Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoriso on ihan sekopäistä nykyään?

Vierailija
24.05.2025 |

Ei minkäänlaista kunnioitusta ollenkaan. Just luin jutun kun bussikuskia oltiin alkamaan potkimaan ja hakkaamaan, pikkuisen myös teräaseella tuikkaistiin. Auttamaan tulleita ihmisiä myös alettiin hakata jne. Onko tää joku maahanmuuttoasia, siihen liittyvä vai mikä? Sitten joku parikymppinen kaveri hilluu turussa jossain hautausmaalla tönimällä mummoja ja ehkä jopa pikkuisen lyömälläkin. Itse olen kasvattanut kolme lasta vanhin on kolmekymppinen ja pahnanpohjimmainen on kaksikymppinen. He eivät ole ikinä syyllistyneet mihinkään rettelöintiin tai vanhusten kiusaamisiin. He kunnioittavat vanhuksia ja näkevät rettelöinnit vähä-aivoisten tekosina. Niin minäkin. Ei kukaan järjissään oleva ihminen ole väkivaltainen.

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some.

Kasvatus ilman seuraamuksia. (En puhu väkivaltaisesta kasvatuksesta).

"Ei meidän Pirkko-Jaakkoli".

Woke, roadman ja incel kulttuuri.

Identiteetin kanssa sekoili.

Sanoittaminen ja puolesta tekeminen.

Aikuiseksi kasvaminen liian aikaisin - jo 10v pidetään liian vanhana leikkeihin.

Pedareille liian helppoa saalistus.

Vahvemmat huumeet.

Vierailija
182/185 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan nuoriso on sekoillut tai aikuiset ovat kauhuissaan heidän käytöksestä. Näin on ollut aina, väität sitten mitä tahansa. Eikä keneltäkään voi odottaa kunnioitusta, se on asia joka ansaitaan-

Älähän sekopää sössötä paskaa!!

Vierailija
184/185 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kurittomuus, rajattomuus ja vanhemman epäempaattinen esimerkki kuinka puhutaan ihmisistä ylipäätään, kuinka käyttäydytään muita kohtaan. Tai luontoa ja eläimiä kohtaan. Minne tahansa, jopa luontopoluille viskotaan nykyään roskaa maahan, kun ei viitsitä viedä pois eikä välitetä mistään muusta kuin itsestä.

Se on minäminäminä ja minun täydelliset lapset ja siihen loppuukin kaikki lämpö ja inhimillisyys paitsi aivan samankaltaisia kuin itse ehkä suvaitaan. Ylimielisyys, ivallisuus, röyhkeys, liiallinen pinnallisuus ja se, että sanktioita ei pahanteosta lapselle tule, vaikka tietenkin pitäisi tulla. Järkevässä mittasuhteessa.

Häpeää ei joidenkin mielestä saisi muka koskaan tuntea, eikä syyllisyyttä, mutta nehän juuri osaltaan pitävät ihmisen ihmisenä ja elämää ymmärtävänä, jos ne tulevat oikeassa kohdassa ja todellisesta syystä hetkellisesti, ei tietenkään turhasta tai vääristä syistä eikä lyömäaseena. Nekin tunteet kuuluvat syystä ihmisen tunneskaalaan! Terve määrä nöyryyttä huutaa poissaolollaan.

Niin mikä tuossa menee pieleen? Kaikki oleellinen. Minkälainen tulee lapsesta? Kamala ihminen.

Vierailija
185/185 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä