Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakan hinta ja polttamisen lopettaminen

Vierailija
25.05.2025 |

Aivan järkyttävä hinta nykyään tupakalla. Haluan lopettaa, ei ole enää taloudellisesti mahdollista jatkaa. Kerro oma onnistumis-taktiikkasi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain alkuvuodesta champix-pillerit lopettamiseen. Kun on polttanut 40 vuotta n 30 tupakkaa päivässä, ei se niin vain käy. Nyt olen syönty 5 kuukautta näitä sinertäviä pitkulaisia pillereitä aamuin-illloin. Edelleen poltan n 5 tupakkaa päivässä, se on niitä tapoja, joista nyt yritän päästä eroon. Päiväkahvin jälkeen esim on vain saatava tupakka, se tuntuu olevan kuolemaakin tärkeämpää.

Mutta siis mielestäni loistavasti on vähentynyt, olen säästänyt jo lääkkeen hinnan vähentyneenä tupakointina, eli kahdella askilla pärjään viikon. Ennen meni 130 viikossa tupakkaan. Mutta siis nämä viimeiset tavat, nämä ovat tiukassa. Ensi viikolla on lääkärin aika ja pitäs saada lisää. Kaveri pelotteli ettet saa enää kun alkaa puoli vuotta olla täynnä. Höh, ei kai tätä kesken voi lopettaa? Pitääkö tätä alkaa pelkäämään, että tupakan lopetushyökkäys loppukin tähän?

Vierailija
2/3 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin Virossa, siellä maksaa röökiaski kaupassa 5 euroa, eli yli puolet vähemmän kuin Suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt ei maksaisi siitä, että saa tärveltyä terveytensä ja haista pahalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi