Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita veisin eskarin myyjaisiin... suostun kylla leipomaan

Vierailija
21.03.2007 |

mutta ei minulla ole mitaan bravuurireseptia paasiais- tai muista leivonnaisista.

Askartelukin kay, mutta monesti tarvikkeiden hankkiminen tulee aika kalliiksi minulle ostaa suhteessa siihen mita eskari voi niista saada..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna minä ostin jostain halpakaupasta erivärisiä ruukkuja noin 20-50centtiä kipale(kirppikseltä sain osan) ostin kukkamultaa ja ohran , rairuohon ja herneen yms. siemeniä ja kylvin niitä ....... menivät hyvin kaupaksi , osa ihmisitä ei ole jaksanut kylvää itse .

leivonnaisista osta joulupiparitaikinaa ja leivo ns. pääsiäsimunan mallisia pipareita, pursota päälle tomusokeritahnaa ja koristele eri koristeilla, lasten suosikki

kahvikakku esim. tiikerikakku ja laita nimeksi pääsiäsiraitakakku

Vierailija
2/4 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vertaa, että kulut tulisi peitetyiksi.

PALJON järkevämpää olisi lahjottaa suoraan ne rahat!

Esimerkiksi meidän tarhan viime joulumyyjäisissä kakuista pyydettiin 2-5 euroa, ja iso osa jäi vieläpä myymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- askartele lorupusseja. Pussikangas ei paljoa maksa, voi käyttää tilkkuja ja tähteitä. Loruja voi tulostaa netistä ja liimata korteille.

- jos olet hyvä maalaamaan, osta kasvovärit ja tee kasvomaalauksia myyjäisissä eurolla tai parilla! Takuulla keräät jonoa ja tuotat enemmän rahaa kassaan kuin kukaan muu... Kasvoväreiksi käy myös tavallinen taide-akryyliväri, kunhan et silmiin sitä päästä (lähtee lämpimällä vedellä).

- Makkarabaari tuottaa hyvin: myykää makkara eurolla ja kahvikuppi/mehulasi 50 sentillä.

- rairuohokupit on hyvä idea, samoin voi halpisruukkuihin istuttaa taimimyymälästä halvalla saatavia narsisseja.

Vierailija
4/4 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän pääsiäismyyjäisissä kaikki menee kaupaksi ja kakuista kyllä pyydetään 5-7 euroa. Ne ken ei osaa leipoa, tulee mielellään ostamaan kotileivonnaisia. Kannattaa tehdä ainakin vähälaktoosisia ellei kokonaan laktoosittomia, niin kelpaa kaikille. Tuoteseloste kannattaa aina liittää mukaan, koska allergiset ei uskalla muuten ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän