Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin ihmisiä joilla ei ole autoa, auto on yli 3 vuotta vanha, asuu kerrostalossa, ei ole kesämökkiä, ei käy puulämmitteisessä saunassa

Vierailija
24.05.2025 |

Todellakin säälin.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun velattomassa omakotitalossa. Sähkö tulee omasta takaa. Ei ole yhtään velkaa. Pihalla voi kasvattaa vaikka mitä. Vaatteita loppuelämäksi. Pärjään, vaikka tapahtuisi mitä. Voit menettää talon ja mökin, jos jäät työttömäksi. Autoa en tarvitse, enkä pidä saunomisesta tai mökkeilystä. Ei sulla mitään kauhean hyvin mene. Normaali elämä.

Vierailija
62/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ajatus, että säälit autottomia. Varmaan säälit sitä, mitä arvelet heiltä puuttuvan. Sehän on empatiaa. Minä rakastan henkilöautoa ja lisäksi haluaisin vielä matkailuauton. Ajelisin sillä vain Suomessa, mukavia yön yli reissuja. Että osaakin olla ikävä matkailuautoa. Myös telttailu camping alueella on hyvä vaihtoehto. Ja tuunattu pakukin olisi hyvä. Riittäisi hyvät pedit ja jääkaappi. Sivukatoksen alle saisi pöydän ja tuolit. Ulkosuihku välttäisi. Jonkin sortin pönttö olisi myös kätevä. Trangia kelpaa keittiöksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isompi kerrostaloasunto kuin monen omakotitalo tai rivari. Sauna löytyy sähköisenä ja mökiltä puulämmitteinen, joka kuumenee aivan liian kuumaksi. Tykkään enemmän sähkösaunasta. Autokin melko uusi ja minulle sopiva, eikä mikään farmariauto. Kultaista noutajaakaan ei ole.

Vierailija
64/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa itseäkin betonikuutioissa asuvat joilla ei mahdollisuutta mökkeillä. Sitä ei kuvailla miten upeaa on viettää kesä Saimaan tai Päijänteen rannalla hirsimökissä. 

Vierailija
65/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin amissetit, että puuttuu vain kalja ja palju.

Vierailija
66/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa itseäkin betonikuutioissa asuvat joilla ei mahdollisuutta mökkeillä. Sitä ei kuvailla miten upeaa on viettää kesä Saimaan tai Päijänteen rannalla hirsimökissä. 

Aivan jumalattoman tylsää ja ankeaa. Onneksi ei enää ikinä tarvitse mökkeillä.

Vierailija
67/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Mä säälin ihmisiä, jotka kuvittelee, että kaikki tavoittelee samoja asioita 🤣

Vierailija
68/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä virkaa jollain kesämökillä on? Voiko tylsempää ajanvietettä olla.

Olen parhaillaan mökillä. Minulla on paljon tekemistä, säästä riippuen. Nautin.

Vierailija
69/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tiktok ihminen, jolla keskittymiskyky riittää 3 sekunnin tanssivideoon ja sitten taas rakkaus realityä teeveestä betonikuutiossa. Et selvästi osaa nauttia elämästä, luonnosta jne vaan jahtaat jotain kiinnisaamatonta viiniä, saastuttavassa alumiiniputkessa pakoilulla ulkomaille?

Vierailija
70/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kesämökki sitoo liikaa yhteen paikkaan ja siellä joutuu myös käymään vaikka ei huvittaisi kun pitää huoltaa. Ei kiitos. Vuokraaminen on parempi vaihtoehto niin voi käydä joka kesä eri puolilla Suomea. En sääli muita sillä en oleta että mun unelma olisi jonkun muun unelma, vain typerys ajattelee niin. Mulla on teatteri naapurissa. Nautin siitä kun voi mennä extempore jos on paikkoja. Mutta en sääli niitä jotka ei asu teatterin vieressä. 

Vierailija
71/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos säälistä! Ostimme automme uutena 10 vuotta sitten. Asumme omakotitalossa, jossa sähkölämmitteinen sauna. Iso piha on ja iso terassi. Tänä kesänä rakennamme pihasaunan, joka ilmeisesti lämpenee puulla. 

Älä valehtele, asut neukkukuutiossa

Minäpä asun ja olen tyytyväinen. Repikää siitä😚 En ole vielä parempaan vaihtoehtoon törmännyt. Huomenna nukun yli puolenpäivän kun ap raataa mökillä.

Et nuku kun vittumaiset naapurit meluaa naapurissa.vai on neukkukuutiossa kivaa just just.

Vierailija
72/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tiktok ihminen, jolla keskittymiskyky riittää 3 sekunnin tanssivideoon ja sitten taas rakkaus realityä teeveestä betonikuutiossa. Et selvästi osaa nauttia elämästä, luonnosta jne vaan jahtaat jotain kiinnisaamatonta viiniä, saastuttavassa alumiiniputkessa pakoilulla ulkomaille?

Väärin meni. Nautin kirjallisuudesta, taidenäyttelyistä, teatterista ja baletista. Saimaan rannalla voi lukea kirjaa, mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
73/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä ketkä ei matkusta. Kaikkien pitäisi nähdä muuta kun suomi kyllä silmät aukeaa!

Vierailija
74/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse sääliäsi.

Vierailija
75/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos säälistä! Ostimme automme uutena 10 vuotta sitten. Asumme omakotitalossa, jossa sähkölämmitteinen sauna. Iso piha on ja iso terassi. Tänä kesänä rakennamme pihasaunan, joka ilmeisesti lämpenee puulla. 

Älä valehtele, asut neukkukuutiossa

Älä sepitä! 

Vierailija
76/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säälit, oletko vähän tyhmä tai jotain? Tuo kaikki on samaa kuin heittäisi rahaa kompostiin tai pyyhkisi seteleillä aamupaskan jälkeen.

Vierailija
77/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin sinua kun sä säälit muita. 

Vierailija
78/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ilmeisesti tämä paha olo on kuitenkin vain sinun sisälläsi joten se siitä.

Vierailija
79/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedän mitä se tarkoittaa kun sanotaan, että sääli on sairautta.

Vierailija
80/82 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ja sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän