Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarot

Vierailija
24.05.2025 |

Oletteko saaneet paikkansa pitäviä ennustuksia tai kyllä/ei vastauksia kysymyksiinne jotka pitävät paikkansa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa kielletään tommoset, älä vaan ota osaa

Vierailija
22/38 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse tarot-tulkintaa, mutta en ennusta enkä kysy kysymyksiä, joihin vastaus on kyllä tai ei. 

Niin, koska fuula paljastuisi niin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustukset ovat huuhaata.

Pointsit kasarihevi-linkille.

Vierailija
24/38 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut todella osuvia tuloksia Salvador Dali tarot-pakasta, muista korttipakoista on tullut ihan vääriä ennustuksia.

Vierailija
25/38 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttien tulkintaa kannattaa harjoitella aika paljon. Teen osuvia tulkintoja nykyisin, kun pääsin irti opaskirjojen kahleista. Kyllä ja ei kysymyksiä yleensä vältän, koska tulevaisuus on alati muuttuva. Tätä yritän painottaa aina, kun tulkitsen. Kortit ovat symbolikieltä siinä missä muutkin "ennustustavat". Myöskin sillä on merkitystä, että pakan kuvamaailma on itselle sopiva.

Vierailija
26/38 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korttien tulkintaa kannattaa harjoitella aika paljon. Teen osuvia tulkintoja nykyisin, kun pääsin irti opaskirjojen kahleista. Kyllä ja ei kysymyksiä yleensä vältän, koska tulevaisuus on alati muuttuva. Tätä yritän painottaa aina, kun tulkitsen. Kortit ovat symbolikieltä siinä missä muutkin "ennustustavat". Myöskin sillä on merkitystä, että pakan kuvamaailma on itselle sopiva.

Ne kyllä ja ei vastaukset eivät sovi kortteihin, intuitiivinen tulkinta saattaa olla mukana joillakin. Aina noita vastauksia ei edes tarvitakaan.

Vierailija
27/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tykännyt itse niistä korteista mutta tulkinnat ovat viihdyttäviä kuunnella.

Vierailija
28/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat niin yleispäteviä, että käyvät mihin tahansa tilanteeseen.

Sepä se. Katson usein taroteja, en usko että ne pahvilaput tietävät mitään mutta aina itse saan jonkun ajatuksen niitä selatessani. Niin se toimii.

Vierailija
29/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat niin yleispäteviä, että käyvät mihin tahansa tilanteeseen.

Sepä se. Katson usein taroteja, en usko että ne pahvilaput tietävät mitään mutta aina itse saan jonkun ajatuksen niitä selatessani. Niin se toimii.

Mikä tuo juttu on etteivät kortit tiedä mitään? Tietävät sen mikä niiden merkitys on. Kiusantekoa ja arvostamattomuuttahan tuo on.

Vierailija
30/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sekaantuko tällaisiin asioihin. Ei ihmisen kuulu ennustella tulevaisuutta vaan elää tätä päivää rauhassa Jumalaan turvaten. 

Vierailija
31/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sekaantuko tällaisiin asioihin. Ei ihmisen kuulu ennustella tulevaisuutta vaan elää tätä päivää rauhassa Jumalaan turvaten. 

Miksi muiden tekeminen on sinulta näin paljon pois?

Vierailija
32/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kyllä ja ei vastaukset eivät sovi kortteihin, intuitiivinen tulkinta saattaa olla mukana joillakin. Aina noita vastauksia ei edes tarvitakaan.

En siitä sopivuudesta tiedä. Kyllä niillä vastauksen saa kyllä ja ei kysymyksiinkin. Tai itse ainakin saan. Mielestäni asiat eivät vain ole niin yksioikoisia, että pelkkä kyllä / ei riittää. Tämän vuoksi tahdon katsoa syvemmälle. Olen myös katsonut syntymättömän lapsen sukupuolen, vaikka sanoin ettei se kysyjälle kuulu ja kortit kertoo vain, jos se on sopivaa.

Vierailija
33/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.skepsis.fi/ihmeellinen/ennustaminen.html

Tuosta kannattaa lukea, mihin kaikki intuitiivinen " näkeminen" ja ennustaminen" tai korteista tai kahvinporoista tms katsominen perustuu. 

Vierailija
34/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin ChatGPT:n tarot-sovellusta. Antaa erittäin hyviä vastauksia. Kiva kun ei tarvitse itse muistaa korttien merkityksiä, vaan se kertoo.

Vierailija
35/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen saanut. Tosin teen luentoja vaan itselle tai ilmaiseksi ystäville. Kiinnostavaa miten samat kortit tippuu vaikka kuinka sekoittaa pakkaa. Ja kysyy vaikka hieman eri tavalla. Omistan 3 eri pakkaa. 

Olet todella sekaisin.

Vierailija
36/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen saanut. Tosin teen luentoja vaan itselle tai ilmaiseksi ystäville. Kiinnostavaa miten samat kortit tippuu vaikka kuinka sekoittaa pakkaa. Ja kysyy vaikka hieman eri tavalla. Omistan 3 eri pakkaa. 

Olet todella sekaisin.

Ei yhtään sen enempää sekaisin kuin sinä. ~eri~ 

Vierailija
37/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity sinä vain niihin omiin sekaantumisiisi ja jätä toiset ihmiset rauhaan aivan kuten hekään eivät tyrkytä omia sekaantumisiaan sinulle vaan antavat sinun olla rauhassa. 

Vierailija
38/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa kielletään tommoset, älä vaan ota osaa

Eikä kielletä ja toisekseen koko raamatulla ei ole mitään väliä. Lapselliseksi mennyt raamatullakin alistaminen, kertoo sairaista aikuisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä