Miksi et muuttaisi Lapin syrjäkylään ja ryhtyisi poromieheksi?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, enkä mikään jänkhäjoonas.
Se on jänkä. Ei jänkhä.
Kyllä ainakin mun äitin mies sanoo jänkhä. Kertoo aina kuinka kissanpoijjaat poletaan jänkhälle. Se kotoisin Sodankylän vierestä sisäsiittoisesta pikkukylästä.
Ikimaailmassa kiinnostaisi tuolla päin asuminen.
Aivan.Hjyihhelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jänkä. Ei jänkhä.
Kyllä ainakin mun äitin mies sanoo jänkhä. Kertoo aina kuinka kissanpoijjaat poletaan jänkhälle. Se kotoisin Sodankylän vierestä sisäsiittoisesta pikkukylästä.
Ikimaailmassa kiinnostaisi tuolla päin asuminen.
*poletahan
Lapissa ei puhuta etelä-pohjanmaata.
Ne polethan jänkhään ja jätethään sinne
Juuri näin 👍
Ikävää että sulla tuollainen mielikuva. Mun ukki, enot, yksi serkku ja isäpuoli ovat poromiehiä, eikä ole harrastettu kissojen polkemista eikä vastaavaa. Koiratkin olleet perheenjäseniä
Muuten kyllä mutta pitäisi ensin muuttua mieheksi ja sitten homoksi ja sitten vielä löytää porotilallinen homo sieltä Lapin syrjäkyliltä.
En ole mies, asun kotonani enkä pidä lapista enkä ymmärrä poroista mitään.
En ole työtä vieroksuva alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä mutta pitäisi ensin muuttua mieheksi ja sitten homoksi ja sitten vielä löytää porotilallinen homo sieltä Lapin syrjäkyliltä.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Uskon, että on helpompaa ryhtyä diilaamaan huumehisia jonkun hůumeparonin alueella kuin alkaa poronhoitajaksi. Ensiksi mainitussa menettää henkensä suht nopeasti reviirisodassa. Toisessa joudut ikuisiksi ajoiksi vihakampanjan kohteeksi kulttuurisesta omimisesta. Sinun elämäsi revitellään somessa, saat vihapostia ja aktivistit heittävät taloasi mätääntyneillä tomaateilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jänkä. Ei jänkhä.
Kattoppa karttaa. Se on jänkkä kahella koolla.
Mie asun jo täälä, mutta ei poroja niin vain hommata.
Lapin kesä on aivan liian lyhyt ja hyttysiä on hirveesti.
LOL ne elukat kuleksii 364 päivää vuodesta itekseen pitkin muiden maita ja mantuja. Tosi rankka "ammatti".