk iässä eli pitkiä metyksiä on meidän perheessä ollut aiemminkin
Yäk! Tosi ällöä ja pervoa. Koittakaa nyt ennen koulua tai viimeistään ennen armeijaa saada ne vieroitettua!🤢🤮
Jos ihmisiä vertaa muihin kädellisiin, luonnonmukainen imetysaika on 2 - 7 vuotta. Ei se kyllä yleistä ole, mutta se johtuu yhteiskunnasta.
Itse imetin 4,5 vuotta, viimeiset vuodet vain herätessä ja nukkumaan mennessä. Ei siitä mitään haittaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mun pian 4v käy öisin joskus. Imetän häntä nuorempia kaksosia, joten en unisena aina huomaa, kuka rinnalla käy. Muuten olen häneltä lopettanut, kun en enää niin montaa lasta jaksanut imettää. Vanhimman lapsen kanssa imetys päättyi 4v 7kk iässä eli pitkiä metyksiä on meidän perheessä ollut aiemminkin
Jännä muuten, miten hyvin maitoa riittää. Jotkut sanoo, että on vain sokerilientä, mutta kyllä se on ihan aitoa tavaraa. t. ap
No ei kävisi jos et antaisi käydä. Eli , ole vanhempi , auktoriteetti joka asettaa rajat!
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisiä vertaa muihin kädellisiin, luonnonmukainen imetysaika on 2 - 7 vuotta. Ei se kyllä yleistä ole, mutta se johtuu yhteiskunnasta.
Itse imetin 4,5 vuotta, viimeiset vuodet vain herätessä ja nukkumaan mennessä. Ei siitä mitään haittaa ollut.
Ihminen on ihminen, eikä eläin!
Lapsi joka juo kolmena pitkäperjantaina äidinmaitoa, siitä tulee velho.
Vierailija kirjoitti:
No ei kävisi jos et antaisi käydä. Eli , ole vanhempi , auktoriteetti joka asettaa rajat!
Tottakai meillä on rajat. Minä määrään, kuinka usein ja missä imetän. Ei tämä ole mikään avoin baari.
Ihme touhua joillakin nykyään; vaippoja melkein kouluikään asti, samoin imetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai meillä on rajat. Minä määrään, kuinka usein ja missä imetän. Ei tämä ole mikään avoin baari.
Miksi et lopeta koko touhua? Lapsi on 4v!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lopeta koko touhua? Lapsi on 4v!!
Miksi 4-vuotiaan imetys häiritsee sinua?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleistä.
Höpö höpö, aikuiset miehetkin innostuvat rinnoista. Myös setämiehet. M51
Nämä vanhoja lapsia imettävät ovat pääsääntöisesti vihervassari ituhippejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Vierailija kirjoitti:
Nämä vanhoja lapsia imettävät ovat pääsääntöisesti vihervassari ituhippejä.
Enpä ole minkään puolueen jäsen enkä itse asiassa edes koskaan äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Eiku eläin ja mutku Sanna.
Ei ole yleistä.