Haluan yksinketaisen suomalaisen miehen, joka tuo palkkapussinsa minulle palkkapäivänä
Palkan pitää olla vähintään 4000 € netto. Vastineeksi minä maksan laskut ja hoidan kodin ja jopa kokkaan joka päivä. Mies saa 2% palkastaan omaan käytöön, ettei ihan pesaukinen oo.
Nykymiehet kuvittelee usein saaavansa tällaisen palvelun ilmaiseksi, mutta eihäns se nyt niin ole.
Kommentit (11)
Suomalaiset miehet on pihejä. Minun amerikkalainen mieheni tuo palkkapussinsa kiltisti ja antaa minun hoitaa kaiken rahaliikenteen.
Loistava kuittaus tuohon Costa Rica -avaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se yksinkertainen mies kannattaisi pistää tekemään myös ne kotityöt? Muutenhan se saattaa yksinkertaisena ihmisenä liian vapaa-ajan vuoksi sortua kaikenlaisiin typeryyksiin.
Saadakseen rahan kasaan joutuu painamaan ylitöitä koko ajan.
Sitäpaitsi mikäs sen helpompaa on kuin kodinhoito kun on sielä ainoastaan itse kun kaikki muut on jossain "säilössä".
Taisi mennä tunteisiin tuo toinen lanka :D
Hei, se nainen Costa Ricasta ilmestyi ja vielä tälle palstalle!
Vierailija kirjoitti:
Loistava kuittaus tuohon Costa Rica -avaukseen.
Se ei häviä vaikka on asiaton, katsotaan hviääkö tämä yhtä älytön avaus.
Mä teen näin. Tosin en ole kertonut vaimolle, että joka kuukausi jää n. 1500 € omalle tilille, josta silloin tällöin siirrän rahaa indeksirahastoon. Jos puoliso saa joskus päähänsä erota, en jää aivan tyhjän päälle.
Palkkapussin kokoa et määritellyt. Nainen, ota minut, saat kaikki pussini sisältöineen.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen näin. Tosin en ole kertonut vaimolle, että joka kuukausi jää n. 1500 € omalle tilille, josta silloin tällöin siirrän rahaa indeksirahastoon. Jos puoliso saa joskus päähänsä erota, en jää aivan tyhjän päälle.
Pidät naisia tyhminä ja se on suurin ongelma kun miehillä et naista saa.
Eikö se yksinkertainen mies kannattaisi pistää tekemään myös ne kotityöt? Muutenhan se saattaa yksinkertaisena ihmisenä liian vapaa-ajan vuoksi sortua kaikenlaisiin typeryyksiin.