Suuri ongelma ystäviini liittyen. Enkä tiedä miten asian voisi ratkaista. Ahdistaa paljon.
Voi apua, en tiedä mistä muualta voisin kysyä tätä melko arkaluonteista asiaa. Eli tilanne on sellainen, että lähipiiriini kuuluu useampi piereskelijä. He piereskelevät myös sisällä omissa kdeissaan, autoissaan jne ja suihkussa eivät kaikki kovin usein käy.
Eli pierun haju heissä on mieletön. N, joka kerta kun nämä ihmiset tai osa heistä käy kylässä luonani niin koko kämppäni haisee. Siis silti, vaikka eivät piere kai minulla sisällä. Se haju seuraa näitä ihmisiä kuin hai laivaa:(
Mm nahkaisen nojatuolin olen tänään viimeksi pessyt hankausaineella ja sienellä, kun huomasin sen löyhkäävän pierulta. Ja uudesta kangassohvastani olen huolissani, siihen on jo alkanut pinttyä pierun hajua yhden vierailun jälkeen. Ilmeisesti on pakko ostaa tekstiilipesuri tms vain tämän takia?
Ja ostaa sohvan ja nojatuolin suojaksi filttejä tms? Olen ihan poikki, koska ovat tosiaan lähipiiriä ja muuten mukavia ihmisiä. Ja pierun hajusta ei vain voi sanoa, koska siitä vedetään herne nenään. Jokaisen vierailun jälkeen joudun siivoamaan ja tuulettamaan pari päivää ja suurimpana ongelmana on tosiaan isot esineet joita ei voi vedellä pestä.
Neuvoja, mielipiteitä tai mitä vain nyt?
Kommentit (2)
Kannattaa heidän varmaan hankkia nahkahousut. 🤣🤣
Hauska 🤣