Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne lähtisit ryhmämatkalle kaikkein mieluiten jos saat nämä vaihtoehdot:

Vierailija
24.05.2025 |

- safari Etelä-Afrikassa

- Marokon kiertomatka

- Egyptin kiertomatka

- Vietnamin kiertomatka

- Malesia & Borneo -kiertomatka

Nämä on valittu ajankohdan ja oman kiinnostuksen kohtaan, hinta 2000-3000 (mahtuvat budjettiin) ja matka-aika noin 2 vko (tai vähän alle). Ensi talvilomalle mietinnässä kohde ja nuo olisi valmiina mihin loma-aikaa voisi toivoa... Ehkä eniten kiinnostaa kuitenkin Egypti tai Vietnam.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiit kiertomatkat kuulostavat vähän ärsyttäviltä, mutta jos sellaiselle lähtisin, niin Marokko olisi ehkä kiinnostavin. 

Kohteina Vietnam, Afrikan safari ja Malesia/Borneo ilman muuta kiinnostavampia ja siksi menisin niihin mieluummin omatoimimatkalle, jolloin saan nähdä ja kokea asiat omassa tahdissa ja itse valitsemassani seurassa.

Vierailija
22/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista en mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnam tai Borneo. Egyptiin vain Kuninkaiden Lasksoon, muuten en välittäisi siellä kierrellä

Vierailija
24/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiit kiertomatkat kuulostavat vähän ärsyttäviltä, mutta jos sellaiselle lähtisin, niin Marokko olisi ehkä kiinnostavin. 

Kohteina Vietnam, Afrikan safari ja Malesia/Borneo ilman muuta kiinnostavampia ja siksi menisin niihin mieluummin omatoimimatkalle, jolloin saan nähdä ja kokea asiat omassa tahdissa ja itse valitsemassani seurassa.

Safari on vaikea tehdä omatoimimatkana, samoin Borneon sademetsät.

Vierailija
25/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin mennyt ihan mielelläni Afrikkaan, nyt lähtisin Japaniin.

P.S. ONpa muuten halpoja matkoja, kuka noin halpoja järjestää?

Vierailija
26/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kohteet! En kyllä lähtisi noista vaihtoehdoista mihinkään, vaan säästäisin rahat mieluummin. Jos ihan pakko olisi, niin kai sitten tuo malesia. Mutta vain siis jos olisi tosiaan pakollista.

Vierailija
27/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa. Safarilla olen ollut kokonaan omatoimisestikin, mutta ajattelin tässä kyllä myös sellaista vaihtoehtoa, että matka on vain omalle seurueelle ja kohteet/aikataulu itselle sopiva. Vaikka siis olisi esim kuljettaja ja opas jostain matkatoimistosta. Kun käyttää paikallisia matkatoimistoja, se tulee myös edullisemmaksi kuin ostaa kiertomatkat Suomesta.

Vierailija
28/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko tai safari.

Hyvin kirjoitettu aloitus ja selkeästi otsikoitu. Silti jotkut surkeat pikkuvtut alapeukuttavat.

Vierailija
29/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safari Etelä-Afrikassa. Tosin olen käynyt omatoimimatkalla kaksi kertaa Etelä-Afrikassa eikä siihen tarvinnut ryhmämatkaa. Tosin lähtisin sinne vielä kolmannen kerran. 

Vierailija
30/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa. Safarilla olen ollut kokonaan omatoimisestikin, mutta ajattelin tässä kyllä myös sellaista vaihtoehtoa, että matka on vain omalle seurueelle ja kohteet/aikataulu itselle sopiva. Vaikka siis olisi esim kuljettaja ja opas jostain matkatoimistosta. Kun käyttää paikallisia matkatoimistoja, se tulee myös edullisemmaksi kuin ostaa kiertomatkat Suomesta.

Jep lensin Namibiaan Saksasta halpalentoyhtiöllä ja varasin safarin paikalliselta matkayrittäjältä. Ei maksanut paljon ja oli hieno kokemus. 

Vierailija
31/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Egyptissä tammikuussa, ei vatsatautia, Marokossa marraskuussa ei sielläkään. Jos peset käpäliä niin menee hyvin.

Vierailija
32/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safari, mutta Tansania ja yhdistäisin sen viikkoon Sansibarissa. Viikko Tansaniassa, viikko rannalla all inclusivessa aivot narikassa. Unelmani. Olen katsellut jo hintoja. Noin 5000 Euroa/nenä plus rokotukset plus kyllä siellä käyttörahaa menee, vaikka pääosa ruokia myöten on maksettu. Koko perheen reissu menisi sitten jo yli 20 000 Euron ja se on liikaa meille. Lapset on 16 ja 19, joten tuon ikäiset menee jo hyvin mukana reissussa. Vaihtoehtona pohditaan kahdestaan lähtemistä, mutta haluaisin niin lapsillekin tuon elämyksen tarjota. Ehkä tässä pitää nyt vaan säästää tai sitten ottaa sellainen "yolo" -asenne ja ottaa säästöistä. 

Vierailija
33/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan