Säälin ihmisiä joilla ei ole autoa, auto on yli 3 vuotta vanha, asuu kerrostalossa, ei ole kesämökkiä, ei käy puulämmitteisessä saunassa
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Purra
On hyvä ministeri.
Minä säälin ap:n kaltaisia omasta mielestään "parempia ihmisiä", joilla on päässä lähinnä kusta. Ja alla Audi tai Böö-öö-wöö.
Mulla on auto mutta se on yli 3 vuotta vanha, koska käytän autoa erittäin vähän.
Asun kerrostalossa, omassa, en vuokralla ja hyvällä paikalla, kai silläkin joku merkitys?
...Helsingissä omat talot ovat syrjässä, keskeisillä paikoilla ei ole tarjolla kuin kerrostaloja
On kesämökki.
Käyn puulämmitteisessä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä säälin ap:n kaltaisia omasta mielestään "parempia ihmisiä", joilla on päässä lähinnä kusta. Ja alla Audi tai Böö-öö-wöö.
Ajan Teslalla
Ap
Vierailija kirjoitti:
No kiitos säälistä. Omakotityöleiri koettu, niin nautin tästä kerrostaloasumisesta kyllä täysillä. ;)
Kaikki eivät pidä omakotiasumista työleirinä. Hommat voi tehdä helpostikin ja teettää toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella säälittävä kun minulla vain on tuo Ferrari Testarossa sekä DeLorean taloyhtiöni tallissa. Mökkiäkään ei ole vaan huvilalle joudun ajella. Spa osastollani on vain höyrysauna jota palvelusväki hoitaa.
DeLorean on autoksi lähinnä kuriositeetti, jossä hyvää on ainoastaan ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan Teslalla
Ap
Sekin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ovat koko ajan vihaisia!
Ja ne, jotka kuuntelevat rap-"musiikkia". Kun olen joutunut kuulemaan, aggressiot on hetkessä nousseet kymmeniä prosentteja.
>auto yli kolme vuotta vanha
Oisko 4v vanha Maybach huonompi ku uus Renault
Äh, melkein vältin säälin, mutta auto on jo 4-vuotias :( Minua raukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan Teslalla
Ap
Noloa.
Sääli on sairautta.
Olen tyytyväinen tilanteeseeni.
Auto oli 5 vuotta sitten. Lapset alakouluikäisiä ja harrastuksia. Kävin koulua, harjoittelut toisella puolella kaupunkia. Auto 22 min. Bussi 1.20 h. Pyörä 1 h.
Sitä ennen. Päiväkoti toisella puolella kaupunkia, työ keskellä. Autolla aamurundi ennen töitä 30 minuuttia. Bussissa 2 h 10 min. Pyörällä 2 h 40 min.
Edellinen duuni. Pyörä 25 min. Kävely ja bussi 30 min. Auto 12 min.
Nykyinen duuni. Auto aamulla 12 min. Kotiin 30 min. Bussi eestaas mitenvaan 40-50 min.
Nyt kun ei ole tarhaan kuskattavia ja duunin alku samassa mestassa. En tarvitse autoa muuhun, kuin listan 2h10min vaihtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan Teslalla
Ap
Sekin vielä.
Maineen puhdistaa puskuritarra "I bought this before Elon went CRAZY!"
Ihan vaan sulle tiedoksi, että suomen suosituin asuinpaikka on Pasila ja kerrostalo asuinmuotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan Teslalla
Ap
Sekin vielä.
Maineen puhdistaa puskuritarra "I bought this before Elon went CRAZY!"
Muka.
Tottakai, heillä on kamala elämä. Ja sinä onnellinen silti jaksat tulla lauantai-iltana tänne heitä siitä kamalasta elämästä säälimään, oikein uskottavaa.
Eli jaksamisia sinulle, toivottavasti löydät jotain sisältöä AP elämääsi joskus vielä.
Säälit todellisuudessa siis itseäsi. Tai et kyllä edes sitäkään, koska ei sinulla riitä empatiaa edes itsellesi. Odotat vain, että muut ihmiset jostakin ihmeen syystä säälisivät sinua, että edes pienen hetken saisit tuntea olevasi joku.
Auto on , tosin linja-auto. On tuo jo 10 vuotta vanha eikä niitä uusita 3 vuoden välein. AP voi säälistä ostaa meille uudemmat autot linjalle. Yksi maksaa noin 700 000 € Miten on ?
Miksi täällä on niin hermostuneita kommentteja? Tuo aloitus oli hauska! Kun joku somepellejulkkislekuri hehkuttaa jälkikasvuaan, niin siihen täällä reagoidaa ihailevasti. Jep.