Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin ihmisiä joilla ei ole autoa, auto on yli 3 vuotta vanha, asuu kerrostalossa, ei ole kesämökkiä, ei käy puulämmitteisessä saunassa

Vierailija
24.05.2025 |

Todellakin säälin.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OO, minä olen optimisti:) Löytyy se omakotitalo, auto vm.-97, kesämökkiä ei ole, mutta talosta löytyy puukiuas. 

Vierailija
22/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos säälistä! Ostimme automme uutena 10 vuotta sitten. Asumme omakotitalossa, jossa sähkölämmitteinen sauna. Iso piha on ja iso terassi. Tänä kesänä rakennamme pihasaunan, joka ilmeisesti lämpenee puulla. 

Älä valehtele, asut neukkukuutiossa

Auts! Jäin valheesta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani säälittävä. Onneksi elämä loppuu aikanaan.

Vierailija
24/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ei ole mitään noista, mutta olen ihan tyytyväinen. On muuta, en viitsi kertoa mitä, mutta jotain mitä ei saa rahalla eikä varastamalla. :)

Vierailija
25/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä säälit noiden asioiden puuttumisen vuoksi tai kerrostalossa asumisen takia jotain ihmistä, niin sinua tässä kyllä sääliksi käy kun ei näytä nuo asiat sinua onnelliseksi tekevän kun käytät sitä aikaasi noista huolimatta toisten säälimiseeen. Voimia sinulle ja koita jaksaa sillä sinulta puuttuu selkeästi jotain paljon noita arvokkaampaa.  

Vierailija
26/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli ei ole hyödyllinen tunne. Saatat ap vielä hyvinkin päästä parempiin olosuhteisiin tai oppia arvostamaan sitä, mitä sinulla on.

Vierailija
27/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole autoa ei edes korttia, Kiitos stadin päättäjät hyvät liikeneyhteydet. Asun kerrostalossa, ei valittamista, pääsen maaseudulle, siellä rantasauna, järvelle päin katselen, on myös talossa sähkösana. 

Vierailija
28/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole autoa ei edes korttia, Kiitos stadin päättäjät hyvät liikeneyhteydet. Asun kerrostalossa, ei valittamista, pääsen maaseudulle, siellä rantasauna, järvelle päin katselen, on myös talossa sähkösana. 

Ulkomaille pääsee nopeasti, Hki vantaa kentältä. 

Vierailija
29/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella säälittävä kun minulla vain on tuo Ferrari Testarossa sekä DeLorean taloyhtiöni tallissa. Mökkiäkään ei ole vaan huvilalle joudun ajella. Spa osastollani on vain höyrysauna jota palvelusväki hoitaa.

Et osaa edes sarkasmia🤣

Sarkasmia ei "osata" - sen joko hallitsee tai ei.

Vierailija
30/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos säälistä! Ostimme automme uutena 10 vuotta sitten. Asumme omakotitalossa, jossa sähkölämmitteinen sauna. Iso piha on ja iso terassi. Tänä kesänä rakennamme pihasaunan, joka ilmeisesti lämpenee puulla. 

Älä valehtele, asut neukkukuutiossa

Minäpä asun ja olen tyytyväinen. Repikää siitä😚 En ole vielä parempaan vaihtoehtoon törmännyt. Huomenna nukun yli puolenpäivän kun ap raataa mökillä.

Vierailija
31/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kerrostalossa keskellä kaupunki juuri siksi että ei tarvitse hankkia autoa, joka paikkaan pääse kävellen ja kesämökkeilystä sain jo lapsena tarpeekseni. Ei kaikki tykkää olla maalla ja lämmittää saunaa.

Vierailija
32/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap! ihanaa, kun joku säälii eikä vaan kadehdi.

Vierailija
33/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap! ihanaa, kun joku säälii eikä vaan kadehdi.

Kiitos täältäkin. On lohduttavaa huomata, että on vielä olemassa empaattisia ihmisiä.

"Sääli on toisten kärsimysten herättämää sympaattista surua. Sanaa käytetään verrannollisena sanojen myötätunto, osanotto tai empatia kanssa." 

Vierailija
34/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun keskustassa, täällä ei autolla tee mitään. Kesämökkiä en omista koska Suomi on persiistä. Lomailen kaikki hetket mitä pystyn niin pois täältä.

Vierailija
35/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella säälittävä kun minulla vain on tuo Ferrari Testarossa sekä DeLorean taloyhtiöni tallissa. Mökkiäkään ei ole vaan huvilalle joudun ajella. Spa osastollani on vain höyrysauna jota palvelusväki hoitaa.

No Terve Don Mäkliinn!

Vierailija
36/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä ap terapiaan !

Vierailija
37/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan aloittaja, tuollaisella ihmisellä tuskin on mitään OMAA.  Mulla on. Ei ole pankin omistamaa.

Vierailija
38/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi noiden kahden edellisen köyhän puolesta.

Vierailija
39/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painuppa persu vit huun.

Vierailija
40/82 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan aloittaja, tuollaisella ihmisellä tuskin on mitään OMAA.  Mulla on. Ei ole pankin omistamaa.

Minulla ei ole ollut velkaa moneen vuoteen ja on nuo kaikki.

Ap M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän