Laitetaan kangaskassit nolousjärjestykseen! Marimekko-kassi, Helsingin yliopisto -kassi vai sateenkaarikassi?
Kommentit (139)
Haluan ehdottomasti prisman kestokassin mutta en käy prismassa. Unohdin katsoa onko niitä smarketissa. Kiitos muistutuksesta.
Nolous on heikoille. Minua ei nolota mikään mitä itse päätän käyttää. Käytän vanhaa duunista saatua kangaskassia vuodelta 2000 tms. Firma ei ole enää olemassa sillä nimellä tai logolla. On kestävä. Poistin pahvipohjan että sen saa paremmin kokoon.
Olen käyttänyt noin 40 vuotta reppua kauppamatkoillani ja käynyt kaupassa yleensä polkupyörällä. Pitäisikö tästä nyt keskustella: Mikä reppu? Mikä polkupyörä?
Kangaskasseissa ei itsessään ole mitään noloa, mutta kyllähän tuo Marimekon logokassi on aivan hirveä. Niin aikuisilla kuin lapsilla. Usein 3-4 alakouluikäistä tyttöä, jokaisella sama kassi ja samanlaiset vaatteet. Tuollaista joukosta erottumisen pelkoa harvoin näkee muualla Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Marimekko.
Kyllä Helsingin yliopiston kassista saa olla ylpeä!
Mutta sadenkaari ja marimekko on nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt nolo ole, mutta onhan Marimekko-tekstillinen kangaskassi oikeasti todella väsynyt kun sitä joutuu näkemään vähintään tusinan eri ihmisen olalla kun pyörähtää jossain kauppakeskuksessa. Marimekolla on olemassa kivoja kuoseja ja värejä, joten miksi valita se yksi ankea bulkkikassi mikä löytyy n. miljoonalta muultakin eikä osoita vähäisintäkään persoonallisuutta?
Se tulee ilmaiseksi muiden ostosten kaupanpäällisenä, on sopivan ohutta kangasta niin taittuu pieneen tilaan, ja kuitenkin aika tilava kassi, johon mahtuu paljon tavaraa. Ei sitä siis siksi käytetä, että se olisi erityisesti valittu, tai olisi erityisen hieno tai persoonallinen. Se on vaan kätevä varakassi.
Kyllä sitä käyttää suurin osa nimenomaan sen jonkinlaisen trendiarvon ja turvallisuushakuisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Muovikassi on noloin.
Ekologisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähiten nolo on yo-kassi.
T. Eri oppilaitoksesta
Tätä ei kysytty.
Pysytäänkö täällä muka aina otsikon aiheessa?
Ei todellakaan. Keskustelu kuin keskustelu, niin viimeistään neljännellä sivulla on itse aihe unohdettu ja muutama keskustelija tappelee raivokkaasti keskenään jostakin sivuseikasta.
Vierailija kirjoitti:
Kangaskasseissa ei itsessään ole mitään noloa, mutta kyllähän tuo Marimekon logokassi on aivan hirveä. Niin aikuisilla kuin lapsilla. Usein 3-4 alakouluikäistä tyttöä, jokaisella sama kassi ja samanlaiset vaatteet. Tuollaista joukosta erottumisen pelkoa harvoin näkee muualla Euroopassa.
Ei se täällä ole vielä mitään - käväisepä katsomassa Ruotsissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se täällä ole vielä mitään - käväisepä katsomassa Ruotsissa!
Totta, Ruotsi on toinen vastaava!
Pietarin beriozhkan muovikassi.
Mä kuljen pirkkakassin kanssa nolostelematta Kaikki tietää että olen reilu.
Tuontisulhasen kassi persuäijän poskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt nolo ole, mutta onhan Marimekko-tekstillinen kangaskassi oikeasti todella väsynyt kun sitä joutuu näkemään vähintään tusinan eri ihmisen olalla kun pyörähtää jossain kauppakeskuksessa. Marimekolla on olemassa kivoja kuoseja ja värejä, joten miksi valita se yksi ankea bulkkikassi mikä löytyy n. miljoonalta muultakin eikä osoita vähäisintäkään persoonallisuutta?
Se tulee ilmaiseksi muiden ostosten kaupanpäällisenä, on sopivan ohutta kangasta niin taittuu pieneen tilaan, ja kuitenkin aika tilava kassi, johon mahtuu paljon tavaraa. Ei sitä siis siksi käytetä, että se olisi erityisesti valittu, tai olisi erityisen hieno tai persoonallinen. Se on vaan kätevä varakassi.
Kyllä sitä käyttää suurin osa nimenomaan sen jonkinlaisen trendiarvon ja turvallisuushakuisuuden vuoksi.
Menkääpä huviksenne katsomaan toriin paljonko noista mainoskasseista pyydetään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekko.
Kyllä Helsingin yliopiston kassista saa olla ylpeä!
Mutta sadenkaari ja marimekko on nounou.
Ei minulle Hgin yliopiston logokassia kantava anna kuvaa yhtään fiksummasta tyypistä..säännönmukaisesti lukiolaisen näköisiä tyttösiä jotka innokkaasti uskovat olevansa jotain erityistä. Eivät ole.
Käytän Luis Vuittonin kassia. Muut on noloja
Mitäs seuraavaksi nolosteltaisiin?
Omistan Marimekon ja HY:n kassit kun ne sai ilmaiseksi 😁 aika harvoin tosin käytän kumpaakaan kun en tykkää kantaa kassia olalla ja hihnat on liian pitkät kädessä kantamiseen.
Nolompaa on hävetä kangaskassia kuin käyttää sitä.