Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne lähtisit ryhmämatkalle kaikkein mieluiten jos saat nämä vaihtoehdot:

Vierailija
24.05.2025 |

- safari Etelä-Afrikassa

- Marokon kiertomatka

- Egyptin kiertomatka

- Vietnamin kiertomatka

- Malesia & Borneo -kiertomatka

Nämä on valittu ajankohdan ja oman kiinnostuksen kohtaan, hinta 2000-3000 (mahtuvat budjettiin) ja matka-aika noin 2 vko (tai vähän alle). Ensi talvilomalle mietinnässä kohde ja nuo olisi valmiina mihin loma-aikaa voisi toivoa... Ehkä eniten kiinnostaa kuitenkin Egypti tai Vietnam.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnamiin

Vierailija
2/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malesia ja Borneo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko.

Vierailija
4/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä on varma vatsatauti, Marokossa lähes varma vatsatauti, näissä myös aggressiivisimmat myyjät, tunkevat iholle.

Etelä-Afrikan safari on hieno ( olen ollut), mutta väkivallan uhka on nykyään melkoinen, en menisi.

Vietnam on maisemiltaan kauniimpi ja ruoka vähän parempaa kuin Malesiassa, joka sekin on ihan käymisen arvoinen. Oma valintani olisi Vietnam.

Vierailija
5/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kohteita ja olen käynyt noissa kaikissa. Tosin Etelä-Afrikassa olin kuukauden golf-reissulla enkä safarilla. Valitsisin sen. 

Vierailija
6/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safari Etelä-Afrikassa ilman muuta, jos siellä saisi ampua suojeltuja eläimiä helikopterista

Vierailija
7/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safari Etelä-Afrikassa. Olen käynyt kolmesti kyseisessä maassa ja tykkään kyllä paljon. Safariin monesti yhdistetään myös esim Kapkaupunki ja viinialueilla käynti. Egyptissä hirvittävää pakkomyyntiä ja tyrkyttämistä esim pyramidien alueella. 

Vierailija
8/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safarilla leijonalauma syö ihmisiä, jos erehtyy ulkosuihkuun tai muuten osuu kohdalle. Se ei ole ainoa joka syö ihmisiä.

Vierailija
9/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Safari Etelä-Afrikassa ilman muuta, jos siellä saisi ampua suojeltuja eläimiä helikopterista

Safarit yleensä nykyään tarkoittavat valokuvaussafareita. Tosin Etelä-Afrikassa järjestetään myös metsästystä. Oletan kuitenkin AP: n tarkoittaneen valokuvaussafaria.

Vierailija
10/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnamissa olen jo käynyt, joten ehkä sitten sinne Borneoon.

Ählymaat eivät olisi edes vaihtoehto, ne kiertäisin kaukaa. Valitettavasti Malesiakin on suurimmaksi osaksi tuota paskaa.

Vierailija
11/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti safari Etelä-Afrikassa! Olisi kiinnostavaa seurata valkoisten farmarien murhaamista.

Vierailija
12/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Safari Etelä-Afrikassa. Olen käynyt kolmesti kyseisessä maassa ja tykkään kyllä paljon. Safariin monesti yhdistetään myös esim Kapkaupunki ja viinialueilla käynti. Egyptissä hirvittävää pakkomyyntiä ja tyrkyttämistä esim pyramidien alueella. 

Sitä kutsutaan pyramidihuijaukseksi.

Vierailija
13/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiasta varminta moloa isompaankin aukkoon

Vierailija
14/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietnamissa olen jo käynyt, joten ehkä sitten sinne Borneoon.

Ählymaat eivät olisi edes vaihtoehto, ne kiertäisin kaukaa. Valitettavasti Malesiakin on suurimmaksi osaksi tuota paskaa.

Itse olet, rajoittunut sellainen. 

Vierailija
15/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko. Etelä-Afrikassa on liikaa väkivaltaa. Asunnoissa on ihan yleisesti varoituskyltit "armed response". Aasiassa uhkana, varsinkin sademetsissä ja maaseudulla, on taudit. Tuttava sairastui punatautiin ja pääsi Auroraan muutamaksi kuukaudeksi. Egypti koluttu jo vuosikymmeniä sitten kun ei ollut massaturismia.

Vierailija
16/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptistä pääsee Kreikkaan lomalle?

Vierailija
17/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malesia-Borneo tai Vietnam

Vierailija
18/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnam tai Egypti. Etelä-Afrikka kiinnostaa, mutta safari ei. 

Vierailija
19/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansaniassa tai Keniassa on parempia safareita kuin Etelä-Afrikassa. Kokemusta kaikista. 

Vierailija
20/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaihtoehdot kuulostavat hyviltä, mutta ehkä safari Etelä-Afrikassa olisi unohtumattomin kokemus. Marokon valitsisin viimeisenä. Olen ollut siellä aiemmin, ja mielestäni se sopii paremmin omatoimimatkaksi kuin ryhmämatkaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi