Onko täällä supervanhoja kirjoittajia eli yli 75-vuotiaita? Mitä teet palstalla?
Kommentit (25)
heh mun täti on supervanha, täytti juuri 95v
Joo, vähän yli 85 v , täytyy lähteä Pariisiin ostamaan läninki ja kengät.
Spämmäät tänne jp 20 yhden lauseen tyhmääkin tyhmempää aloitusta.
Jokaisella on se oma huume näköjään.
Älä sitten ihmettele ja säti, jos tänne jäävät enää muistisairaat vanhukset.
Muut eivät jaksa.
En pidä 76 vuotiasta automaattisesti vanhana, ne ovat äitini ikäisiä. Numerot juoksevat teki mitä hyvänsä.
Paljon ko ap:llä on ikää? Supervanha mitä se ap:lle tarkoittaa. Sana super on ympäripyöreä.
Minusta yli 90-vuotiaat ovat vanhoja, siis kunnioitettavassa iässä.
Joo ollaan .....eikös tämä ole vauva palsta...
Yläikäraja pitäisi olla 3v .
Onx tääl superhypermegatuplajättipottivanhoja eli yli 20 vuotiait?
Supervanha hah hah. Sanoisin että supervanha alkaa olla yli 100-vuotias.
Naureskelen täällä teille kakaroille. Kuinka vanha olet ap?
Seuraan huvittuneena alle 75 vuotiaden " ongelmia " ;) " On erräillä murreet" , o sancta simlicitaes ;)
Tuon keskusteluihin vähän tyyliä ja kokemusta ;)
Ikinuori 72v.
Olen! Eli olen ollut eläkkeellä jo yli kymmenen vuotta. En kovin aktiivinen täällä ole, mutta välillä selailen ja saatan kirjoittaakin jotain.
Mitä siitä?
Vierailija kirjoitti:
heh mun täti on supervanha, täytti juuri 95v
Supersupervanha.
Minä olen kai tarkoittamasi supervanha, koska olen jo yli 78 vuotias. Olen täällä keskustelemassa teikäläisten superolioiden kanssa, koska en ihosyövän vuoksi voi oleskella ulkona auringossa. Täällä on varsin rattoisaa heitellä joskus humoristisiakin kommentteja provosoiviin avauksiin. Toivottavasti avaajastakin tulee joskus supervanha, kunhan muistaa syödä lääkkeensä, kun niiden aika tulee. Minun täytyykin nyt hetkeksi keskeyttää ja ottaa lääkkeeni.
Voinkohan nyt vastata, kun täytän vasta marraskuussa 75.
Luen ketjuja, vastailen joskus ja tietysti peukuttelen ylös ja alas. Vastauksistani näkyy varmaan suhteellisen konservatiiviset asenteeni, mutta voisin väittää että aiheiden perusteella ei ainakaan voi ikääni päätellä. Elän hyvin aktiivista elämää edelleen, seurustelen, matkustan paljon. Eilen työelämässä edelleen oleva nainen bussipysäkillä luuli minua itseään nuoremmaksi ja hämmästyi, kun kerroin, että minulla on HSL alennuskortti +70. Minua kiinnostaa nuorempien asenteet ja elämä, siksi varmaan täälläkin pyörin. Ja voin paljastaa, katson jopa realityohjelmia, nyt Love Island UK ja MAFS Australia menossa. Kiinnostavan työuran jälkeen ollut eläkkeellä pian 10 vuotta. En tunne itseäni ollenkaan vanhaksi, vaikka numerot on mitä on.
Aloittaja taitaa olla supernuori eli noin 5-vuotias. Mitä sinä teet palstalla? Tai olethan sinä vielä melkein vauvaiässä, joten Vauva-palstallehan sinä kuulut kirjaimellisesti!
Minua kiinnostaa onko täällä jotain super nuoria, siis sellaisia joiden aivojen kehitys on vielä kesken, eli alle 30-vuotiaita? Uskoisin että jokin verran on, koska kysymykset niin hassuja ja ajattelemattomia.
super vanhoja!?nyt nyt!!