Nyt paholaiset ihmettelevät miksi takseja ei käytetä
Niin miksiköhän ei käytetä 😑
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f80313bc-f3b3-419c-9e50-0ba9b9aa0afb
Kommentit (31)
Mä käytän nykyisin vaan Uberia, normitaksi on liian kallis, muuten käyttäisin. Olen muutaman kerran saanut vähän epäasiallista ehdottelua, mutta osaan kyllä pitää puoleni ja olen Uberille valittanut. He ovat kummallakin kerralla hyvittäneet matkan ja kuski seurantaan.
Jos on asiallinen ja mukava kuski, annan sovelluksen kautta tippiä.
En maksa lentokentältä kotiin 45e kun Uberilla n. 20e + tippi.
Kyllä tavallisella järjenjuoksulla varustettu ihminen noiden kanssa pärjää, tosin en nuorta nättiä tyttöä suosittele käyttämään Uberia.
Vierailija kirjoitti:
Haluasin kyllä käyttää takseja, mutta meno on niin epämääräistä ettei uskalla
Loukkasin jalkani ja jouduin hoitamaan kauppa-asioita taksin avulla. Kuljettaja kieltäytyi auttamasta tavaroita oveni taakse, 13 askelmaa. En ota enää taksia, tilaan tavarat kotiinkuljetuksella. Kiitos. Minulla ei ole varaa maksaa ja lahjoa kuten eräs Kelataksia käyttävä ihminen joutuu, maksaa jo 15-20 euroa tippiä. Peloissaan lahjoo, että pääsee kotiin ja joku auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluasin kyllä käyttää takseja, mutta meno on niin epämääräistä ettei uskalla
Epämääräistä, mikä on epämääräistä?
Näägerit
Vierailija kirjoitti:
Illankoiton ala. Reilu kymmenen vuotta ja ihmiset valitsevat mieluummin automaattitaksit ilman ihmiskuskia. Robotti ei ehdottele ja yritä seurata makuuhuoneeseen.
Robotti osaa myös lukea ja on nähnyt muutakin kuin kamelin ja aasin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään käytän vain Taksi Helsinkiä.
T. Ei maksettu mainos
Mulla oli kaksi vaihtoehtoa kun kyselin etukäteen matkan hintaa ja semmosta.
Toinen ei ole vastannut vieläkään, taksi Hki vastasi melk samantien!
Toimittelija olisi voinut kysyä, voisiko viimeaikaiset uutisoinnit ulk9maalaistaustaisten kuskien toiminnasta vaikuttaa halukkuuteen käyttää takseja.
Varmaan unohtui kysyä.
Taksien käyttö on vähentynyt minulla kymmenen vuoden taikaisesta 95 %. En halua neuvotella hinnasta, haluan siisteyttä autoilta, paikallistuntemusta, kohteliasta ja ammattimaista käytöstä kuskilta.
Käytän nykyisin vain Uberia hinnan takia. Kohtuuhintaista taksia ei olekaan. Matka lentokentältä Helsingin lähiöön voi olla mitä tahansa välillä 35-55 e ja palvelu on surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Toimittelija olisi voinut kysyä, voisiko viimeaikaiset uutisoinnit ulk9maalaistaustaisten kuskien toiminnasta vaikuttaa halukkuuteen käyttää takseja.
Varmaan unohtui kysyä.
Sehän olisi rasismia, kysäistä nyt moista!
Eiköhän niihinkin joku vitsaus löydy, piilokamera kuvaamassa hameen alta tai muuta vastaavaa. 😒