Laitetaan kangaskassit nolousjärjestykseen! Marimekko-kassi, Helsingin yliopisto -kassi vai sateenkaarikassi?
Kommentit (139)
Minullapa on kangaskassi, jossa lukee "Here goes a brilliant mind". Valitettavasti sitä ei ole myönnetty omien ansioitteni perusteella, vaan ostin sen kirpputorilta enkä huomannut, mitä siinä lukee. Ylpeänä käytän kuitenkin, jos joku vaikka uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on kangaskassi, jossa lukee "Here goes a brilliant mind". Valitettavasti sitä ei ole myönnetty omien ansioitteni perusteella, vaan ostin sen kirpputorilta enkä huomannut, mitä siinä lukee. Ylpeänä käytän kuitenkin, jos joku vaikka uskoisi.
Miten ihminen voi ostaa kassin huomaamatta mitä siinä lukee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovikassi on noloin.
Ekologisin.
Tuskinpa on. Kangaskassin voi ommella itsekin jostain jämäpaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vaan minullapa se onkin YLE-puhe ja Merisää-kassit, voitettu tietokilpailusta/arvonnasta. Vähänkö leuhkana elvistelen kartsalla ja reteesti keulin pussukoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangaskasseissa ei ole mitään noloa, oli merkki mikä tahansa. Muovikassit on noloja.
Siinä jälleen nainen joka ei usko tiedettä ja tutkimuksia joiden mukaan muovikassi on kaikkein ekologisin.
Ei ole muovikassi ekologisin. Tee kangaskassi vanhoista farkuistasi. Ai niin, et osaa, koska olet avuton mies.
Ikean sateenkaarikassi kerää taatusti kateellisia katseita kaikkialla :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa on Helsinki-kassissa? Mehän ollaan saatu ne työpaikaltamme Helsingin kaupungilta. Me käydään töissä.
Vastaan samoin kuin joku aiemmin, mikään noista ei ole nolo. Muovikassi olisi nolo.
Helsingin kaupunki on nolo rähmälläänolossa totalitaariseen ekosateenkaarifasismiin. Aika moni (kaupungin työntekijäkään) ei usko totalitaariseen ekosateenkaarifasisismiin. Siksi.
Jos uskoo tähän sokeasti niin sitten ei varmasti haittaa.
Kaupunkien kuuluisi olla puoluepoliittisesti/ideologisesti neutraaleja mutta nythän näin ei todellakaan ole.
Muistan vielä Helsingin arvokkuuden 80-90:ltä niin yliopiston kuin kaupungin profiilin osalta; sitten tämä kaikki historiatietoisuus paiskattiin jätemyllyyn lähen yhdessä yössä. Seurauksena vastenmielinen punaviherutopia-propaganda.
Kannattaa ostaa polyesterikassi. Se mahtuu pienempään tilaan.
En koe noista mitään millään tavalla nolona. Noloa on ostaa 60 sentin muovipussi kun ei kehtaa käyttää jotain ilmaiseksi saatua kangas nyssäkkää. 😂
Mun pussissa lukee pillumagneetti ja kuvana valkoinen kirkkovene mustalla pohjalla. Ei hävetä pätkääkään vaikka olen keski-ikäinen jakkupuku täti.
Vierailija kirjoitti:
Mun pussissa lukee pillumagneetti ja kuvana valkoinen kirkkovene mustalla pohjalla. Ei hävetä pätkääkään vaikka olen keski-ikäinen jakkupuku täti.
Ei varmasti hävetä jos kuulut viheranarkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti hävetä jos kuulut viheranarkoihin.
Ei mitään tietoa mikä on viheranarko? Vihreä/vassari aatteiltaan? Ei en todella ole. Ei tuo politikointi kiinnosta yhtään, mutta jos kiinnostaisi niin ei ääneni siihen suuntaan kyllä menisi. Olen vain ihminen joka ei ylipäätään koskaan jaksa hävetä yhtään mitään. Ei ole sellaiseen mitään syytä. Heikon itsetunnon omaavat häpeävät, minulla ei sellaista ongelmaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä aloittaja miettii tarkkaan muiden kauppakasseja. Itse en kiinnitä mitään huomiota. Oletan, että niitä kertyy ihmisille esim. ilmaislahjoina ja kaupanpäällisinä yms. eikä ne ole yleensä mitään tyylillisesti harkittuja valintoja.
Mun omat kangaskassit on varmaan vähän noloja jo, kun niistä on pesujen myötä jo kuviot kuluneet pois ja ne on aina ihan ryppysiä. Yksi parempi (ehjä, siisti, nypytön ja rypytön) kangaskassi mulla on, käytän sitä kaupungissa paremmissa kaupoissa käydessäni. Marketissa on sitten ne kulahtaneemmat kangaskassit. Kaikkein reikäisimmät ja kulahtaneimmat olen alentanut pullopusseiksi. Kätevä pestä koneessa siivousrättien kanssa.
Oletat väärin, ja heti oletuksesi jälkeen kumoatkin oman oletuksesi kertomalla, että parempiin kauppoihin mennessä pitää olla tietty kassi. Tiedoksesi: yllättävän moni miettii, mitä päällensä pukee ja mitä kasseja kantaa. Ulkoasu on osa ihmisen persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Luis Vuittonin kassia. Muut on noloja
Vittoun kassi on nimenomaan se kaikkein noloin. Ja ruminkin vielä.
Ap n luettelemat ovat kaikki OK ja kantaisin etenkin HY:n ja sateenkaarikassia ylpeydellä.
Ei vaan ole vielä selvinnyt että miksi en kantaisi muovikassia kun sama määrä muovikasseja tarvitaan roskapusseiksi? Viettekö te roskat kangaskassilla vai miten toi toimii? Meillä on monta roskista kun lajitellaaan - biojätteet tietysti menee omassa pahvipussissaan mutta muovijöte ja sekajäte?
Mielestäni on aika paljon nolompaa arvostella toisten kasseja kuin käyttää mitään kassia.
Entä, jos on sen yrityksen henkilökunnalle teettämä kassi, missä on töissä? Uskaltaako käyttää vai onko nolo?
Ho*ojen himoitsemat kalliit laukut on aidosti noloja. Ei muut!