Laitetaan kangaskassit nolousjärjestykseen! Marimekko-kassi, Helsingin yliopisto -kassi vai sateenkaarikassi?
Kommentit (75)
Eiväy ole noloja. Kestävää kehitystä ilman häpeilyjä.
Pelkään että joku luulee lesboksi jos sateenkaari. Jos marimekko joku ajattelee kulahtaneeksi vanhaksi akaksi joka fanittaa merkkiä. Jos on yliopisto, joku pitää älyllisen snobiuden yrityksenä.
Vähiten nolo on yo-kassi.
T. Eri oppilaitoksesta
Mulla on useampi kangaskassi, mutta ei edellä mainittuja. Yksi mainostaa tyttärien lukiota, yksi on Ikeasta ja yksi kotimaisen vaatemerkin. Muitakin on. Nappaan kaapista tarvittaessa sen kummemmin valikoimatta. Muovikasseja yritän vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että joku luulee lesboksi jos sateenkaari. Jos marimekko joku ajattelee kulahtaneeksi vanhaksi akaksi joka fanittaa merkkiä. Jos on yliopisto, joku pitää älyllisen snobiuden yrityksenä.
Olen vanha hetero, jolla on sattumoisin sateenkaarisontsa.
Varmaan luullaan lesboksi, vaan tokkopa tuo haittaa.
Käytän mielelläni kangaskasseja. Jos jonkun mielestä on noloa, niin voi voi. Hajotkoon siihen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaari kuuluu kaikille!
Sateenkaarisilta kuolleille elukoille. Pride (= ylpeys) on syvältä. 👎
Vierailija kirjoitti:
T. Eri oppilaitoksesta
Tätä ei kysytty.
Kyllä se niin on, että Ap se tässä itsestään nolon tekee. Käytä sinä vain niitä muovipusseja kun et kerran arvosta kestokasseja. Voisit oikeastaan tunkea muovipussien päähäsi ja lopettaa hengittämisen samalla.
Minulla on kauan kauan sitten hankitut vaellusrepussa käytettävät irtohihnat, jotka on sateenkaaren väriset! Harmittaa, että minun rakkaat hihnat on nyt myöhemmin politisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän HY ole nolo.
Sateenkaari- ja HY-kassi ovat käytännössä samaa wokea, eli ihan sama, kumpaa pussia käyttää.
Vähiten nolo on sateenkaarikassi Persujen logolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri oppilaitoksesta
Tätä ei kysytty.
Pysytäänkö täällä muka aina otsikon aiheessa?
Kangaskasseissa ei ole mitään noloa, oli merkki mikä tahansa. Muovikassit on noloja.